Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Höh! Affleck ja Gardner eroavat....

Vierailija
01.07.2015 |

ei nykyään kestä liitot julkkiksilla eikä taviksilla. Noillakin on fyrkkaa niin, että luulis laatuaikaa kahdestaan järjestyneen helposti eikä varmaan ole tarvinnut tapella kotitöistä. Jotenkin ovat vaikuttaneet niin jalat maassa olevalta parilta että harmi kun tuohon päätyivät.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:59"]

Ja se ryppynen kuvotus Sean Penn jättää Theronin? Ja heti uuden kimpussa. Aivan käsittämätöntä!

[/quote]

kenen kanssa penni styylailee?

Vierailija
22/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:59"]

Ja se ryppynen kuvotus Sean Penn jättää Theronin? Ja heti uuden kimpussa. Aivan käsittämätöntä!

[/quote]

kenen kanssa penni styylailee?

[/quote]

Oletetaan olevan Minka Kellyn kanssa. Ei varmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean Penn vaihtaa vain nuorempiin naisiin koko ajan. Mun mielestä se on ällöttävän oloinen ukko kaikin puolin.

Eikö tuosta Affleckin pettämisestä huhuiltu jo aiemmin? Ihan kuin olisin lukenut jotain tällaista. Olen itsekin pitänyt heitä jotenkin maanläheisenä ja symppiksenä parina. Höh.

Vierailija
24/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten harmi! Mä symppaan kaikkia pitkässä liitossa olevia Hollywood-tähtiä. Ei sillä ettäkö ero olisi mitenkään väärin, vaan siksi että tuolla noi parit vaihtuvat niin tiuhaan. Joku viiden vuoden suhde on julkkiksilla jo iäisyys... Benillä ja Jenniferillä on niin söpöt lapsetkin :( 

Alias-fanina tosin mun mielestäni Jenniferin olisi pitänyt pysyä aikanaan kimpassa Alias-kollegansa Michael Vartanin kanssa :D Vaihtoi sitten vähän ryvettyneeseen Beniin...

Vierailija
25/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne ei järjestäny laatuaikaa, miks ne ei menny pariterapiaan, miks ne ei kysyny mammoilta perheleikkiohjeita? Me oltais kerrottu mikä on normaalii.

Vierailija
26/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:24"]

Entäs jos J.Lo ja Ben menis taas yhteen? J.Lo on nimittäin kans vapaana.... Olis komee pari yhdessä. Ja J.Lo oli kyllä aikoinaan hirmu rakastunut Beniin (ainakin kun katsoo yhteishaastatteluja niin siltä kovasti vaikutti).

[/quote]

tätä minäkin kannatan. J.lo on tosiaan ehkä vapaana ja vuoden sisällä oli lehtijuttu missä ylisti et ben oli paras rakastaja mikä hänellä on ikinä ollut.... Vai olisko se jo liian vanha Benille? Miehet vaihtaa nimittäin nuorempaan Hollywoodissa..

Vierailija
27/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, MÄ ajattelen aina niitä lapsia!!!

Vierailija
28/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan pitänyt tuosta Jenniferistä. jotenkin liian tavis ollaksen naimisissa yhden isoimman Hollywood staran kanssa. On itse ottanut kaksi avioeroa aiemmin, ja ihan turhista syistä (tai ei ainakaan mitään huhuja ollut että  ne miehet oisi olleet juoppoja tai huumeenkäyttäjiä tms.) toinen mies oli Alias vastabnäyttelijä, kun heidän romanssi alkoi hän oli naimisisssa sen miehen kanssa(1.aviomies) jonka tapasi Felicity sarjassa, se tumme mies. molemmat miehet hyviä tavis miehiä, ei mitään supertähtiä. Molemmat miehet katkeroitui tähän jenniferiin. kun tapasi Benin, erosi heti tästä Alias miehestään! Kiipijä ja pyrkyri!! Käyttää mieheiä hyväkseen- aina kun eteen tulee isompi stara, niin entinen aviomies saa heti jäädä! Suhteesta toiseen- liitosta toiseen välittömästi kun mahdollisuus nousee saada rikas tähti. itse hän ei ole mikään tähti! En voi sietää. 

Vierailija
29/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään Penn ei jättänyt charlizea vaan Charlize jätti Pennin. Penn on tunnettu vaimonhakkaaja, siksihän eksäkin jätti.

Vierailija
30/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer on antanut julkisuuteen varovaisia lausuntoja siitä, kuinka vaikeaa on yhdistää vanhemmuus ja parisuhde. Viitannut juurikin siihen, kuinka ihminen muuttuu saatuaan lapsia, eikä etukäteen voi tietää mihin suuntaan. Niin tuttua täältä av:ltakin.

Huhuiltu on, että Ben olisi pettänyt jo pitkään.

Ilmeisesti muuten Kaliforniassa on sellaiset lait, että vaimon asema paranee taloudellisesti eron sattuessa, jos naimisissa on oltu 10 vuotta. Tästä edes propsit Benille.

Vierailija
31/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella todella sääli. Olen aina tykännyt Jenniferistä paljon. Teki Aliaksessakin kaikki temppunsa itse eikä käyttänyt stunttia. Sitten keskittyi lastenhoitoon. Teki Benille hyvää selkeästi.

Ben inhosi Lopezia, ei niistä paria enää tule.

Vierailija
32/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorublogeja jos on vähääkään seurannut, niin tästä on huhuttu jo pitkän aikaa. Affleck on ilmeisesti sortunut huumeisiin ja käy vieraissa - hyvin nuorissa sellaisilla. Gardner on yrittänyt pelastaa liiton, mut ei näköjään jaksa sitten.

Juorublogit julkkiksista - ehdotonta hupia! Oikeassa maailmassani läheisteni, työkavereiden ja muiden tuttavien keskuudessa en kuuntele, enkä levittele juoruja, mun juoruilunnälkäni tyydyttyy tässä virtuaalijuoruilussa DDD.

Vierailija
33/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:18"]

Juorublogeja jos on vähääkään seurannut, niin tästä on huhuttu jo pitkän aikaa. Affleck on ilmeisesti sortunut huumeisiin ja käy vieraissa - hyvin nuorissa sellaisilla. Gardner on yrittänyt pelastaa liiton, mut ei näköjään jaksa sitten.

Juorublogit julkkiksista - ehdotonta hupia! Oikeassa maailmassani läheisteni, työkavereiden ja muiden tuttavien keskuudessa en kuuntele, enkä levittele juoruja, mun juoruilunnälkäni tyydyttyy tässä virtuaalijuoruilussa DDD.

[/quote]

Samoin. :) Noihan saa hirveesti rahaa myymällä itsensä TARKOITUKSELLA julkisuuteen. Ja suurempi ikävä niille olis jos niistä ei puhuttais mitään.

Vierailija
34/34 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:18"]Juorublogeja jos on vähääkään seurannut, niin tästä on huhuttu jo pitkän aikaa. Affleck on ilmeisesti sortunut huumeisiin ja käy vieraissa - hyvin nuorissa sellaisilla.[/quote]

Tämä. Satuin muuten eilen katsomaan Gone Girlin uudestaan, ja tämän uutisen valossa oli entistä huvittavampaa katsoa, kun Affleck käytännössä esittää itseään. Onnittelut leffan castingista vastanneelle, täydellisesti roolitettu.