Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nollasopimus

Vierailija
16.02.2022 |

Kauanko työnantaja saa pitää työntekijää "listoilla" vaikka ei tarjoo työtä.. Sit kirjoittaa "ei aktiivinen" nettiin. Saako työnantaja valtiolta jotain rahaa kun vaan pitää työntekijää.. 🤔

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa

Sensijaan pitää maksaa työvaatteet ja työterveys jne

Vierailija
2/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi työnantaja myöskään irtisanoa nollatuntaria - siksi meillä aina jokin tuntimäärä sopparissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja ei voi irtisanoa

Työntekijä voi irtisanoutua

Vierailija
4/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi irtisanoa? Mihin se perustuu?

Vierailija
5/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työnantaja ei voi sanoa irti.. Jos vuoteen ei ole tarjonnut työtä..

Vierailija
6/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin irtisanoa jos siihen perusteet löytyy. Toisaalta ei tarvitse irtisanoa, voi vaan jättää tarjoamatta töitä. Tosin jos töitä on, on niitä tarjottava tasapuolisesti kaikille osa-aikaisille.

Vierailija
7/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mitään haittaahan työnantajan listoilla olemisesta ei ole. Käy työterveydessä hakemassa palveluita ja koita siten onko sopimus vielä voimassa. Pitäisi olla.

Vierailija
8/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä mitään haittaahan työnantajan listoilla olemisesta ei ole. Käy työterveydessä hakemassa palveluita ja koita siten onko sopimus vielä voimassa. Pitäisi olla.

Kait työnantaja ilmoittaa minulle jos ei voimassa... Jos sanon itse irti , niin saako karenssin...

Vierailija
9/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran tyhmyydessäni 0- sopimuksen. Onneksi sain tarjouksen määrä- aikaiseen sopimukseen muualta ja pääsin eroon 0- sopimuksesta. Ei enää ikinä näitä orjatöitä.

Vierailija
10/11 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja ei voi irtisanoa

Työntekijä voi irtisanoutua

Itse asiassa työntekijä irtisanoo sopimuksen, juridisesti samanlainen irtisanominen kuin työnantajan tekemä.

Vierailija
11/11 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait työnantaja ilmoittaa minulle jos ei voimassa... Jos sanon itse irti , niin saako karenssin...

Kyllä saat karenssin jos irtisanot itsesi. Mutta miksi edes irtisanoisit itsesi. Työkkäri näkee kyllä että töitä ei ole ja tuet ovat siten saatavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän