Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asuu pizzerian yläkerrassa, haiseeko

Vierailija
30.06.2015 |

..asuntokin rasvalle/kärylle varsinkin jos kyseessä vanha pienkerrostalo? Kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kerran kiinalaisen ravintolan yläpuolella, kyllä se haju tuli sinne asuntoon. Välittäjä vaan kommentoi, että ulkokautta tulee, kun ikkunat on auki. Olipas loistava välittäjä. Ei ajatellut, että ehkä niitä ikkunoita halutaan pitää auki ja parvekkeella olla muulloinkin kuin esittelyssä. 

Vierailija
2/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi asuu vanhassa kivitalossa, jossa on alakerrassa italialainen ravintola. Porraskäytävissä haisee todella voimakkaasti, sisällä asunnossa ei niinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pieneen ja vanhaan kerrostaloon, jonka kivijalassa on pizzeria, ja huomasin vasta muutettuani, että asunnossa löyhkää pizzerian rasva: onko mahdollista pyytää vuokran alennusta rasvalöyhkän takia?

Vierailija
5/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin pizzerianomistajat alapeukuttaa...

Vierailija
6/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun nepalilaisen ravintolan yläpuolella ja ulkokautta leijailee mausteiden tuoksut sisälle. Mua ei tosin haittaa yhtään, koska tykkään siitä tuoksusta.

Vierailija
8/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan kärryt nousee hormin kautta alakerran pitseriasta.

T. Kokemusta on Turku

Vierailija
9/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin opiskeluaikoina pizzerian yläpuolella pienkerrostalossa. Ei haissut. Tietysti jos piti ikkunaa auki niin pizzan tuoksu saattoi tulla sisään mutta siitä tuli lähinnä nälkä.

Vierailija
10/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun nepalilaisen ravintolan yläpuolella ja ulkokautta leijailee mausteiden tuoksut sisälle. Mua ei tosin haittaa yhtään, koska tykkään siitä tuoksusta.

Etenkin, kun ne mausteenhajut tulee ulosteesta.

-sama

Vierailija
11/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin, kun ne mausteenhajut tulee ulosteesta.

-sama

Mitä sä horiset? Oisko sulla iltalääkkeitten aika?

Vierailija
12/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun keskustassa vanhassa isossa kerrostalossa, jonka kivijalassa kolme ravintolaa. Oma asunto on 6.kerroksessa eikä siellä eikä käytävässä/hississä haise ruoka eikä rasva. Kyseisiin ravintoloihin kuljetaan ulkokautta, ei siis pääse ravintoloiden sisätiloihin rappukäytävästä. Se ehkä vaikuttaa.

Aiemmin kävin toisessa kaupungissa hierojalla, joka otti vastaan kerrostalokämpässä ja heillä haisi käytävässä kyllä hyvin vahvasti alakerran pizzeria.

Vierailija
13/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisi voimakkaasti eltaantuneelle rasvalle rappukäytävässä, ja sisällä varsinkin jos yritti yhtään "tuulettaa". Asuin pizzerian yläpuolella kerroksessa kuusi. Vanha kerrostalo.

Vierailija
14/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin pieneen ja vanhaan kerrostaloon, jonka kivijalassa on pizzeria, ja huomasin vasta muutettuani, että asunnossa löyhkää pizzerian rasva: onko mahdollista pyytää vuokran alennusta rasvalöyhkän takia?

Eihän pitserioissa edes haise rasvalle.

Vierailija
15/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoissa taloissa ilmastointi ei aina toimi kuten pitäisi, joten rasva haisee ja pizzamausteetkin. Eniten haju viipyilee rappukäytävässä,

Vierailija
16/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorempana ravintolan yläpuolella ja kyllä hajut tulivat asuntooni. Sekä kilinä ja kolina oli illalla kovaa.

Vierailija
17/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai koko ajan pizzan tuoksussa voi mennä vaikeaksi hillitä pizzanhimoa!

Vierailija
18/23 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kerrosta italialaisen yläpuolella. Ei hajuja kuin rappukäytävässä.

Vierailija
19/23 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/23 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up