Jos asuu pizzerian yläkerrassa, haiseeko
..asuntokin rasvalle/kärylle varsinkin jos kyseessä vanha pienkerrostalo? Kokemuksia?
Kommentit (23)
Mun mummi asuu vanhassa kivitalossa, jossa on alakerrassa italialainen ravintola. Porraskäytävissä haisee todella voimakkaasti, sisällä asunnossa ei niinkään.
Muutin pieneen ja vanhaan kerrostaloon, jonka kivijalassa on pizzeria, ja huomasin vasta muutettuani, että asunnossa löyhkää pizzerian rasva: onko mahdollista pyytää vuokran alennusta rasvalöyhkän takia?
Mä asun nepalilaisen ravintolan yläpuolella ja ulkokautta leijailee mausteiden tuoksut sisälle. Mua ei tosin haittaa yhtään, koska tykkään siitä tuoksusta.
Paskan kärryt nousee hormin kautta alakerran pitseriasta.
T. Kokemusta on Turku
Asuin opiskeluaikoina pizzerian yläpuolella pienkerrostalossa. Ei haissut. Tietysti jos piti ikkunaa auki niin pizzan tuoksu saattoi tulla sisään mutta siitä tuli lähinnä nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Mä asun nepalilaisen ravintolan yläpuolella ja ulkokautta leijailee mausteiden tuoksut sisälle. Mua ei tosin haittaa yhtään, koska tykkään siitä tuoksusta.
Etenkin, kun ne mausteenhajut tulee ulosteesta.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin, kun ne mausteenhajut tulee ulosteesta.
-sama
Mitä sä horiset? Oisko sulla iltalääkkeitten aika?
Asun keskustassa vanhassa isossa kerrostalossa, jonka kivijalassa kolme ravintolaa. Oma asunto on 6.kerroksessa eikä siellä eikä käytävässä/hississä haise ruoka eikä rasva. Kyseisiin ravintoloihin kuljetaan ulkokautta, ei siis pääse ravintoloiden sisätiloihin rappukäytävästä. Se ehkä vaikuttaa.
Aiemmin kävin toisessa kaupungissa hierojalla, joka otti vastaan kerrostalokämpässä ja heillä haisi käytävässä kyllä hyvin vahvasti alakerran pizzeria.
Haisi voimakkaasti eltaantuneelle rasvalle rappukäytävässä, ja sisällä varsinkin jos yritti yhtään "tuulettaa". Asuin pizzerian yläpuolella kerroksessa kuusi. Vanha kerrostalo.
Vierailija kirjoitti:
Muutin pieneen ja vanhaan kerrostaloon, jonka kivijalassa on pizzeria, ja huomasin vasta muutettuani, että asunnossa löyhkää pizzerian rasva: onko mahdollista pyytää vuokran alennusta rasvalöyhkän takia?
Eihän pitserioissa edes haise rasvalle.
Vanhoissa taloissa ilmastointi ei aina toimi kuten pitäisi, joten rasva haisee ja pizzamausteetkin. Eniten haju viipyilee rappukäytävässä,
Asuin nuorempana ravintolan yläpuolella ja kyllä hajut tulivat asuntooni. Sekä kilinä ja kolina oli illalla kovaa.
Ai ai koko ajan pizzan tuoksussa voi mennä vaikeaksi hillitä pizzanhimoa!
Kaksi kerrosta italialaisen yläpuolella. Ei hajuja kuin rappukäytävässä.
Minä kävin kerran kiinalaisen ravintolan yläpuolella, kyllä se haju tuli sinne asuntoon. Välittäjä vaan kommentoi, että ulkokautta tulee, kun ikkunat on auki. Olipas loistava välittäjä. Ei ajatellut, että ehkä niitä ikkunoita halutaan pitää auki ja parvekkeella olla muulloinkin kuin esittelyssä.