Mitä teette jos salilla iskee kakkahätä?
Itselläni ollut kaksi kertaa tällainen tilanne ja olen keskeyttänyt treenin ja lähtenyt kotiin. Yleensä yritän ajoittaa treenini niin että olisin käynyt jo kakalla.
Ja kerran alkoi menkat salilla. Olin kyllä varautunut mutta keskeytin kuitenkin treenini ja menin kotiin suihkuun.
Kommentit (41)
Menen kakalle. Sitten jatkan treeniä.
Salilla on helppo, kun on vessa saatavilla. Juoksulenkki on vähän vaikeempi.
Kyllä jotkut käyvät esim. kesken pumpin vessassa, eikä se ketään haittaa. Miksei omaa treeniä voisi keskeyttää yhtä lailla? Minulla on tapana käydä aina hetki ennen jumpan alkamista vessassa. Omassa treenissä ihan sama, meen vessaan ja palaan takaisin. Jos on ollut laitteella kesken, menen sitten vaan toiselle laitteelle.
en käy salilla, mutta eikös siellä kuitenkin yleensä ole jonkinlainen vessa?
No en minä kehtaisi salilla käydä kakalla. Meidän salilla vessat on ihan siinä käytävällä mistä mennään salille. Ihmisiä ramppaa koko ajan sisään ja ulos. -ap
Salilla ja etenkin kun on treeni kesken niin sillä ei oo niin väliä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:27"]No en minä kehtaisi salilla käydä kakalla. Meidän salilla vessat on ihan siinä käytävällä mistä mennään salille. Ihmisiä ramppaa koko ajan sisään ja ulos. -ap
[/quote]
No kai siinä sentään jotkut seinät ja ovi on vai ihanko ne pöntöt on siinä käytävällä ohikulkijoiden ihmeteltävänä?
Uskottavuus siinä vaan nousee kun ähiset ja karjut siellä vessassa tarpeeks kovaa.
Kuljetan mukana pottaa, jonne pökäle on hyvä tiputtaa tiukan paikan tullen. yleensä kippaan sisällön lähimpään kukkapurkkiin tms. viritelmään. Hyvin on toiminnut.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:30"]Uskottavuus siinä vaan nousee kun ähiset ja karjut siellä vessassa tarpeeks kovaa.
[/quote]
Adrenaliinit lähtee liikkeelle!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:27"]No en minä kehtaisi salilla käydä kakalla. Meidän salilla vessat on ihan siinä käytävällä mistä mennään salille. Ihmisiä ramppaa koko ajan sisään ja ulos. -ap
[/quote]
niin kun ne vessathan on ihan koristeena. Olisi todella noloa käyttää niitä. Minä ainakin paskon housuun. Ei tosiäijä tai -muija keskeytä treeniä sellaisen takia!
Kerran lurahti housuun spinning tunnilla...
Vierailija kirjoitti:
No en minä kehtaisi salilla käydä kakalla. Meidän salilla vessat on ihan siinä käytävällä mistä mennään salille. Ihmisiä ramppaa koko ajan sisään ja ulos. -ap
Oletko myös niitä sekopöitä jotka eivät avaa ovea jos ovikello soi tai eivät vastaa jos tuntematon numero soittaa?
Pakko teillä hulluilla jotain yhteistä on olla.
Käyn nöhtävästi vähän paremmalla luksussslilla, kun siellä on vessakin.
Jotain on todella pahasti pielessä, jos aikuista hävettää kakata.
Meidän salin fitnesstypyt ovat niin kauniita ja hoikkia ettei ne käy koskaan kakalla
Meidän salilla on vessa :) Helppoa!