Ketään ulkomailla asuvaa paikalla? Mitä kivaa oot tänään tehnyt?
Kommentit (53)
Olen kotona lieväoireisessa koronassa. Tein ihan normaalin työpäivän etänä ja nyt katson olympialaisia.
Asun Keski-Aasiassa.
Just tulin luennolta, Manchesterissa asun.
Vierailija kirjoitti:
Just tulin luennolta, Manchesterissa asun.
Sataako?
Asuin Manchesterissa 2005-2014. Hyvät muistot ja tuntuu vieläkin kotikaupungilta.
Ei se taida mennä niin että vain Suomessa katsotaan TV:tä ja unelmoidaan paremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lontoossa vielä sängyssä palstailemassa. Kohta kahvia. Aion käydä Lidlissä ja pitää ladata sähköä tikulle jossain kioskissa. Kevät on aikaisessa. Viime viikolla näin ekat mehiläiset ja perhoset.
Mitä tarkoittaa "ladata sähköä tikulle jossain kioskissa"? Siis ei hajuakaan mitä tämä edes voisi olla :D.
Prepaid sähköä. Eli pitää maksaa ennakkoon. Ja Britanniassa kun ollaan, niin systeemi on niin vanhanaikainen, ettei voi maksaa netissä.
Tukholmassa pientä sadetta. Aika lämmin.Lähden tulevalle työpaikalle hakemaan kontraktin! Kippis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai av:llä on joka hetki satoja ulkomailla asuvia kotirouvia 😆
Vastausten määrästä ei uskoisi.
No ei kai täällä kaikki ulkomailla asuvat rouvat, neidit, leidit ja muutkaan kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai av:llä on joka hetki satoja ulkomailla asuvia kotirouvia 😆
No ei kai täällä kaikki ulkomailla asuvat rouvat, neidit, leidit ja muutkaan kirjoittele.
Yritin olla sarkastinen. Täällä kun usein epäillään, että ulkomailla asuvat eivät oikeasti asu ulkomailla. Ja tuollaiseksi epäilyksi tulkitsin myös alkuperäisen viestin sadoista kotirouvista.
Mietitääs, hoitanut pyykkejä kuivia kaappiin, ja likaisia pesuun. Kohta tiskien hoito. Kahvia hörppinyt ja palstaillut henkeviä. Roskapussin voisi toi poika viedä kun menee ulos. Parin parin tunnin kuluttua ruuan laitto. Illalla läksyt kahden lapsen kanssa. (Ei samaan aikaan) siinäpä ne. Illalla palstailua ehkä.
Eiku ulkomailla vaan juhlitaan ja kotiapulaiset tekee työt.
Ne olette sitten varmaan te 'ulkomailla' asuvat, jotka olette päätyneet tonne blogiin ulkomaalaisina vierailijoina viikon kuluessa... Suurkiitti mielenkiinnosta...
Onko teillä jotain upeita kämppiä mistä saisi valokuvan josta voisi EHKÄ tehdä interiörkuvan / kuvia (ei voi sanoa sisustuskuvan??? enkö enää osaa suomea???)... bathroomitkin voivat olla upeita... tai jotain muita kuvia sisätiloista, joku upea ravintola... Venäjällä on ainakin ravintoloissa tosi upeita veskejä... esimerkiksi pöntötkin tehty valtaistuimiksi... kännykuva ihan riittävän hyvä... vaikka olis joku halpiskänny kuten itselläni...
Käykää ottamassa mulle kuvia ja lähettäkää tännepäin... jos tulee työstettäviä kuvia niin ihan ilmaiseksi teen tussipiirustuksia koko 30 x 40 cm ja sen kokoisia raameja löytyy kaupasta jos taulunteko kiinnostaa...
Taas roikun täällä palstalla kahvikuppini kanssa... ja mä olen taas se
Nimimerkki: paintersgallery.blospot.com
Tänään ei mitään erityisen kivaa...
Huomenna ystäviemme bodegalle ja sieltä sitten heidän viiniviljelmälle v.köynnöksiä leikkaamaan. Mukavaa puuhaa; kaunis päiväkin odotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Ne olette sitten varmaan te 'ulkomailla' asuvat, jotka olette päätyneet tonne blogiin ulkomaalaisina vierailijoina viikon kuluessa... Suurkiitti mielenkiinnosta...
Onko teillä jotain upeita kämppiä mistä saisi valokuvan josta voisi EHKÄ tehdä interiörkuvan / kuvia (ei voi sanoa sisustuskuvan??? enkö enää osaa suomea???)... bathroomitkin voivat olla upeita... tai jotain muita kuvia sisätiloista, joku upea ravintola... Venäjällä on ainakin ravintoloissa tosi upeita veskejä... esimerkiksi pöntötkin tehty valtaistuimiksi... kännykuva ihan riittävän hyvä... vaikka olis joku halpiskänny kuten itselläni...
Käykää ottamassa mulle kuvia ja lähettäkää tännepäin... jos tulee työstettäviä kuvia niin ihan ilmaiseksi teen tussipiirustuksia koko 30 x 40 cm ja sen kokoisia raameja löytyy kaupasta jos taulunteko kiinnostaa...
Taas roikun täällä palstalla kahvikuppini kanssa... ja mä olen taas se
Nimimerkki: paintersgallery.blospot.com
Minä asun valmiiksi kalustetussa kerrostalokaksiossa eräässä entisessä neuvostotasavallassa. Sisustus varmaan jotain vuokranantajan mummon kuolinpesästä haalittua. Kelpaako vai pitääkö olla nimenomaan upeaa?
- ulkosuomalainen kirjoitti:
Täällä rapakon toisella puolella kello on vasta 4:05 aamulla. Heräsin huonosti nukutun yön jälkeen aivan liian aikaisin. Tämän päivän tekeminen on vielä vähissä. Pesin hampaat, avasin läppärin ja nyt palstailen av:llä. Mietin päivän tehtävälistaa.
Rapakon taakse vaivautuu ja viettää aikansa täällä. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Lontoossa vielä sängyssä palstailemassa. Kohta kahvia. Aion käydä Lidlissä ja pitää ladata sähköä tikulle jossain kioskissa. Kevät on aikaisessa. Viime viikolla näin ekat mehiläiset ja perhoset.
Minä kanssa Lontoossa, bongasin kevään ensimmäiset krookukset helmikuun alussa, mehiläisiä ja perhosia ei ole vielä vastaan tullut. Tänään on reilu kymmenen astetta lämmintä ja aurinko paistaa täydeltä taivaalta, voisi vaikka mennä lounastunnilla puistoon kävelemään.
Kello on noin 6.46 New Yorkissa, tappanut torakoita asunnossani. Vituttaa, 2 viikon kuluttua onneksi takaisin Suomeen. Joo ja huumerikolliset tappelee naapuritalossa, meteli kuuluu ikkunasta.
Juttelin puutarhurin kanssa, ja totesimme että jasmiinissa on nuppuja ja munakoisot eivät ole vielä kypsiä poimittavaksi. Hän oli varjossa korkean palmun varjossa, täällä on 23 C päivällä tosi kylmä
Persian lahden rannikolla, näen yläkerran ikkunasta nuo isot jahdit, Persianlahdella ollaan.
Sain pari biisiä valmiiksi, niin siirrän ne levy-yhtiöön. Mies kiertueella. Tylsä päivä tulossa. Marbellassa asun. Yritän pitää korkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä vielä ole ehtinyt mitään erityisen kivaa tehdä, join kahvia ja selailin nettikaupasta suomalaisia lankoja. Villapaitaa pitäisi päästä tekemään :).
Kuinka paksuilla puikoilla?