Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurista lemuaa kannabis! Auttakaa!

Vierailija
30.06.2015 |

Auttakaa! Rappukäytävässäni haisee kannabis. Pelkään omani ja lasteni turvallisuuden puolesta!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaankohan samassa talossa, itse meinasin kukkahattuna tehdä aloituksen samasta aiheesta mutten jaksanutkaan :D

Vierailija
42/42 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:54"]Mä ilmottaisin poliisille.
Oon seurustellu budipään kanssa ja se suhde oli koitua kohtalokseni. Tää eksäni kun meinasi tappaa mut muutamaan otteeseen budipäissään.
[/quote]

Höpö höpö. Jos tuo olis totta, niin exäs ois sairas ja tapporitykset johtuis siitä eikä savuista
[/quote]

Ööh, savuista ne tappoyritykset todellakin johtu. Kumpikohan meistä tän asian tietää paremmin?
[/quote]

No selkeästi et sinä.
[/quote]

No, sähän varmaan sit elit mun elämääni silloin ja koit ne tappoyritykset. Vai?
[/quote]

Ei höpöheinä tee aggressiiviseksi
[/quote]

Ei ehkä sinua, mut eksäni teki. Miksi oletat kaikilla olevan samat olot, mitä sulla kun vedät budia?
Turha alkaa mun kanssa vääntää, minä sitä paskaa jouduin kokemaan liian kauan ja henkeni meinasin menettää. Miksi vähättelet kokemuksiani?
Mees nyt vetää sauhut ja poistu täältä, jooko?
[/quote]
Koska keksit päästäs moista paskaa
[/quote]

Miksi keksisin?
Kyllä kai minä tiedän mitä olen elämässäni kokenut.
Menes nyt budipää helvettii täältä. Ei tää oo sun mestas keskustelulle vaan annatko aikuisten nyt jutella? Sulle on Demi.
[/quote]

Reppana :) ainakin sun päähän on mennyt kouluaikaiset huumevalistukset hyvin. Ei sun kannata kukkaa pelätä
[/quote]

Kiitos.
Tiedänpähän jatkossa vähätellä muidenkin kokemuksia täällä. :)
En mä kukkaa pelkää, mä halveksin sen käyttäjiä ja mun silmissä jokainen joka sitä paskaa vetää ei ole ihmisen arvon arvoisia. :) Ihan kuten sinäkin pikku pirihuora! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi