Kahvi OFFICAL
Kommentit (23)
juon pikakahvia kun asun yksin. Ei väliä mikä purkki, kahvi kuin kahvi.
Uusin suosikkini on Mokaflor Oro, vastajauhettuna mutteripannulla keitettynä.
Olin ihan varma, että tässä ketjussa käsiteltäisiin rajusti kohonneita kahvin hintoja...
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan varma, että tässä ketjussa käsiteltäisiin rajusti kohonneita kahvin hintoja...
Itse olen vähentänyt kahvin juontia ja keskityn enemmän laatuun. 40 euroa kilolta on ihan ok minulle, toki kalliimpiakin kahveja löytyy, mutta ne menee jo hifistelyksi.
Lidlin Bellarom Strong mocha (vai mikä sen nykyinen nimi on) pikakahvi.
Tosin nyt aattelin juoda jääkaapissa varmaan vuoden auki olleen kahvipaketin loppuun. Jotain Juhla Mokkaa. Ihan hyvältä vielä maistuu.
Kaikki kahvi kelpaa mulle! Myös parhaat päivänsä nähnyt ja mikrossa lämmitetty versio.
Rakastan kahvia. Harmi kun ei uskalla enää näin myöhään juoda.
Hawaijin Pähkinä -kahvi 🧡!! Ooooo.
Tykkään myös Mustikkakahvista.
Ja Korppikahvista.
Nämä kolme ovat parhaat. Tällä hetkellä mulla ei ole noista mitään kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kahvi kelpaa mulle! Myös parhaat päivänsä nähnyt ja mikrossa lämmitetty versio.
Rakastan kahvia. Harmi kun ei uskalla enää näin myöhään juoda.
Mikä ettei näinkin myöhään, kahviystäväin?
Saatan joskus keittää tunnelman vuoksi vielä yöllä kahvit. Kuulemma Lapissa tekevät paljon näin. En tosin asu Lapissa. :D
Tällä hetkellä kaapissa oleva Löfsberg medium roast on kiva. Havahduin, että kaakao maistuu oikeasti kuten mainostetaan. Yleensä suhtaudun kuvauksiin vähän "joo joo".
Wilson Coffee. Eniten tykkään paahtoasteesta 4, mutta välillä on vaihteluksi kiva ostaa muitakin.
Espresso. Lavazza.