Kiesus että ärsyttää!
Jälleen kerran kaveri teki "oharit". Viimeisten parin vuoden aikana on jo useasti käynyt niin, että hän puhuu mulle että pitäiskö meidän tehdä juttua A tai mennä paikkaan B. Tarkempaa ajankohtaa hän ei kuitenkaan halua heti sopia koska perhe ja työ aikatauluttavat elämää.
Nyt sain taas lukea Facebookista, että hän on toisen kaverinsa kanssa tekemästä sitä mitä me olimme sopineet tekevämme "heti kun aikataulu antaa myöten". Pitäisikö ymmärtää vihje ja unohtaa kaikki suunnittelu ko. ihmisen kanssa?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:12"]
Ethän sä ollut mitään sen kanssa suunnitellutkaan, vaan kaveri oli ehdottanut sulle ja ilm. kyllästynyt odottamaan sun jatkavan hänen tekemäänsä aloitetta.
[/quote]
Mistä ihmeestä sä tuollaisen ajatusmallin repäisit? Mä olen kertonut kiinnostaako asia mua tai ei. Jos ei niin silloin hän on yleensä tehnyt sen jonkun muun kanssa (esim. joku tietty leffa ei vaan kerta kaikkiaan kiinnosta). Jos puolestaan idea kuulostaa kivalta, lähden heti suunnittelemaan asiaa / ajankohtaa tarkemmin.
ap
Ethän sä ollut mitään sen kanssa suunnitellutkaan, vaan kaveri oli ehdottanut sulle ja ilm. kyllästynyt odottamaan sun jatkavan hänen tekemäänsä aloitetta.