Nyt äkkiä apua. Mun pannukakku ei aaltoile.
Missä vika? Voiko tehdä enää mitään. Ollut n.20 minuuttia uunissa 225 asteessa.
Kommentit (12)
Minkälainen resepti sinulla on? Ehkä emme voi pelastaa tätä pannaria, mutta sen seuraavan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:55"]
Liikaa rasvaa tai nestettä
[/quote]
Voiko tehdä enää mitään? Voiko tilannetta pelastaa? ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:55"]
Liikaa rasvaa tai nestettä
[/quote]
Voiko tehdä enää mitään? Voiko tilannetta pelastaa? ap
[/quote]
Ei voi.
Käytätkö ruisjauhoja? Kun mulla on ruisjauhoja mukana taikinassa, se ei aaltoile.
Just parasta pannaria! Sisältä mehevää! Ne aaltoilevat on kuivia koppuroita.
Se voi silti olla ihan hyvää pannaria!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:56"]
Minkälainen resepti sinulla on? Ehkä emme voi pelastaa tätä pannaria, mutta sen seuraavan.
[/quote]
Meni reseptin vierestä, kun laitoin 11 dl maitoa 7 dl:n sijaan. Lisäsin extramunan ja n.1,5-2dl extrajauhoja, mutta en ilmeisesti tarpeeksi. Tässä sitä nyt ollaan. Milloin tuo pannukakku alkaa aaltoilemaan, jos alkaa? Heti paiston alussako jo?
Siitä taitaa nyt tulla pannukakku.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:56"]
[/quote]
Meni reseptin vierestä, kun laitoin 11 dl maitoa 7 dl:n sijaan. Lisäsin extramunan ja n.1,5-2dl extrajauhoja, mutta en ilmeisesti tarpeeksi. Tässä sitä nyt ollaan. Milloin tuo pannukakku alkaa aaltoilemaan, jos alkaa? Heti paiston alussako jo?
[/quote]
Auts, joo nyt meni liikaa maitoa. Kyllä se aika nopeasti alkaa aaltoilemaan. Laske vähän lämpötilaa ja paista pidempään, kyllä siitä syötävää tulee.
Ohjeessa pyydetään pitämään 20 min 225, sitten 200 astetta. Kumpi lämpö saisi sen aaltoilemaan ihanasti vai onko kaikki kiinni liian pienestä tai isosta jauhon määrästä tai liian pienestä tai isosta munien määrästä? Please pelastakaa mun pannukakku! ap