Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö ketään muuta, jonka mielestä isot käsilaukut ovat rumia?

Vierailija
30.06.2015 |

näitä isoja muodikkaita merkkilaukkuja näkee ainakin blogeissa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tosin en välitä laukuista muutenkaan.

Vierailija
2/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ihmettelen, hassun näköistä oli kun Ruotsin prinssin ja prinsessan häissä eräällä vieraalla oli lentolaukun kokoinen kassi käsikoukussa. Mitähän niissä isoissa kasseissa kannetaan? Aina parin päivän lomavarustus jos sattuu kaveri tarjoamaan matkaa Pariisiin? Vai viikon eväät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin naurattaa ne! Nainen olen...

Vierailija
4/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:41"]

Minä ainakin ihmettelen, hassun näköistä oli kun Ruotsin prinssin ja prinsessan häissä eräällä vieraalla oli lentolaukun kokoinen kassi käsikoukussa. Mitähän niissä isoissa kasseissa kannetaan? Aina parin päivän lomavarustus jos sattuu kaveri tarjoamaan matkaa Pariisiin? Vai viikon eväät?

[/quote]Juhliin-ihan tavistenkin häihin yms- ei kai kuulu ottaa isoa laukkua..? Kas että tuon tason juhlavieraat eivät tiedä/välitä.

Vierailija
5/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minusta se Louis vittonin neverfull on karsea. Mulla tosin on yksi kankainen olkalaukku, kun siihen pitää mahtua mappi. Mutta ei se kaunis ole. 

Vierailija
6/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään isoista käsilaukuista. Mahtuu kaikki hienot kivet ja kävyt ja muut.

Vierailija
7/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Designista ja laadusta riippuu, onko hieno vai ei. Koko ja merkki evät sitä i ratkaise.

Vierailija
8/8 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne alkaa jo olla yesterdays news. Nyt on trendikäs klassinen kirjekuorilaukku tai sellainen chanelin pikkulaukku -henkinen, jossa sitä sellaista topatun näköistä tikattua ruutua ja ketjua ja nahdaa yhdistävä pitkä kantohihna. Eli jälleen kerran mennään äärimmäisyydestä toiseen. Ensin järkälemäistä megakassia, sitten pikkuriikkinen siro väsky, johon mahtuu nippa nappa meikit. Lompakkohan roikkuu siinä käsivarressa ja kävelee omin jaloin xD