Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

175cm mies ja 186cm nainen

Vierailija
30.06.2015 |

Nyt kävi niin, että minä(175cm mies) ihastuin itseäni huomattavasti pidempään naiseen(186cm). En ole koskaan aikaisemmin pyytänyt itseäni pidempää naista ulos, koska olen aina olettanut, että naiset eivät ole kiinnostuneita itseään lyhyemmistä miehistä. Nyt olen vaan oikeasti ihastunut ja niin taitaa nainenkin olla. Ainakin juttujen perusteella. Miten näin yleisesti. Onko pitkille naisille miehen pituudella paljonkin merkitystä? Onko vastaavia pariskuntia paikalla, jotka voisivat kertoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nainen edes ajattele sitä. On tottunut olemaan monia miehiä ja lähes kaikkia naisia pidempi.

Vierailija
2/6 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 18:18"]

Ei se nainen edes ajattele sitä. On tottunut olemaan monia miehiä ja lähes kaikkia naisia pidempi.

[/quote]

Varmasti, mutta monesti nainen haluaa itseään pidemmän miehen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitätini on tehnyt lapsia selvästi itseään lyhyemmän miehen kanssa. Tätini on ehkä 175+ ja mies selvästi alle 170cm, ehkä 165cm tai sitä luokkaa. Ja tätini oli kaunis nuorena ja kouluttautui myös suht arvostettuun ammattiin, joten olisi saanut pitemmänkin miehen. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/6 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 19:10"]

Kummitätini on tehnyt lapsia selvästi itseään lyhyemmän miehen kanssa. Tätini on ehkä 175+ ja mies selvästi alle 170cm, ehkä 165cm tai sitä luokkaa. Ja tätini oli kaunis nuorena ja kouluttautui myös suht arvostettuun ammattiin, joten olisi saanut pitemmänkin miehen. 

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Mutta eihän se tarkoita että se pitempi olis ollut parempi. Tätisi mies on varmasti hänelle just oikea ja paras, jos ei ois ollut niin olisivat varmasti eronneet ajat sitten.

Vierailija
6/6 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä naisena vastaan, että olen tosiaan tottunut olemaan muita pidempi ja minulla on kokemusta itseäni lyhyemmän miehen kanssa seurustelusta. Pituus on minulle merkityksetön asia. Samalla tavalla 160 cm naiselle on tuttu kokemus, että on useimpia naisia ja lähes kaikkia miehiä lyhyempi. Silloin voisi tuntua kovin kummalliselta, että olisi miestä pidempi korkkareissa. Kai joku geenien parantamisajatus on siinä, että kaikkein lyhimmät toivovat todella suurta pituuseroa suhteessa.