Minulla on fetissi isoihin miesten vatsoihin
Mun mies luulee että pilkkaan sitä kun sanon että haluaisin puristella sen isoa vatsaa. :( Mun mielestä ne on vaan sykäyttäviä tai ainakin mieheni. Ei se tietysti terveellistä ole, mutta en mä mistään super super isoista pidä...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Teille tulee vauva.
leikisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi kenties Onslow?
Siinä se vasta seksikäs boy on.
Oh, nice!
Nukkumaanko ajattelit siihen mennä?
Dadbod on ihan paras! Mut lihaksikkaat sixpacki miehetki on hot kunhan on luonnollisen näköisiä!
Oon ite siis alipainoinen nainen T: AP
Yhh, tuli mieleen eräs tapaus. Sinkkuna välillä pyysin jonkun hoidon luokseni. Oli ihan asiallinen tyyppi ja naamakuvassa komeakin. Toki huomasi ettei ihan hoikka ole. Mutta pieni ylipaino ei vielä haittaa. No, kun vaatteet lähti, paljastui ihan jäätävä maha. Löllyvä. Ei siinä enää viitsi perua, niin pinnallinen en kuitenkaan ole. Mutta ihan oikeasti meinasi happi loppua alla ollessa. Itse olen pieni ja hoikka.
Aloittaja on läski ukko. Miksi valehtelet internetissä.
Olen sellainen harteikas, kapeauumainen lihaksikas kalju parrakas mies. Reilu satakiloa, mahaa on jonkun verran, mutta se on sellanen tiukka kumpu. Rasva lihasten alla, eli ei sellanen höllyvä. Mutta ihan selkeä kumpu.
Olisko se jotain tuollasta?
Vierailija kirjoitti:
Oon ite siis alipainoinen nainen T: AP
Ehei, homo sinä olet.
Onneks olkoon Ap:
Niitä ei ole sun vaikea löytää ❣️
No valinnanvaraa ainakin löytyy:)
Niin, eipä ollut mitään uutta. Naiset tutkitusti pitää vahvoista miehistä. Ylipainokaan ei haittaa.
mies54v