Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on fetissi isoihin miesten vatsoihin

Vierailija
16.02.2022 |

Mun mies luulee että pilkkaan sitä kun sanon että haluaisin puristella sen isoa vatsaa. :( Mun mielestä ne on vaan sykäyttäviä tai ainakin mieheni. Ei se tietysti terveellistä ole, mutta en mä mistään super super isoista pidä...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, eikä ole harvinaista.

Vierailija
2/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pehmeä ja iso maha ole jotenkin turvallisen tuntuinen? Vähän kuin paluu äidin kohtuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se pehmeä ja iso maha ole jotenkin turvallisen tuntuinen? Vähän kuin paluu äidin kohtuun.

Turvallinen päällikkö.

Vierailija
4/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on j a seksikäs

Vierailija
5/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä lihavat miehet on seksikkäitä. Ei siis mikään dad bod, missä vähän löysää lihasten päälle, vaan ihan ylipainoinen. Ei kuitenkaan aivan muodottoman kokoinen, mutta reilusti enemmän kuin sata kiloa saa olla.

Vierailija
6/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkydestä en kyllä tiedä mutta sitä olisi kiva muksia.

Vierailija
7/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tulee vauva. 

Vierailija
8/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaudella tai kohtuun paluulla ei kyllä mitään tekemistä tämän mieltymyksen kanssa ole.

Eihän vauva kohdussa ollessaan tiedä, että on äidin isossa mahassa. Ja sitten kun tulee ulos ja alkaa jossain vaiheessa ymmärtää jotain niin ei se maha enää iso ole, ainakaan raskaudesta.

Vierailija
9/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainenhan on ihan kätevää. Itse pidän timmeistä miesten vatsoista, ja näin nelikymppisillä niitä liian harvoin on :(

Vierailija
10/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mielestä lihavat miehet on seksikkäitä. Ei siis mikään dad bod, missä vähän löysää lihasten päälle, vaan ihan ylipainoinen. Ei kuitenkaan aivan muodottoman kokoinen, mutta reilusti enemmän kuin sata kiloa saa olla.

juu juu, pullea, leveät hartiat ja karvainen, parta. Oma mies tälläinen ja en pysty pitää näppejä erossa

Vierailija
11/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellainenhan on ihan kätevää. Itse pidän timmeistä miesten vatsoista, ja näin nelikymppisillä niitä liian harvoin on :(

Maksa miehelles tummy tuck

Vierailija
12/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valehdelko. Isovatsaisena miehenä en edes yritä alkaa seurustella kenenkään kanssa. Olen sen verran ruma alasti että jokainen rupeaisi nauramaan tai saisi elinikäisiä traumoja jos minut näkisi.

Vierailija
13/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muallakin aikoinaan poikaystävä oli aika iso, laihtunyt siitä, mitä oli ollut aiemmin. Musta se sen roikkumaanjäänyt vatsanahka(kin) oli ihana ja halusin kosketella, mutta hän vaivaantui/nolostui siitä.

Viimesin seurustelukumppani kans aika muhkea vatsankin kohdalta, mutta ei hän vaivaantunu, vaan ymmärsi, että ihan tosissaan pidän hänen vartalostaan ja se kiihottaa mua, vaikka se hellittely kuulostais varmaan ulkopuolisesta aika hassulta "Niin muhkea karhu... Oikein suuri ja läskikäs."

-Oikein läskikäs. Varo, voit litistyä.

-Apua, voinko minä litistyä!?

-Kyllä, tuollainen pieni ja mitätön miniatyyrikarhu litistyy helposti. Kitukasvuinen.

Ei mulla oo mitään isomaha fetissiä kumminkaan. Sitä tykkää sen miehen vartalosta, johon on rakastunut/rakastaa, vaikka se ois minkälainen. On ollu hoikkaa ja urheilullistakin kumppania ja on kiihottanu yhtälailla. Joissain alusvaatemainoksissa kyllä näkyy semmosia, että tuntuis varmaan oudolta olla sennäkösen kans, tai jonku kehonrakentajan, yöks...

Ku löytys semmonen vaan, jonka päänsisältö mätsäis itten kans niin hyvin, että pysyis mun elämässä... On niin ikävä sitä intiimiä läheisyyttä ja seksiä, yhessä nukkumista...

Vierailija
14/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi kenties Onslow?

Vierailija
15/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muallakin aikoinaan poikaystävä oli aika iso, laihtunyt siitä, mitä oli ollut aiemmin. Musta se sen roikkumaanjäänyt vatsanahka(kin) oli ihana ja halusin kosketella, mutta hän vaivaantui/nolostui siitä.

Viimesin seurustelukumppani kans aika muhkea vatsankin kohdalta, mutta ei hän vaivaantunu, vaan ymmärsi, että ihan tosissaan pidän hänen vartalostaan ja se kiihottaa mua, vaikka se hellittely kuulostais varmaan ulkopuolisesta aika hassulta "Niin muhkea karhu... Oikein suuri ja läskikäs."

-Kyllä, tuollainen pieni ja mitätön miniatyyrikarhu litistyy helposti. Kitukasvuinen.

Ei mulla oo mitään isomaha fetissiä kumminkaan. Sitä tykkää sen miehen vartalosta, johon on rakastunut/rakastaa, vaikka se ois minkälainen. On ollu hoikkaa ja urheilullistakin kumppania ja on kiihottanu yhtälailla. Joissain alusvaatemainoksissa kyllä näkyy semmosia, että tuntuis varmaan oudolta olla sennäkösen kans, tai jonku kehonrakentajan, yöks...

Ku löytys semmonen vaan, jonka päänsisältö mätsäis itten kans niin hyvin, että pysyis mun elämässä... On niin ikävä sitä intiimiä läheisyyttä ja seksiä, yhessä nukkumista...

Eikös tuo ole demiseksuaali?

Vierailija
16/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän cringeä tuo kanssakäyminen mutta ihan hauska dialogi silti. 😁

Vierailija
17/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö, että kaljamahainen painava mieskömpi päällenne makaamaan?

Vierailija
18/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi kenties Onslow?

Siinä se vasta seksikäs boy on.

Vierailija
19/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö, että kaljamahainen painava mieskömpi päällenne makaamaan?

joo kun oma mies tekee noin

Vierailija
20/35 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyttää kaljatynnyrin kaipuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi