Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan suhteen, mutta en ole valmis 'kohtuullistamaan' harrastuksiani

Vierailija
16.02.2022 |

Tänään näyttäisi olevan että joutuu valitsemaan joko harrastukset tai suhteet. Yksi harrastus joka vie valtavasti aikaa on ollut kirjallisuus. Saatoin vapaapäivinä lukea joskus jopa kymmenisen tuntia päiväsä. Siihen päälle kieltenopiskelu ja pianotunnit. Olen pitkään ajattellut, että ilman suhdetta voin viettää kolmesta neljään tuntia lisää aikaa päivässä harrastuksieni parissa. Edelliset kumppanit eivät inhohimoani ole ymmärtäneet. Niinkuin harrastukset ok, niin kauan kunhan niihin ei suhtaudu liian intohimolla! M43

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo onnistuu vain jos kumpikin asuu erillään. Silloin sinä voit harrastaa intohimojasi ihan rauhassa, mutta sovitte sitten seurustelukumppanin kanssa yhteistä aikaa, jolloin omistaudut vain hänelle.

Kannattaa valita myös itsenäinen kumppani, jolla on muitakin harrastuksia elämässä kuin nyhjääminen sinun kyljessäsi 24/7.

Jos harkitsette yhteenmuuttoa ja perhettä, siinä vaiheessa alkaa tulla ongelmia, koska perhe-elämässä sulla ei tule olemaan reilua jättää kaikki vastuut ja työt sille toiselle osapuolelle. Jos ei koe pystyvänsä muuttumaan, sitten ei kannata valita kumppania, joka haluaa elää ydinperhe-elämää.

kyllä .itse olen mies ja itselle sopii kahden asunnon suhde. nainen saa ihan vapaasti sisustus viettiä toteuttaa ja jä mä myös. en kestä asua kämpässä jossa live ,love , laugh tyyppiset typerät seinätekstit

Sinulla taitaa olla olohuoneessa tolkuton kaiutinsysteemi ja viimeisen päälle pelikone. Kyllä nuo miesten sisustukset tiedetään.

Vierailija
22/22 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kiva, mutta miten pidät kuntosi yllä ja nautit fyysisyydestä? Entä koetko, että lukemalla paljon, olet myös itse elänyt elämää, etkä vain lukenut toisten tuottamaa sisältöä elämään? Minulle nämä olivat ongelmakohtia, kun olin nuori, mutta paransin tapani.

Lisäksi menee oma aika ihmisten huoltotöihin, kuten ruuanlaittoon, vaatteiden pesuun ja perussiisteyden ylläpitoon. Näitä en ole valmis tekemään toisen puolesta.

Hauskaa sinänsä, miten oletetaan että kaikkien pitäisi lukea samasta syystä, ja että pitäisi olla vain yksi syy. Et voi tietää. Tulee mieleen tuttavat, jolle kertoessani harrastuksestani, kysyvät 'maksetaanko sulle tästä?' Mihin sinun tarvitsee osata monta kieliä? Aiotko matkustaa?? Kun ei voi tietää syytä, niin sivistys on vähintäänkin jotain johon pitää suhtatua epäillen, jopa vaarallisena, tai kuten ajattelee moni "sydämensivistynyt" palstalainen: Mitä sinä poika elämästä opit niistä kirjoista!  Opiskelee neljää eri kieltä, kuvittelee sekin varmaan olevansa muita parempi! Jokainen tapaamani juntti, joka ei ole lukenut ainuttakaan kirjaa kahteenkymmeneen vuoteen eikä osaa kieliä, suhtautuu sivitykseen naurettavana ajanhukkana -- niinkuin hän olisikin se joka tietää paljon elämästä!

Ja henkisesti epäkypsä on se joka omistautuu jollekin josta tykkää, ei se joka päivätä toiseen katsoo Putouksen uusintoja ja ja jonka kaikki yleistieto perustuu iltasanomiin ja iltalehteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme