JOULUMAMMAT 05 VIIKOLLA 39
tuli mieleen että kohtahan voi olla jouluisia 06 täällä,no ei vielä varmaan mutta laitoinpa tuohon 05 kuitenkin=)
Kauhee kun haukotuttaa vaan koko ajan...kestoväsymys...
Tunnin päästä pitäis lähtee asioille,kylään ja samalla reissulla muskariinkin ja olen kotona vasta n.klo 20.
Auto korjaamolla ja mieskin joutuu pyöräileen töihin mutta onneksi matka ei pitkä ja ilma näyttää aurinkoiselta ja hyvältä.
Oon Juhonkin kans muuten kerran käynyt pyöräilemässä=)
täytyy kait mennä välipalan ja tavaroiden laittoon,oon huomannut että tunti kuluu tosi nopeasti jos jonnekin oot lähdössä.
Juho on ottanut ekat askeleensa tukea vasten eilen=)
että tästä se lähtee.neuvolakin on torstaina pitkästä aikaa.
äityliini ja Juho liki 10kk
Meillä oli taas aikainen aamu, ennen kuutta alkoi kuulua ihmeellistä pärrästystä vierestä... Ja kun koko yönä ei ole saanut kunnolla nukkua, sekä flunssa iski, niin olo on mitä mainioin! Olisin mennyt pikkumiehen kanssa nukkumaan aamupäikkäreitä, mutta heti kun sain pään tyynyyn, tuli sähkömies.
Mulla on ollut jo kohta viikon kurkku vähän hellänä, eilen kipeytyi oikein kunnolla ja nousi lämpö. Mutta minkäs teet, kotiäidillä ei ole sairaslomaa. Tyttö meni onneksi tänään päiväkotiin, ei ole ihan niin raskas päivä. Perjantaina on miehen väitöstilaisuus, sinne on sitten mentävä vissiin pää kainalossa. Vaikka kovasti toivon että ehdin sen verran parantua, että jaksan nauttia karonkasta.
Tuli tuosta Liinuksin kirjoituksesta mieleen, että meilläkin anoppi aina käskee antamaan voipottua vauvalle, kun peruna ei muuten maistu. Mutta en tosiaankaan viitsi voita laittaa alle vuoden ikäiselle, juuri suolan vuoksi. Ja muitakin ihme ehdotuksia välillä kuulee, mutta nyt olen jo oppinut olemaan kuulematta niitä (esikoisen aikana sitä aina kiehahti).
Meillä syöminen on nykyään ihan kamalaa. Toisten lautasella on aina parempaa ruokaa kuin Niklaksella, ja jos ei ole sormipaloja, niin mitään ei saa alas. Syöttötuolissa istuminen on kitinää, natinaa ja vääntelehtimistä. Puuron saa syötettyä, kun antaa oman lusikan käteen, ja lautasen niin lähelle, että sinne saa työnnettyä sormensa. Kamalaa sotkemista, mutta onneksi vesi ja rätti on keksitty. Sormipaloista lemppareita ovat maissinaksut ja leipä, joskus annan myös muroja, ja herneetkin kelpaavat. Niin ja tietysti rusinat, niistä Niklas tykkää.
Äh, mä taidan mennä keittämään teetä. Ajatus ei pysy kasassa, ja kurkkua kuivaa ja kutisee. Ysk, köh, ja mukavaa viikkoa!
T:Emppu & Niksuli 9kk ja risat