On NIIIIIN KIVAA olla hyväosainen
Ei tarvitse raataa niska limassa perustarpeiden eteen ja laskea menoja vaan ottaa rennosti ja matkustelee aina kun huvittaa :D. Ostelee mitä tahtoo ja ajelee kalliilla autolla. Ei tarvitse yöllä itkeä itseä uneen miettien että mitä nyt kun valtio leikkaa.. Kaikenlisäksi vielä hyvän ulkonäön perinyt.
Kommentit (13)
Miten olet päätynyt hyväosaiseksi?
Olen samaa mieltä. Olen erittäin tyytyväinen hyväosaisuuteeni, ja arvostan sitä todella paljon. Olen köyhäilyäkin kokeillut opiskeluaikoina, ja inhosin sitä sydämeni pohjasta. Minulle sopii tällainen elämäntyyli paljon paremmin, ja olen kiitollinen siitä, että minulla on tähän mahdollisuus.
Vanhempani ovat duunareita mutta fiksuja ihmisiä ja hyviä kasvattajia. Heiltä sain itsevarmuutta tehdä, mitä haluan, yhteiskunnalta mahdollisuuden kouluttautua. Hyvää ulkonäköä en ole saanut, mutta itsetuntemus ja terve itsekkyys ovat kyllä paikanneet tuota enemmän kuin riittävästi.
Mukavaa, että hyväosaisuudesta ollaan kiitollisia eikä pidetä sitä itsestäänselvyytenä. *peukku*
olisi aika outoa jos se olisi sinusta vastenmielistä :D
Heh :D Repesin tolle "upitukselle". "Noh sanokaa nyt jotain! Olkaa pliis kateellisia!"
Hyvä niin, kurjaa jos et tykkäisi ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 20:21"]
Up
[/quote]
Down. A bit more. That's too much, up again. Now a bit to the left... there!
Up