Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämän painoinen olla lihava missään tapauksessa:

Vierailija
24.06.2015 |

168 cm ja 52 kg?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Nuo ovat mun normaalimitat ja joskus kun on varomaton niin paino on tippunut alle 50 ja silloin ei enää ole mitään, tissitkin vetäytyy sisäänpäin:/ 52-56 kg on hoikka noissa senttimetreissä ja sen jälkeiset 5 kg on  hyvää normaalipainoa jonka jälkeen siirrytään vaaravyöhykkeelle ja 72 kiloisena ollaan ylipainon puolella niin että ei, ei noissa mitoissa voi milloinkaan olla lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Olen 167/53 ja XS koko roikkuu päällä. Hae apua jos koet olevasi lihava. :(

Vierailija
4/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä silti olla löllykkä. Itsekin 165/54 ja ymmärrän, etten noilla mitoilla missään nimessä ole lihava, mutta kun ei ole raskauden jälkeen pariin vuoteen liikkunut hyötyliikunnan lisäksi yhtään enempää, niin todellakin olisi kiinteyttämisen varaa. Esim housukokoni on kuitenkin 38-40. 

Vierailija
5/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 07:27"]

Voi sitä silti olla löllykkä. Itsekin 165/54 ja ymmärrän, etten noilla mitoilla missään nimessä ole lihava, mutta kun ei ole raskauden jälkeen pariin vuoteen liikkunut hyötyliikunnan lisäksi yhtään enempää, niin todellakin olisi kiinteyttämisen varaa. Esim housukokoni on kuitenkin 38-40. 

[/quote]

165/54 ei mitenkään edes raskuden jälkeisten löllyköiden kanssa yllä kokoon 38...

Vierailija
6/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 07:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 07:27"]

[/quote]

165/54 ei mitenkään edes raskuden jälkeisten löllyköiden kanssa yllä kokoon 38...

[/quote]

Mä olin kyllä mitoissa 170/50 kokoa 38. Me olemme kaikki eri mallisia, sille ei mahda mitään.

Vierailija
7/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä on, jos on lihava? Elämässä on isompiakin ongelmia. Mieluummin vaikka muutama kilo liikapainoa kuin mt-ongelmainen painokyttä.

Vierailija
8/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Jos on sellainen malliltaan tikkujalka, tikkukäsi, ja löllömaha. Keskivartalolihava voi olla, jos ei oo lihaksia tullut jalkoihin ja käsiin.

voi noilla mitoilla olla myös sopusuhtainen eikä lihava.

Vierailija
9/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paino aika pieneltä tossa mitassa. Omenavartalo voi toki olla. Löllömaha siis.

Vierailija
10/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni painaa 46kg ja pituutta 1,73m. Näkee itsensä rumana ja vastenmielisenä, ei tule enää kenenkään kanssa toimeen. Kun liikaa alkaa tuijotella vain itseään, ei hyvä seuraa.

Vierailija
11/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnattomasti vituttaa nää nimenomaan NAISTEN lätinät, että "jos on varomaton..." "on ihan huomaamatta lähteny 10kiloa" "huomaamatta tullut 10kg".... KUINKA VITUN SEKASIN JA SAIRAS TÄYTYY MIELELTÄNSÄ OLLA JOS EI MUKA HUOMAA ETTÄ MIHIN SUNTAAN KEHON MASSA-TASE ON MUUTTUNUT VAI ONKO MUUTTUNUT OLLENKAAN????

Vierailija
12/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaisin urheilemaan ja hankkimaan lihasta, joka toimii. Tekisin itselläni toimivan kehon, jolla olisi kiva liikkua. Siihen panostaisin. Ei oo ainakaan liiaksi painoa.

Vierailija
13/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä erilaisia, mutta tuossa painossa ei kuulu laihduttaa, vaikka kuinka olisi röllykkä. Lihasten kasvatusta silloin kuuluu tehdä.

Vierailija
14/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 08:01"]

Suunnattomasti vituttaa nää nimenomaan NAISTEN lätinät, että "jos on varomaton..." "on ihan huomaamatta lähteny 10kiloa" "huomaamatta tullut 10kg".... KUINKA VITUN SEKASIN JA SAIRAS TÄYTYY MIELELTÄNSÄ OLLA JOS EI MUKA HUOMAA ETTÄ MIHIN SUNTAAN KEHON MASSA-TASE ON MUUTTUNUT VAI ONKO MUUTTUNUT OLLENKAAN????

[/quote]

Ilmeisesti sulla ei ole koskaan ollut erityisen kiireistä elämänvaihetta, vaan olet aina ehtinyt keskittyä omaan napaasi.

Vierailija
15/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemättä en voi kommentoida lihavuudesta, mutta jonkinasteisesta itsetunnon puutteesta kyllä.

Vierailija
16/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs tämä. Minulle yksi mies kertoi kun kysyin mittoja että 175/85 kiloa...en ole nähny kuin kasvokuvat vielä ja vaikea sanoa onko röllykkä vai mitä löytyy paidan alta.

Vierailija
17/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen painoindeksin mukaan normaalipainoinen (BMI n. 21-22) mutta olen "löllö". Uskon että suurin ongelmani on kuitenkin pään sisällä, koska kukaan ei ole sanonut minua läskiksi. Vaikka minulla ei olekaan maailman timmein maha ja reidet ovat pehmeät. Aika paljon rasvaa kehossa. En halua pudottaa painoa, mielummin vaikka sitten saada vähän lisää painoa lihaksen muodossa. Haluaisin olla hyvässä kunnossa (enkä meinaa mitään fitness- kuntoa vaan ihan tavallista, hyvää yleiskuntoa).

Vierailija
18/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 09:51"]

Entäs tämä. Minulle yksi mies kertoi kun kysyin mittoja että 175/85 kiloa...en ole nähny kuin kasvokuvat vielä ja vaikea sanoa onko röllykkä vai mitä löytyy paidan alta.

[/quote]

Noilla mitoilla voi olla joko bodari tai vähän läski.

Vierailija
19/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 09:51"]

[/quote]

Miehillä ihan eri juttu. Tuollaiset mitat omaava mies voi olla parin prosentin rasvoissa ja bokserimallin näköinen tai sitten täysin lihakseton kaveri pienellä pömpöllä. Mikään läski hän ei noissa mitoissa kuitenkaan voi olla.

Vierailija
20/20 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Itse olen 163cm ja paino 48kg. Muutoin olen melko pienikoikoinen, mutta vatsasssa, vyötäröllä ja reisien sisäsivuilla on ihan ehtaa läskiä. Löllöä, jota vihaan. Varmaankin sen saisi pois tai edes vähenemään liikunnalla ja ruokavaliolla. Jotain ihan oikeesti tarttis tehdä, tiedän sen kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme