LAIHDUTTAJAT, millainen päiväsi on tänään?
Kuulumisia, syömisiä ja liikkumisia.
Lähtö, nyky ja tavoitepainoja yms mitä mieleen tulee? :)
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:14"]
Minäki yritän syödä kunnon ruokaa 2200kcal päivässä koska silloin puntari värähtää alemmas. En vain meinaa onnistua, syön toistuvasti liian vähän vaikka tiedän mikä tuo tulosta. Ei vaan uppoo:( AP
[/quote]
2200 kaloria on aika paljon laihduttavalle jos et tee työksesi mitään todella raskasta. Minulla on nyt laihdutuksen aikana 1500 kaloria päivittäinen kalorimäärä. Minä olen siis sama joka kirjoitin tuon jossa lenkkeilen 3krt päivässä ja ja syön kanaa ja riisiä. :)
[/quote]
Olen kotiäiti, käyn salilla tunnin tosissani 2-3krt ja pyöräilen tunnin joskus enemmän muutamana kertana viikossa. Painoni tippuu kun saan syötyä tuon 2200 kun taas jumittaa ellei jopa nouse jos jää alle johonki 1000-1700 välille. Näin minulla. Ruokaohjelman teki minun pt: ni. En alussa uskonut että noilla määrillä painoni putoaisi mutta niin siinä kävi! En vain jaksa syödä ja tehdä ruokaa noin usein.. pitää tosissaa skarpata, auttaisi varmaan jos olisi muutakin rutiinia elämässäni. :)
AP
Vapaapäivä. Aamulla söin pannulla paistettua lohta ja salaattia. Päivällä siivouksen lomassa napsinut vihanneksia (kurkkua ja porkkanaa, koska jääkaappi on tyhjä). Kohta kaupan kautta kotiin. Illalliseksi broileria kookosmaitokastikkeessa kera kesäkurpitsan, herkkusienten ja parsakaalin. Iltapalaksi omenoita. 163/60. Neljä vuotta sitten painoin 103 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:51"]Aamu alkoi rasvakahvilla. Sitten lenkki. Sen jälkeen ateria: 2keitettyä munaa, 2tomaattia, varhaiskaalia pannussa paistettuna. Lounaaksi kaalilaatikkoa, jälkkäriksi kahvia ja pari palaa prossasuklaata Illalla vielä ehkä jugurttia, marjoja, manteleita, muna, tomaattia, kurkkua... [/quote] Pärjäätkö sä oikeesti tolla?
[/quote]
Kyllä
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:54"]Mitat nyt 167.5 cm ja 56kg, tavoittenaa 48kg. Lihaskuntoa rupean kohta tekemään, ja syömiset tältä päivältä: -Vesimelonia. -2 pientä lapinrieskaa, 68kcl kpl. -Vihreää teetä 2 lasia. -Appelsiini mehua 3 lasia. T15 [/quote] Miksi alapeukut? T15 [/quote] Koska syöt päin persettä aasi
[/quote]
Ja aivan liian vähän. Kadotat lihaksesi etkä läskiä. Jännä miten laihduttajat luulee että mitä vähemmän syön, laihdun. Ei mene näin. Ottakaa vaikka jutan valmennuskerta jos perusasiatkin ravitsemuksesta on hukassa.
[/quote]
Hyvin on senttejä ja kiloja lähtenyt tällä tavalla. Laihduin viime vuonna jo 12kg.
T15
[/quote]
Viime vuonna 12kg? Koko vuosiko siihen meni? Mä laihduin joskus 45kg vähän yli vuodessa, ja söin kunnolla koko sen ajan, en millään nälkäkuurilla ollut missään vaiheessa.
[/quote]
Katsos kun sinulla ei olekkaan terkkaria ja kavereita kyttäämässä vieressä :)
R15
[/quote]
Mistä niin päättelet? Ja miten ne sua kyttää? Pakottavat syömään liian vähän? Tuo ei oikeesti ole tervettä.
Se fitmeals.fi olisi nii mun juttu!! Harmi kun en asu hesas. Tekisin toki entisee tapaa naperoille ja miehelle ruuat mutta söisin itse alkuun noita fitmeals aterioita siksi että oppisin säännöllisyyteen ja määriin koska olisi helppoa mulle. Toki vain pariksi kuukaudeksi esim. :)
AP
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:14"]
Minäki yritän syödä kunnon ruokaa 2200kcal päivässä koska silloin puntari värähtää alemmas. En vain meinaa onnistua, syön toistuvasti liian vähän vaikka tiedän mikä tuo tulosta. Ei vaan uppoo:( AP
[/quote]
2200 kaloria on aika paljon laihduttavalle jos et tee työksesi mitään todella raskasta. Minulla on nyt laihdutuksen aikana 1500 kaloria päivittäinen kalorimäärä. Minä olen siis sama joka kirjoitin tuon jossa lenkkeilen 3krt päivässä ja ja syön kanaa ja riisiä. :)
[/quote]
Mulle suositeltiin samaa kalorimäärää laihdutuksen alussa. Ja laihtuihan sillä, tosin mulla teki joskus tiukkaa saada täyttymään tuo määrä. Jos pudotettavaa on paljon niin ei tuo ole niin iso määrä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:23"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:14"]
[/quote]
[/quote]
Mulle suositeltiin samaa kalorimäärää laihdutuksen alussa. Ja laihtuihan sillä, tosin mulla teki joskus tiukkaa saada täyttymään tuo määrä. Jos pudotettavaa on paljon niin ei tuo ole niin iso määrä.
[/quote]
Jep! Ja myös mulla se että olin jo niin tottunut syömään huonosti (500-1000kcal pv) että tuntuu todella älyttömälle tää 2200 sen takia ja meinaa ettei jaksa syödä, aamupuuronki kanssa tökkii jo puolessa välin. Ehkä tää tästä!
AP
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:54"]Mitat nyt 167.5 cm ja 56kg, tavoittenaa 48kg. Lihaskuntoa rupean kohta tekemään, ja syömiset tältä päivältä: -Vesimelonia. -2 pientä lapinrieskaa, 68kcl kpl. -Vihreää teetä 2 lasia. -Appelsiini mehua 3 lasia. T15 [/quote] Miksi alapeukut? T15 [/quote] Koska syöt päin persettä aasi
[/quote]
Ja aivan liian vähän. Kadotat lihaksesi etkä läskiä. Jännä miten laihduttajat luulee että mitä vähemmän syön, laihdun. Ei mene näin. Ottakaa vaikka jutan valmennuskerta jos perusasiatkin ravitsemuksesta on hukassa.
[/quote]
Hyvin on senttejä ja kiloja lähtenyt tällä tavalla. Laihduin viime vuonna jo 12kg.
T15
[/quote]
Viime vuonna 12kg? Koko vuosiko siihen meni? Mä laihduin joskus 45kg vähän yli vuodessa, ja söin kunnolla koko sen ajan, en millään nälkäkuurilla ollut missään vaiheessa.
[/quote]
R15
[/quote]
Mistä niin päättelet? Ja miten ne sua kyttää? Pakottavat syömään liian vähän? Tuo ei oikeesti ole tervettä.
[/quote]
Ei vaan nimenomaan pakottavat syömään enemmän. Ei kuulemma saa laihtua, ja olen sairas jne jne. Huoh.
T15
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:02"]
[/quote]
[/quote]
T15
[/quote]
[/quote]
R15
[/quote]
[/quote]
Ei vaan nimenomaan pakottavat syömään enemmän. Ei kuulemma saa laihtua, ja olen sairas jne jne. Huoh.
T15
[/quote]
Onko käyny mielessä että olisivat aivan oikeassa?
Ihan hyvä päivä ollut tänään. Aamulla join kahvia rasvattomalla maidolla ja aamupalaksi lounasta, eli basmatiriisiä ja broilerinleike ja raastesalaatti.
Lounaaksi perunamuusi, grillattu broilerin rintafile, 1 ruisleipä, 1 tl margariinia ja 2 kalkkunaleikettä, lasillinen rasvatonta piimää.
nyt juon taas kahvia ja myöhemmin teen banaanimustikkapirtelön tai raejuustoa ja ananasta.
Dieetti ollut päällä pari viikkoa, en ole sortunut ja hyvinn menee! :)
Aamulla juustomunakas, tomaattia, kaalia kermakahvi
Päivällä kaali-herkkusienipaistos juustokuorrutuksella, lisänä tomaattia
vp kahvi parilla suklaapalalla
Ilta on vielä auki, mutta jotain grillattavaa varmaan: ribsejä, kassleria, kalaa ja sitten rehuja hirveesti. Jälkkäriksi vaikka jädet.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:51"]
Ihan hyvä päivä ollut tänään. Aamulla join kahvia rasvattomalla maidolla ja aamupalaksi lounasta, eli basmatiriisiä ja broilerinleike ja raastesalaatti.
Lounaaksi perunamuusi, grillattu broilerin rintafile, 1 ruisleipä, 1 tl margariinia ja 2 kalkkunaleikettä, lasillinen rasvatonta piimää.
nyt juon taas kahvia ja myöhemmin teen banaanimustikkapirtelön tai raejuustoa ja ananasta.
Dieetti ollut päällä pari viikkoa, en ole sortunut ja hyvinn menee! :)
[/quote]
Lisään, että aloituspaino siis oli 72, nyt 70 ja tavoite 52, ikä 40
Laittakaa lisää jotta voi vertailla!
T. 167Cm, 99kg
Herätys klo 05:50. Ajoin tunnin töihin. Söin klo 7 maissa ruisleivän avokadolla (ei voita) ja puolikkaan avokadon, kananmunan, join vettä, Turkkilaisen jugurtin marjoilla. Tein töitä välissä. Söin klo 10 kaurapuuron mustikka keitolla ja join vettä. Tein töitä lisää. Söin klo 13 salaatin joka sisälsi salaatti, kurkku,olivi,feta,krutonki ja valkosipuli ja join vettä. Tein lisää töitä. Söin klo 16 juuri kun kotiin pääsin hedelmiä ja join vettä. Illalla klo 19 syön tomaattisosekeiton raejuuston kera ja juon vettä. Yritän juoda vähintään 3 l vettä päivässä. Paino nyt 80kg ja tavoite olisi 65kg näin aluksi. Pituus 163cm.
Aamupalaksi teetä maidolla ja iso sämpylä kinkulla, juustolla ja kasviksilla.
Lounaaksi pussi pikakaurapuuroa ja rasvattomaan rahkaan tehty mustikka-banaanismoothie.
Välipalaksi 2 riisikakkua levitteellä ja kalkkunaleikkeleellä.
Kaloreita n. 800.
Vielä aion syödä päivällisen, joka onkin pyttipannua, eli paistettuja uusia perunoita, nakkeja, kananmunaa, ketsuppia ja salaattia. Eli epäterveellinen päivällinen tällä kertaa. Pitää pitää annoskoko aika pienenä, että päivän kalorisaanti pysyisi 1300:ssa.
Painoa on 61 kiloa, tavoite 56-57 kiloa. Viikonloppuisin en laihduta, silloin on tilaa herkuille.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:02"]
[/quote]
[/quote]
T15
[/quote]
[/quote]
R15
[/quote]
Olet siis anorektikko?