En kehtaa koskaan ostaa kondomeja, koska
kassahenkilö ja muut asiakkaat tietävät, mitä teen sillä. Hävettää liikaa ja nolottaa.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:50"]Sen säännön oon nuorille jne. Tehny että jos ei kehtaa suojaa ostaa niin ei oo valmis sitte kyllä seksiäkää harrastaan. Se on kuule ihan alkutesti kaikille että onko tarpeeks kypsä..
[/quote]
Eiku hei, osta banaaneja samalla nii luulevat omiaan..
Mikäs siinä oli hävetä, kun lähikaupan kassalla kortsupaketti muiden ostosten joukossa. Ja seurassa aina eri nainen...
Paitsi pari vuotta myöhemmin muutettuani muualle ja tuleva puoliso päätyi kassapimuksi samaan kauppaan. Vanhemmat kassatädit äkkäsivät meikäläisen ja toki eivät osanneet pitää suutaan kiinni...
En mäkään kehtaa ostaa kondoomei enää kun viimeksi kassatäti virnuili mulle.
m20
No eiks se oo vaan ylpeydenaihe, että on käyttöä ja tarvetta niille kortsuille?! Ennemmin mua nolottais jos koskaan ei tulis tilannetta, että tarttis niitä ostaa? En ymmärrä.
Mä ostin joskus 13 vuotiaana kondoomei ja kassa kysy että "onks sulla ihan oikeesti näille käyttöö?" : D
M-96
no kehtaatko ostaa raskaustestiä?
muuten kondomeita voi tilata netistäkin :)
Mäkin, melkein nelikymppinen nainen, ostan joskus ihan pokkaa kasvattaakseni kortsuja lähikaupasta. Yleensä ostetaan isommasta kaupasta viikon ostosten kanssa eikä nolota yhtään. Lähikaupassa jostain syystä se on vähän tukalampaa, siellä voi tulla vastaan työkavereita, asiakkaita ja muita tuttuja.
Eihän se kondomien osto kerro muusta kuin siitä että vauvoja ei ole nyt tilauksessa ja seksiä harrastetaan. Ihan normaalia arkea suurimmalle osalle ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:50"]
Sen säännön oon nuorille jne. Tehny että jos ei kehtaa suojaa ostaa niin ei oo valmis sitte kyllä seksiäkää harrastaan. Se on kuule ihan alkutesti kaikille että onko tarpeeks kypsä..
[/quote]
Jotkut vain ovat niin häveliäitä,olen ostanut ihan aikuisiällä ystäväni puolesta kondomeja ja raskaustestejä.Itseäni on tasan kerran nolottanut kassalla,kun ostin kierukan ja apteekissa oli söpö mies myymässä sen,heitetiin jotain small talkia ehkäisyvälineistä.
Ärrän myyjä antoi puh nuneronsa kun kyselin extrakokoisia kondomeja ja valittelin ettei normikoko mahdu.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:50"]
Sen säännön oon nuorille jne. Tehny että jos ei kehtaa suojaa ostaa niin ei oo valmis sitte kyllä seksiäkää harrastaan. Se on kuule ihan alkutesti kaikille että onko tarpeeks kypsä..
[/quote]
Jotkut vain ovat niin häveliäitä,olen ostanut ihan aikuisiällä ystäväni puolesta kondomeja ja raskaustestejä.Itseäni on tasan kerran nolottanut kassalla,kun ostin kierukan ja apteekissa oli söpö mies myymässä sen,heitetiin jotain small talkia ehkäisyvälineistä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:06"]
No eiks se oo vaan ylpeydenaihe, että on käyttöä ja tarvetta niille kortsuille?! Ennemmin mua nolottais jos koskaan ei tulis tilannetta, että tarttis niitä ostaa? En ymmärrä.
[/quote]
Ja lisäksi on fiksu,kun harrastaa turvaseksiä.Kai nämä en-kehtaa-ostaa-kondomeja on samoja tyyppjä,jotka eivät kehtaa ostaa vessapaperia,kuukautissuojia yms.
Minä voin kyllä myydä 12 kpl kondomeja jos joku tarvitsee :) 4e postikuluineen
Vierailija kirjoitti:
Ärrän myyjä antoi puh nuneronsa kun kyselin extrakokoisia kondomeja ja valittelin ettei normikoko mahdu.
Kondomit ei mahdu mihin?
Mulla on yleensä ongelmana se että jos olen ostanut banaaneja tai kurkkun, niin en jostain syystä voi samaan kombinaatioon ostaa kumeja ja liukkaria, vaikka vaimo on niitä tilannut.
Siis joku siinä banaaneissa, kondomeissa ja liukkarissa on etten vaan voi tehdä sitä. Pitää ensin ostaa banaanit ja kurkut ja lopuksi tulla uudestaan ostamaan kumit erikseen.
Onko muilla samalaisia ongelmia?
T: Mies 39
Mistä lähtien se on ollut häpeän tai nolostumisen aihe että saa ja muutkin tietää sen? T. entinen teinipoika
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kyllä myydä 12 kpl kondomeja jos joku tarvitsee :) 4e postikuluineen
Tuo aikakoneesi jonka avulla päädyit neljä vuotta vanhaan ketjuun kiinnostaa enemmän.
Miten voi hävettää ostaa jotain kortsuja, miten sen kassatädin mietteet nyt vaikuttaa sen enempää? Ja tuskin sitä edes kiinnostaa, kunhan tekee työtään. Kyllä on ihmiset herkästi nolostuvia. Itse ostan ihan pokkana kumeja, koska en halua hormonaalista ehkäisyä enkä vauvaa, voin hyvin vastata jos joku tätä kassajonossa ihmettelisi.
Tilaa netistä, saa halvemmalla ja isomman satsin. Postissa tulee ruskeapaketti valenimellä josta ei kukaan tiedä mistä firmasta olet tilannut 👍