Johanna tukiainen twerkkaa
Kommentit (80)
Ihh miksmä katsoin tuon videon :-( . Mä en nuku ensi yönä
On se kaunis ja seksikäs nainen.
Voi perhana kun mahassa vääntää. Yrkkä kutsuu...
Hyvinhän tuo osaa persettään pyörittää.
Sama mekko 12 vuotta. Miten se vielä mahtuu. :D
Vaan ressukat jaksaa nauraa Tukiaiselle.
Sori! Vahinko alapeukku! Olin niin kauhuissani tosta videosta
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Näin.
Kaikista ironista on, että tälläkin palstalla on tasan varmasti monta naista, jolla on juuri tuota muistuttaka kroppa. Suurella osalla tässä maassa tuollainen kroppa nyt vaan on.
"Seiska kutsui mut tänne studiolle taas"
Vois Seiskakin lopettaa jo tän moniongelmaisen sairaan ihmisen kiusaamisen.
Miks muuten aina inistää Tuksun lihavuudesta, eihän se tollakaan videolla nyt mikään superlihava ole? Oon nähnyt paljon isompiakin ihmisiä...
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:09"]
"Seiska kutsui mut tänne studiolle taas"
Vois Seiskakin lopettaa jo tän moniongelmaisen sairaan ihmisen kiusaamisen.
[/quote]
Tämänkin takia boikotoin Seiskaa. Aiemmin se oli Nykäsen alkoholiongelman mahdollistaminen ja siitä viihteen repiminen, nyt se on tuksu.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:10"]Miks muuten aina inistää Tuksun lihavuudesta, eihän se tollakaan videolla nyt mikään superlihava ole? Oon nähnyt paljon isompiakin ihmisiä...
[/quote]
Ongelma taitaa olla siinä, että se esittelee kroppaansa kuin se olisi maailman seksikkäin. Ei lihavienkaan piiloutua tarvitse, mutta jonkinlainen normaali ja rehellinen kehonkuva olisi ehkä tarpeen. Myötähäpeisin tosin myös hoikkaa ihmistä tekemässä samaa.
Mut noi huulet
Voi luoja! :o
Kuinka alas tuo Tukiainen voi vajota?! Ja keltainen lehdistö?
Turvonnut päihdeongelmainen heiluttaa ilman rytmitajua selluliittistä, läskisen löysää, valkoista ahteriaan todennäköisesti ilman alushousuja. Tai sitten jonkinlaiset narustringit ovat hukkuneet paksujen pakaroiden väliin. Aiemmin piti raottaa alushousuja että näki takapuolen, nykyään pitää raottaa takapuolta että näkee alushousut...
No seiska tarjoaa rahaa, tottakai se menee ja tekee koska ei tosiaan välttämättä ole ihan ok psyykkisesti... Moraalitonta touhua.
Seiska repii viihdettä aina ihmisten mielenterveys- ja päihdeongelmista. Ihana Aalto-Setälä ja hänen suuri hyväntekijän moraalinsa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:16"]Ongelma taitaa olla siinä, että se esittelee kroppaansa kuin se olisi maailman seksikkäin. Ei lihavienkaan piiloutua tarvitse, mutta jonkinlainen normaali ja rehellinen kehonkuva olisi ehkä tarpeen. [/quote]
Näin... Kuka määrittelee millainen kroppa on seksikäs? Jos Johannalla on mielestään seksikäs kroppa ja hän haluaa sitä esitellä, onko se joltain jotain pois? Eihän Johannan esityksiä ole mikään pakko katsella.
Mielestäni hän on pilannut kasvonsa groteskin näköisillä huultentäytteillä. Niinkuin joku eläimen hirvittävä kuono. Sinänsä aika moni tässä maassa on ylipainoinen ja saahan lihavakin tanssia. Hän ei tunnu osaavan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:07"]
[/quote]
Näin.
Kaikista ironista on, että tälläkin palstalla on tasan varmasti monta naista, jolla on juuri tuota muistuttaka kroppa. Suurella osalla tässä maassa tuollainen kroppa nyt vaan on.
[/quote]
Niin varmaan on, mutta eivät kaikki mene julkisesti nolaamaan itseään!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:10"]Miks muuten aina inistää Tuksun lihavuudesta, eihän se tollakaan videolla nyt mikään superlihava ole? Oon nähnyt paljon isompiakin ihmisiä...
[/quote]
Varmaan siksi, että Tuksu tuo itseään esille kuin olisi huomattavasti sorjempi. Ei itse ilmeisesti käsitä miltä näyttää.
Pahin järkytys oli kuitenkin kasvot. Mitä niille on tapahtunut O.o
Saisipa tuo elämänsä kuntoon, mutta tuskin tapahtuu.
Huippu