Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ison kolauksen itsetuntonne saa jos mies ei treffien ja yhteisen yön

Vierailija
16.02.2022 |

jälkeen halua tavata teitä uudestaan? Jos siis itse olette todella ihastuneita mieheen. Onko suuri kolais ja suru, jota mietitte pitkään tyyliin miksi en kelvannut... Vai uutta matoa koukkuun vaan?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin päivän päästä uusi.

Vierailija
2/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin päivän päästä uusi.

No et sitten varmaan ihastunut...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui kahden yön jälkeen, eli melkein sama asia. Hengissä ollaan mutta kyllä, oli kova kolaus enkä ole vielä näin vuosienkaan päästä päässyt yli. Koen olevani kelpaamaton inhotus, jonka on turha enää edes yrittää mitään.

Siinä rehellinen vastaus.

Vierailija
4/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tässä vaiheessa elämää ylipäätään odottaisi yhtään mitään treffien ja yhden yön perusteella :D

Joskus 20-24-vuotiaana olisin ollut p a s k a n a, ja olinkin jos en saanut vastakaikua.

Vierailija
5/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu helposti ja tuskinpa olisin ollut silloinkaan kovin ihastunut. Tosin en mene heti sänkyyn, joten tyskin olisin viettänyt yhteistä yötä miehen kanssa heti alkuun.

Jos kuitenkin olisin, niin ei se minua sen enempää haittaisi, vaan olisin lähinnä ärtynyt hetken ja antaisin olla. Ei minulla ole mikään pakko seurustella, vaan päinvastoin pärjään oikein hyvin ilmankin.

Vierailija
6/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka helppoja naiset ovat ?

Vierailija
7/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tapahtui kahden yön jälkeen, eli melkein sama asia. Hengissä ollaan mutta kyllä, oli kova kolaus enkä ole vielä näin vuosienkaan päästä päässyt yli. Koen olevani kelpaamaton inhotus, jonka on turha enää edes yrittää mitään.

Sama minulla ja siksi mietinkin onko normaalia tuntea ja vatvoa näin...

Ap.

Vierailija
8/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti!? Yksien treffien ja yön jälkeen olet jo korviasi myöten ihastunut!? No sillä tavalla sitten siellä. Oletko 15v?

Vierailija
9/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota samaa olen täällä ihmetellyt minäkin.

T. Nainen 55+

Vierailija
10/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksien treffien ja yhden yön? En itse ihastu noin nopeasti, joten tuskin jäisin asiaa niin kovin ajattelemaan. Varsinkin jos heti hyppää sänkyyn, ei minulla olisi kovin paljon odotuksia muusta kuin yhdenillanjutusta.

Vierailija
11/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse yhtään, tosin en itse yleensä halua nähdä uudestaan.

Ja vaikka haluaisinkin niin jos ei juttu jatku niin ei jatku ja se siitä.

Vierailija
12/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 55+

Ihmetteleekö kukaan ikinä kuinka helppoja miehet ovat? Tai ihmiset ylipäätään? Miksi vain naisten helppoutta ihmetellään?

Vierailija
13/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokeilee sängystä tuleeko suhteesta jotain ja yleensä nainen menee sänkyyn vasta siinä vaiheessa kun suhteesta on jo päätetty ja alkaa miettimään yhteistä tulevaisuutta.

Tämähän niissä oikeusjutuissa on ollut syynä kun illan lupa on muuttunut aamun kielloksi kun nainen pettyy siittä kun ei saanutkaan miehen kanssa yhteistä tulevaisuutta

Vierailija
14/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti!? Yksien treffien ja yön jälkeen olet jo korviasi myöten ihastunut!? No sillä tavalla sitten siellä. Oletko 15v?

Voihan sitä tuntea henkilön vaikka kuinka pitkään, ja olla ollut ihastunut jo ennen kuin ne treffit tapahtuu...

Vierailija
15/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minua harmitta jonkin verran, kun aamulla kerkesin miettimään miten mukava kesä edessä kun tästä alkamassa kivan tuntuinen juttu. Sitten nainen heräsi ja totesi, ettei tästä kyllä jatkoa tule. En ollut ihastunut viellä tuossa vaiheessa.

Vierailija
16/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kokeilee sängystä tuleeko suhteesta jotain ja yleensä nainen menee sänkyyn vasta siinä vaiheessa kun suhteesta on jo päätetty ja alkaa miettimään yhteistä tulevaisuutta.

Tämähän niissä oikeusjutuissa on ollut syynä kun illan lupa on muuttunut aamun kielloksi kun nainen pettyy siittä kun ei saanutkaan miehen kanssa yhteistä tulevaisuutta

Joopa joo :'D

Vierailija
17/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuolee kaksi kertaa, ensimmäinen kerta on silloin kuin miestä ei enää kiinnosta...

Vierailija
18/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 55+

Ja noista pitäis löytää kumppani.

Vierailija
19/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika yleistäkin että monet pitkät suhteet/ avioliitot alkaa näin. "Se oli menoa heti", rakkautta ensisilmäyksellä, uskomatonta kemiaa heti jne jne.

Vierailija
20/62 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla ja siksi mietinkin onko normaalia tuntea ja vatvoa näin...

Ap.

No ihmiset on erilaisia, toiset ovat herkempiä. Mulle on tosi luontaista ottaa kaikki pettymykset tosi raskaasti, joten ihan luonnollista on että otin tämänkin. Silloin kun jostain innostun, laitan todellakin kaiken likoon, ja jos sitten epäonnistun, tulen alas tosi korkealta. Näillä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme