Mihin maihin ET matkustaisi lasten kanssa tänä kesänä?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:11"]
Syyt?
[/quote]
Disneylandiin. ET on niin veikee.
Syyt?
[/quote]En vieläkään ymmärrä- siis tämä 80- avaruuselokuvaolio. ? vai kuka/mikä "ET". Etätyöläinen? Etelä- tanskalainen..???
Syyt?
[/quote]
Tiesittekös mitä eroa on ET:llä ja somalilla?
ET tuli yksin
ET:llä oli oma polkupyörä
ET oli paremman näköinen
ET halusi takaisin sinne mistä tulikin
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:15"]ET go home. [/quote] Nyt repes :'DD [/quote] Mäkin vaan kelasin että mihin se ET menisi.
[/quote]Ja nimenomaan lasten kanssa, juuri tänä vuonna.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:31"]
Syyt?
[/quote]
Tiesittekös mitä eroa on ET:llä ja somalilla?
ET tuli yksin
ET:llä oli oma polkupyörä
ET oli paremman näköinen
ET halusi takaisin sinne mistä tulikin
[/quote]Niitä oli koko aluksellinen mutta vain yksi jäi tänne ja sekin vahingossa. Lopulta tulivat hakemaan omansa pois.
Mikään rättipäämaa. Syy: terroristit.
Ei menisi poikamme (alle 2v) kanssa mihinkään maahan, missä on valmiiksi vähän epävakaata ja siten suurentunut riski joutua jonkin mellakan keskelle. Nyt eka tulee mieleen Libya, Egypti, Kreikka, Tunisia. Kauhea ajatella, että pienikokoisena naisena olet siellä lapsen kanssa kaaoksessa, et puhu kieltä ja valkoisena naisena saattaa erottua ikävästi joukosta joissakin tilanteissa... Tosin ei kai johonkin ihmismassan keskelle ihan noin vaan joudu. No Irakiin ym. en menisi muutenkaan, koska naisena kokisin olevani turvaton siellä. Samoin Intiassa. Dubai on taas rakennettu orjien verellä... Länsi-Afrikkaa välttäisin myös ebolan ja Boko Haramin takia, mutta joku Kenia olisi ihan jees, kun en ostoskeskuksissa ym. Siellä kiertelisi. Eipä mulla minnekkään Gambiaan olisikaan hinkua. xD
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:06"]Ei menisi poikamme (alle 2v) kanssa mihinkään maahan, missä on valmiiksi vähän epävakaata ja siten suurentunut riski joutua jonkin mellakan keskelle. Nyt eka tulee mieleen Libya, Egypti, Kreikka, Tunisia. Kauhea ajatella, että pienikokoisena naisena olet siellä lapsen kanssa kaaoksessa, et puhu kieltä ja valkoisena naisena saattaa erottua ikävästi joukosta joissakin tilanteissa... Tosin ei kai johonkin ihmismassan keskelle ihan noin vaan joudu. No Irakiin ym. en menisi muutenkaan, koska naisena kokisin olevani turvaton siellä. Samoin Intiassa. Dubai on taas rakennettu orjien verellä... Länsi-Afrikkaa välttäisin myös ebolan ja Boko Haramin takia, mutta joku Kenia olisi ihan jees, kun en ostoskeskuksissa ym. Siellä kiertelisi. Eipä mulla minnekkään Gambiaan olisikaan hinkua. xD
[/quote]
Ja Venäjälle en myöskään lähtisi nyt, en kanna sinne pennin latia!
En mihinkään maahan. En nauti lasten kanssa matkailusta. Itse asiassa kieltäydyin jo yhdestä reissusta veljeni ja tämän perheen kanssa. Arvatenkin olisi pitänyt olla lastenvahtina "ihan vain yksi ilta", että pariskunta saa omaa aikaa.
Turkki, Bulgaria - yksinkertaisesti liian wt-kohteita.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:56"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:15"]ET go home. [/quote] Nyt repes :'DD [/quote] Mäkin vaan kelasin että mihin se ET menisi.
[/quote]Ja nimenomaan lasten kanssa, juuri tänä vuonna.
[/quote]
This year.
Mä näin jo painajaista Ranskan matkasta, ja oon siis käynyt kys. maassa kymmeniä kertoja. Menin kattoon sen irtopää-kuvan MV:n sivuilta...