Olen 25v mies ja tyttökaverini on 16v
Kommentit (42)
No nykyään tosiaan ei enää nuoret aikuiset naiset kelpaa miehille. Pitää olla teini. Olen kaunis mutta ei sillä ole väliä kun on jo yli 20...
N26
No joo hiffaan et tiukka pillu jne jne. Mutta miten sä jaksat kuunnella sen juttuja
Eikö ikiksellä ole mitään kesälomaa näistä jutuista?
Ikä eroa ei ole liikaa, mutta se että AV:llä kyselee tuon ikäinen mies niin arveluttaa enemmän, ap:n pahin vika tuskin on ikä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:02"]No joo hiffaan et tiukka pillu jne jne. Mutta miten sä jaksat kuunnella sen juttuja
[/quote]
Niin esim 25 täytettyä naisen pillu löystyy?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:44"]Ei ole liikaa ikäeroa.
Ensinnäkään, teidän välillä edes seksi ei ole enää laitonta.
Ja toiseksi, ihan typeriä nuo pedofiilisyytökset. Tiedättekö idiootit, että pedofiili tarkoittaa ihmistä, joka pitää ALLE MURROSIKÄISIÄ lapsia kiihottavina? 16-vuotias ei ole alle murrosikäinen.
Eli anna mennä vaan! Kenelläkään ei pitäisi olla mitään sanomista teidän suhteeseen. Paitsi katkerilla av-mammoilla joiden parasta ennen päiväys meni jo vuosikymmeniä sitten.
[/quote]
Joo. Lapsi ja aikuinen on aina hyvä pari ;)
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/kategoria/2/ketju/1681321/sain_eilen_tietaa_etta_14_vuotias_tyttareni_seurus
Tämä ketju on vain jonkun keksimä provojatko ylläolevalle pari vuotta vanhalle ketjulle.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:44"]Ei ole liikaa ikäeroa.
Ja toiseksi, ihan typeriä nuo pedofiilisyytökset. Tiedättekö idiootit, että pedofiili tarkoittaa ihmistä, joka pitää ALLE MURROSIKÄISIÄ lapsia kiihottavina? 16-vuotias ei ole alle murrosikäinen.
Eli anna mennä vaan! Kenelläkään ei pitäisi olla mitään sanomista teidän suhteeseen. Paitsi katkerilla av-mammoilla joiden parasta ennen päiväys meni jo vuosikymmeniä sitten.
[/quote]
[/quote] 16-v ei ole lapsi, ja 25-v ei välttämättä ole vielä kovin kypsä. :)
Mieti. Kehtaatko esitellä tyttöystäväsi kavereille ja sukulaisille ? Kestääkö teidän suhde päivänvaloa ?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:37"]olet pedofiili, sitä seikkaa ei mikään muuta, toivottavasti sairas paska jäät kiinni.
[/quote]
Oletko hieman vajaa? Pedot on kiinnostunut lapsista ei nuorista naisista. 16 vuotias on jo nuori aikuinen. Parin vuoden päästähä on täysikänenkin.
[/quote]
Mitä vittua? :D Minkä ikäinen lapsi tämän on kirjoittanut? 16-vuotias aikuinen my ass. Leikki pari vuotta sitten vielä barbeilla.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:37"]olet pedofiili, sitä seikkaa ei mikään muuta, toivottavasti sairas paska jäät kiinni. [/quote] Oletko hieman vajaa? Pedot on kiinnostunut lapsista ei nuorista naisista. 16 vuotias on jo nuori aikuinen. Parin vuoden päästähä on täysikänenkin. [/quote] Mitä vittua? :D Minkä ikäinen lapsi tämän on kirjoittanut? 16-vuotias aikuinen my ass. Leikki pari vuotta sitten vielä barbeilla.
[/quote] Ja pari vuotta myöhemmin ballsseilla.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:44"]Ei ole liikaa ikäeroa.
[/quote]
[/quote] 16-v ei ole lapsi, ja 25-v ei välttämättä ole vielä kovin kypsä. :)
[/quote]
No 16-vuotias eivarmasti ole kypsä, kun aivojen fyysiseen kehittymiseen on vielä 10 vuotta :DD Mutta muistan kyllä itsekin kuinka aikuiselta silloin tuntui. Nyt 23v tajuan kuinka lapsi silloin vielä olin ja etten vieläkään niin aikuinen ole kuin miltä välillä tuntuu. Uskon että tulen tästä aikuistumaan vielä kunhan annan ajan kulua ja silloin tajuan taas miten vanhemmat aikuiset näkivät minut ja "kypsyyteni" :D
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:43"]35-vuotias ja 44-vuotias = ikäero 9 vuotta = täysin ookoo
16-vuotias ja 25-vuotias = ikäero 9 vuotta = täysin sopimatonta
Katsele uudelleen onko tämä neiti vapaana 20 vuoden kuluttua tai etsi ikäistäsi seuraa.
[/quote]
Minusta kyllä 44-vuotias käppänä on ihan liian vanha 35-vuotiaalle. Nuorena ikäero ei tunnu yhtä pahalta, 25-vuotias mies on vielä oikein namu nuoremmankin tytön silmissä. 44-vuotias mies taas on liian vanha alle 50-vuotiaalle, miehiin kun ikääntyminen vaikuttaa parisuhdemielessä kovin ikävällä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:12"]
Mieti. Kehtaatko esitellä tyttöystäväsi kavereille ja sukulaisille ? Kestääkö teidän suhde päivänvaloa ?
[/quote]Miksei kehtaisi? Ei siinä ole mitään laitonta. Ja niinkuin jo sanottiinkin, ei olisi ollut laitonta edes tytön ollessa alle suojaikärajan jos vain seurustelevat eivät mene sänkyyn.
En ymmärrä yhtään näitä vihaisia kommentteja tällaista suhdetta kohtaan. Voi olla ihan hyvin normaali ja tasapainoinen suhde.
t. itse 16-vuotiaana aloittanut seurustelun 24-vuotiaan miehen kanssa, yhdessä jo 17 vuotta.
Onko upea perse tytöllä? Vitsi kun löytäisin itsekin kiimaisen teinin palvomaan kyrpääni ;(
No ei jotkut 25-vuotiaat miehetkään ole henkiseltä tasoltaan aikuisia. Itsekin tapailin 17-vuotiaana 25-vuotiasta miestä, joka vaikutti olevan ihan mun kanssa samalla tasolla. Mun tapaus oli kyllä hieman eri kuin ap:lla, koska olin melko pian täyttämässä 18.
Itse olen 17 ja poikaystäväni täytti eilen 25 ja meidän suhde toimii ainakin hyvin eikä kukaan ole koskaan kritisoinut meidän ikäeroa. Oltiin oltu vasta 2vk yhdessä niin mentiin tapaamaan molempien vanhempia ja etenkin mua pelotti mitä mun vanhemmat sanoisi asiaan, mutta ne vaan sano että siinähän on oikea unelmavävy :D Ei suuressa ikäerossa ole mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 16:46"]Itse olen 17 ja poikaystäväni täytti eilen 25 ja meidän suhde toimii ainakin hyvin eikä kukaan ole koskaan kritisoinut meidän ikäeroa. Oltiin oltu vasta 2vk yhdessä niin mentiin tapaamaan molempien vanhempia ja etenkin mua pelotti mitä mun vanhemmat sanoisi asiaan, mutta ne vaan sano että siinähän on oikea unelmavävy :D Ei suuressa ikäerossa ole mitään vikaa.
[/quote]
Ei olekaan :D seuraava poikkiksesi on 9v. Ikä on vain numeroita, ei se kypsyyttä kerro. Yhtä hyvin 17v voi olla lapsen tasolla.
Aina ihmettelen näissä vain sitä, mitä tämä vanhempi osapuoli näkee teinissä. Lukion aloittava kun on hieman eri elämäntilanteessa kuin 25-vuotias.
Moni oikea mies on 25 vuotiaana jo hyvässä työssä, avioliitossa ja isä lapselle. Sinä leikit teinien kanssa. Häpeäisit!