Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X joi litran maitoa ruokailussa

Vierailija
16.02.2022 |

Ok, mitä minä voin kotoa käsin asialle mitään? Soittaa lapselle, että älä juo liikaa maitoa? Välillä ihmetyttää nuo koulusta tulevat viestit.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta sai sen käsityksen että jonkun exä olisi juonut litran maitoa, petyin kun ei ollutkaan syvällisiä ihmissuhdekiemuroita.

Vierailija
42/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No herranjestas, se merkintä on siellä siksi että se huonosti kasvatettu sika mitä kutsut lapseksesi otti kaikille tarkoitetun maitopurkin ja lutkutti sen itse. Etkö tosiaan ymmärrä miksi tämä on huonoa käytöstä? Olisiko sun mielestä ok jos samainen pikkuporsas ottaisi vaikka näkkärilaatikon ja söisi ne kaikki? Kasvata kakaras paremmin. Ai että kun käy sääliks opettajia kun sunlaisia mammuleita on varmaan nykyään ihan jonkin verran. Oman lapsen pitäis saada ilmeisesti tehdä ihan mitä vaan ja ei ymmärretä alkeellisimpiakaan käytöstapoja mitä tulee omaan pershedelmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskäytöstavat on hyvä oppia nuorena, jos ei niitä kotona ymmärretä opettaa ,koulu on sitten ainoa missä niitä edes yritetään opettaa. Yhteiskunnassa ei voi käyttäytyä kuten apinat, ongelmia tulee sitten aikuisena kun pitäisi osata käyttäytyä työpaikalla kuten muutkin ihmiset.  Näin se nyt vaan on.

Vierailija
44/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö miksi ei saa juoda litraa maitoa? Luulisi, että jos se olisi kiellettyä, se lukisi koulun käytössäännöissä. Lukeeko se?

Suola, rasva, pitääkö oikeasti tätä perustella? Kohtuus kaikessa.

Vierailija
45/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö miksi ei saa juoda litraa maitoa? Luulisi, että jos se olisi kiellettyä, se lukisi koulun käytössäännöissä. Lukeeko se?

Suola, rasva, pitääkö oikeasti tätä perustella? Kohtuus kaikessa.

Ja varmasti sekin että jos täyttää mahan maidolla, niin ei sinne enää ruokaa mahdu. Ei kouluikäinen ole enää mikään vauva, joka elää pelkällä maidolla, tarvii kiinteämpää ruokaa, enemmän energiaa, vitamiineja, kuituja.

Vierailija
46/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan juoda sitä maitoa äläkä välitä koulun viesteistä. Varmasti riittää maitoa muillekin. Minä olen joskus hakenut koulun ylijäämämaitoja, niin tiedän asiasta. Ruokaa jää yli, olen sitäkin ollut joskus hakemassa. Parempi maidon juominen kuin energiajuomien, limppareiden, sokeristen tuoremehujen ym litkinen.  

Vierailija
47/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee litra maitoa kuuman keiton tai kuuman puuron kanssa. Muuten joku puoli litraa aterialla.

Vierailija
48/48 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo vatsansa täyteen niin ei sinne ruokaa mahdu. Maito ei ole kovin ravintorikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi