Apuja lomamatkan hotellin aterioinnista
Hei, mitä tarkoittaa, kun hotellin tiedoissa tuossa ruokailu -osiossa lukee "Suosittelemme tekemään tarvittavat pöytävaraukset mahdollisimman pian hotelliin saavuttuasi."? Matkan hintaan sisältyy illallinen, onko tuo nyt niin, että vain nopeimmat saavat ruoan :DDDD!? Joo, en ole matkustellut, kuten huomaatte..
ap
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:01"]Sorry.. We have reCieved, ei revieved...
8
[/quote]
Received.
11, totta. Mulla tuo tavaaminen on vähän niin ja näin, koska vaikka käytän englantia työkielenä, en juurikaan kirjoita sitä.
8
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 13:08"]
11, totta. Mulla tuo tavaaminen on vähän niin ja näin, koska vaikka käytän englantia työkielenä, en juurikaan kirjoita sitä.
8
[/quote]
Mutta mulle oli apua :)!
ap
Eivaan se meinaa sitä että.jos teitä on kymmenen hengen porukka vaikka menossa ni pitää tehä pöytävaraukset etukäteen jotta pääsette illallisella samaan pöytään syömään
Kiitos! Kerro vielä, täytyykö ne tehdä koko viikoksi eteenpäin vai päivä kerrallaan?
No kannattaisko vaikka kysyä sieltä hotellista?
Yleensä varataan koko loman ajaksi sama pöytä, koska tarkoitushan on että pöytä on teidän seurueelle sopiva ja pysyy sopivana. mutta kaipa tuota saa vaihtaa halutessaan.
Se tarkoittaa sitä, että varaat pöydän tietylle kellonajalle, ettei teidän tarvitse roikkua odottelemassa vapautuvaa pöytää. Ravintola ei todennäköisesti pysty syöttämään samaan aikaan kaikkia hotellin asiakkaita.
Osaatko ap englantia? Kysyt asiaa hotellista. "Our accomodation includes supper, and we have revieved Your advice to make table reservation as soon as possible. Should we reserve a table for the whole duration of our stay now? There are four (tai niin monta kuin teitä nyt onkaan...) of us, can You please show us the reservation-chart, so we can pick a table...."
hyvää matkaa. Jos teillä on maksettu ruokailu, te saatte sen varmasti, mutta ehkä ei ole niin hyvää pöytää. Tai jos kattauksia on kaksi, mattimyöhäinen ei ehkä saa ruokaa juuri siinä kattauksessa kuin haluaisi, joten kannattaa ottaa asia esille heti saavuttua.
Sorry.. We have reCieved, ei revieved...
8
Kiiiitooos taas.. koitetaan selvitä. Eikä nyt hirveästi haittaa, vaikka minä ilmankin jäisin :D, mutta jos lapsoset saavat, niin hyvä!