Sinä nainen josta miehet heti PITÄVÄT, minkälainen olet?
Minusta miehet aina heti pitävät, vaikka olisi kyse deitti-ilmosta jossa pari epäselvää kuvaa. Aloitettuani keskustelun mies usein pitää minua mielenkiintoisena. Tämä on käynyt selville vasta viime aikoina, ei ole ollut tapana mitenkään ylentää itseäni. Mutta äskettäin eräs filosofin opiskelija kertoi minun olevan mielenkiintoinen.
Olen aina ennen ajatellut että se on vain ulkonäkö :D
Olen vai ammattikoulun käynyt mutta luen paljon ja olen utelias.
Olen leikkisä, tasa-arvon kannattaja, reilu, ystävällinen, erittäin tunteellinen, pohdiskeleva, kuunteleva. Eniten minua ärsyttää juoruilu.
Olen hoikka, pitkä, harrastan kuntosalia ja muutakin liikuntaa. Minulla on vaalea oman värinen polkkatukka, enkä meikkaa paljoa.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika paljon merkitsee tuo, ettet meikkaa paljoa. Meikkipyttyjä nyt riittää. N
Olen kyllä ymmärtänyt että se on luonne.
Kiinnostaa muiden vastaukset, minkälaisia olette?
Itse olen huomannut sen, että miehet pitävät naisista, jotka osaavat keskustella enemmänkin, kuin muutamalla lauseella ja ovat myös kiinnostuneita siitä mitä mies tekee, siis enemmänkin kuin "mitä sä teet työkseks" kysymyksellä.
Sain itse todella paljon positiivisia kommentteja miehiltä, vaikka en mielestäni ole erikoisemman näköinen ja se ihan vain siitä, että olin avoin keskustelemaan ihan mistä asiasta tahansa ja kysyin myös mieheltä kysymyksiä.
Olen puhelias ja kysyn paljon kysymyksiä. Kannattelen keskustelua hiljaisemmankin kanssa ja osaan mennä samalle aaltopituudelle toisen kanssa. Keskustelen melkein ihan mistä tahansa.
Olen ystävällinen, mukava ja ihan hyvän näköinen ja hyvä kuuntelija ja järkevä. Ottajia riittää.
No en tiedä pitävätkö miehet minusta sen erityisemmin kuin muistakaan naisista, mutta olen kyllä tottunut olemaan lapsesta asti poikien/miesten puolelta huomioitu ja mielenkiintoisena pidetty.
Olen myös pitkä ja hoikka/normaalivartaloinen kuten sinäkin, minulla on selkeästi erottuva vyötärö-lantio-suhde, pitkä luonnonkihara värjäämätön paksu tukka, ihan hyvä luusto naamassa (luonnostaan sellaiset varjot mitä countourilla jotkut tekee, kulmat ja ripset päässä ja hyvä iho), en myöskään juurikaan harrasta meikkausta kuin satunnaisesti, mutta tykkään kyllä muuten kaikesta naisellisesta tyylissä, eli korkokenkiä, hameita, mekkoja ja koruja ym. tulee käytettyä usein.
Luonteeltani olen leikkisä ja eloisaksi sanottu, suhtaudun kaikkiin ihmisiin kuin ne olisivat kavereitani. Hymyilen usein itsekseen, koska mietin jotain hauskaa. Utelias myös, ja lukenut aina paljon.
Eli meissä ainakin on useita samoja piirteitä.
En nyt halua olla ilonpilaaja, mutta jos mies sanoo että
- olet kaunis = haluan sinun kanssasi sänkyyn
- olet mielekiintoinen persoona = haluan kanssasi sänkyyn
- olet hyvää seuraa = haluan kanssasi sänkyyn
- olet hyvä työkaveri/esimies = haluan kanssasi sänkyyn
jne, pointti varmaan selvisi.
Minulla on työkaverina nainen, neljissäkymmenissä, punertavat hiukset, pisamia, muodokas vartalo mutta ei mikään siis läski, positiivinen, iloinen, kannustava, puhuu paljon, on fiksu, osaa keskustella laajasti eri aiheista...
Hän on oikein näpsäkän näköinen ja mukava. Ja kyllä, = ......
Olen hymyilevä tavis ja suhtaudun elämään positiivisesti.
En mikään liikennettä pysäyttävä kaunotar vaan aika tavallinen.
Olen isotisuinen ja tiukkavittuinen.
Vierailija kirjoitti:
- olet hyvä työkaveri/esimies = haluan kanssasi sänkyynjne, pointti varmaan selvisi.
Minulla on työkaverina nainen, neljissäkymmenissä, punertavat hiukset, pisamia, muodokas vartalo mutta ei mikään siis läski, positiivinen, iloinen, kannustava, puhuu paljon, on fiksu, osaa keskustella laajasti eri aiheista...
Mies voi sanoa nuo kaikki samat asiat myös siinä tilanteessa, kun kieltäytyy menemästä naisen kanssa sänkyyn.
Isorintainen, huumorintajuinen, sensitiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen isotisuinen ja tiukkavittuinen.
Pidän sinusta.
M43
Vierailija kirjoitti:
- olet hyvä työkaveri/esimies = haluan kanssasi sänkyynjne, pointti varmaan selvisi.
Näitä juttujahan kuulee useimmiten kautta rantain, ei suoraan miehiltä.
Esim. kaveri kertoo, että hänen miehensä ystävä on puhunut minusta ja tuuminut, että se on kyllä mielenkiintoinen nainen.
Tai kaveri/veli/naapuri tms. sanoo, että se ja tämä oli ihmetellyt miten kaunis se sinun kaveri/sisko/naapuri on jne.
Eli selän takaa kuulee enempi juttuja, kasvotusten ollaan vaan perus mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä sänkyä pidemmäs päästetäkään vaikka parisuhdetta haluaisivat.
Makuja on monenlaisia, mutta on muutama ominaisuus, josta pääosa miehistä todella pitää. Ensiksi empatia ja hyväsydämisyys, henkinen tyylikkyys eli ei ajattele tai puhu jatkuvasti pahaa muista tai muutenkaan koko aikaa vertaile, positiivisuus ja kirsikkana kakun päälle ripaus pippuria tarvittaessa. Ulkoisesti viehättää olemuksessa oleva suloisuus ja tietynlainen pehmeys, jotka voivat tulla eri asioista.
Minulta veti salakavalasti jalat alta sellainen nainen, joka on toki kaunis, mutta ennen kaikkea mahtava ihminen. Älykäs, fiksu, tyylikäs, auttavainen ja mikä lopulta sai sekaisin oli sydän, joka on niin suuri, ettei taida muita sisäelimiä juuri sisälleen mahtua.
Kaikki tietenkään eivät pidä, mutta olen kuitenkin huomannut että moni pitää. Ei ole harvinaista että tuntematon mies kiinnostuu ja tulee kysymään treffeille, ja tindertreffeillä kanssani haluttiin aina jatkoa. Olen sosiaalisesti kömpelö ja ujo ääri-introvertti, viihdyn yksin enkä pidä huomiosta. En meikkaa, minulla on pitkät hiukset joissa oma väri, liikun paljon ja se näkyy kropassa. Pukeudun aika neutraalisti. Olen korkeakoulutettu.
Oletielenkiintoinen, koska olet helposti lähestyttävä ja nähtävästi lähdet helposti flirttiin, mutta silti osaat pitää sen vain leikkinä. OLET TAITAVA PELINAINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi sanoa nuo kaikki samat asiat myös siinä tilanteessa, kun kieltäytyy menemästä naisen kanssa sänkyyn.
Mies voi myös kieltäytyä lottovoitosta. Teoriassa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas surullista yleistystä.
Varmaan aika paljon merkitsee tuo, ettet meikkaa paljoa. Meikkipyttyjä nyt riittää. N