Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abdurdia lukea seksikeskusteluja.

Vierailija
30.06.2015 |

Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin.
Luen näitä vähän kuin scifi-kirjallisuutta. Mielenkiintoinen maailma, mutta minulla ei ole siihen mitään kosketuspintaa. Olen näkymätön nainen, jota kukaan ei halua, tai ainakaan aviomieheni ei halua. Markkina-arvoani muualla en tietenkään voi testata. Usein tuntuu, että voisin kulkea vaikka alasti kaikkialla, eikä minua silti pidettäisi seksuaalisena olentona.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:51"]Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin.
Luen näitä vähän kuin scifi-kirjallisuutta. Mielenkiintoinen maailma, mutta minulla ei ole siihen mitään kosketuspintaa. Olen näkymätön nainen, jota kukaan ei halua, tai ainakaan aviomieheni ei halua. Markkina-arvoani muualla en tietenkään voi testata. Usein tuntuu, että voisin kulkea vaikka alasti kaikkialla, eikä minua silti pidettäisi seksuaalisena olentona.
[/quote]Jos sulla on tuollainen asenne saat syyttää vain itseäsi

Vierailija
2/4 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:51"]

Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin. Luen näitä vähän kuin scifi-kirjallisuutta. Mielenkiintoinen maailma, mutta minulla ei ole siihen mitään kosketuspintaa. Olen näkymätön nainen, jota kukaan ei halua, tai ainakaan aviomieheni ei halua. Markkina-arvoani muualla en tietenkään voi testata. Usein tuntuu, että voisin kulkea vaikka alasti kaikkialla, eikä minua silti pidettäisi seksuaalisena olentona.

[/quote] Minä haluaisin sua. Vaimo on ollut haluton jo niin monta vuotta, että katson jopa Simpsonien Margen munkkeja sillä silmällä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:51"]Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin.
[/quote]Jos sulla on tuollainen asenne saat syyttää vain itseäsi
[/quote]
Ilmeisesti. Jotain vikaa minussa täytyy olla, kun mieheni ei minua halua. Ap

Vierailija
4/4 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näethän sinä jo vastauksesta 3, että ongelma on miehessäsi - ei sinussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän