Abdurdia lukea seksikeskusteluja.
Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin.
Luen näitä vähän kuin scifi-kirjallisuutta. Mielenkiintoinen maailma, mutta minulla ei ole siihen mitään kosketuspintaa. Olen näkymätön nainen, jota kukaan ei halua, tai ainakaan aviomieheni ei halua. Markkina-arvoani muualla en tietenkään voi testata. Usein tuntuu, että voisin kulkea vaikka alasti kaikkialla, eikä minua silti pidettäisi seksuaalisena olentona.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:51"]
Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin. Luen näitä vähän kuin scifi-kirjallisuutta. Mielenkiintoinen maailma, mutta minulla ei ole siihen mitään kosketuspintaa. Olen näkymätön nainen, jota kukaan ei halua, tai ainakaan aviomieheni ei halua. Markkina-arvoani muualla en tietenkään voi testata. Usein tuntuu, että voisin kulkea vaikka alasti kaikkialla, eikä minua silti pidettäisi seksuaalisena olentona.
[/quote] Minä haluaisin sua. Vaimo on ollut haluton jo niin monta vuotta, että katson jopa Simpsonien Margen munkkeja sillä silmällä ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:51"]Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin.
Luen näitä vähän kuin scifi-kirjallisuutta. Mielenkiintoinen maailma, mutta minulla ei ole siihen mitään kosketuspintaa. Olen näkymätön nainen, jota kukaan ei halua, tai ainakaan aviomieheni ei halua. Markkina-arvoani muualla en tietenkään voi testata. Usein tuntuu, että voisin kulkea vaikka alasti kaikkialla, eikä minua silti pidettäisi seksuaalisena olentona.
[/quote]Jos sulla on tuollainen asenne saat syyttää vain itseäsi
[/quote]
Ilmeisesti. Jotain vikaa minussa täytyy olla, kun mieheni ei minua halua. Ap
Näethän sinä jo vastauksesta 3, että ongelma on miehessäsi - ei sinussa.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:51"]Täällä on näitä keskusteluja orgasmeista ja haluista ja sen sellaisesta. Tisseistä ja pyllyistä ja pippeleistä, nuolemisesta ja koskettamisesta ja panoista, jotka kestävät minuutin tai tunnin.
[/quote]Jos sulla on tuollainen asenne saat syyttää vain itseäsi