Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te hoikat/normaalipainoiset isorintaiset naiset

Vierailija
30.06.2015 |

Kysymys on tarkoitettu siis hoikille/normaalipainoisille naisille, joilla on suuret luomurinnat. Kuinka pitkä olet ja paljonko painat? Mikä on kuppikokosi? Oletko aina ollut isorintainen, vai onko rinnat kasvaneet esim. raskauden jälkeen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:47"]

Siis oikeasti, joku lähtee näihin kysymyksiin mukaan??

[/quote]

Olen ihmetellyt samaa. Ihmiset vastailevat onnessaan ja yksityiskohtaisesti, kun joku keksii kysyä, mitä he söivät aamupalaksi, monellako nuolaisulla jäätelö menee alas, missä järjestyksessä he panevat tiskit koneeseen ja onko koko se ja se iso vai pieni vai ei.

Saa vieläkin perusteellisempia vastauksia, kun osaa asetella kysymyksen oikein: ei siis "käytättekö stringejä" vaan "ettepäs uskalla käyttää stringejä ruman pyllyn takia", ja kohta tiedetään yhden ihmisen kumiallergian ulkonäkö ja lääkitys ja toisen selluliittihistoria ja takapuolen mitat. Kun väittää, että kaikilla yliopiston käyneillä on kaksi lasta, Volvo ja Vallilan verhot, saa maistereilta mittavat listat siitä, että onkin kaksi autoa, yksi lapsi ja sisustus pelkkää Ikeaa, ja ei-maistereilta siitä, kuinka on suunnitteilla peräti kolme lasta, Bemari ja Vallilan verhot on olleet keittiössä, mutta ne on myyty kirpparilla ja tilalle ostettu kolme metriä pitkät, vaaleankeltaiset pellavaverhot Stockan alesta.

Miksi ihmiset niin rakastavat itsestään ja asioistaan kertomista, että luettelevat kroppansa mitat ja olohuoneensa ja käsilaukkunsa sisällön viimeistä piirtoa myöten, vaikka hyvin harvaa kiinnostaa?

Vierailija
2/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:20"]

[/quote]

Olen ihmetellyt samaa. Ihmiset vastailevat onnessaan ja yksityiskohtaisesti, kun joku keksii kysyä, mitä he söivät aamupalaksi, monellako nuolaisulla jäätelö menee alas, missä järjestyksessä he panevat tiskit koneeseen ja onko koko se ja se iso vai pieni vai ei.

Saa vieläkin perusteellisempia vastauksia, kun osaa asetella kysymyksen oikein: ei siis "käytättekö stringejä" vaan "ettepäs uskalla käyttää stringejä ruman pyllyn takia", ja kohta tiedetään yhden ihmisen kumiallergian ulkonäkö ja lääkitys ja toisen selluliittihistoria ja takapuolen mitat. Kun väittää, että kaikilla yliopiston käyneillä on kaksi lasta, Volvo ja Vallilan verhot, saa maistereilta mittavat listat siitä, että onkin kaksi autoa, yksi lapsi ja sisustus pelkkää Ikeaa, ja ei-maistereilta siitä, kuinka on suunnitteilla peräti kolme lasta, Bemari ja Vallilan verhot on olleet keittiössä, mutta ne on myyty kirpparilla ja tilalle ostettu kolme metriä pitkät, vaaleankeltaiset pellavaverhot Stockan alesta.

Miksi ihmiset niin rakastavat itsestään ja asioistaan kertomista, että luettelevat kroppansa mitat ja olohuoneensa ja käsilaukkunsa sisällön viimeistä piirtoa myöten, vaikka hyvin harvaa kiinnostaa?

[/quote]

Aika montaa näyttää kiinnostavan kyllä, kun tätä palstaa lukee ;) Jos sua ei kiinnosta, niin siirry muualle! Niin helppoa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 cm, paino 53 kg. Kuppikoko 70 D. Tähän kokoon tissit paisuivat vasta ensimmäisen raskauden myötä, sitä ennen oli pienet B-kupin "ketunnokat".

Vierailija
4/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet ja paljonko painat?
-170cm/53kg
Mikä on kuppikokosi?
-70H
Oletko aina ollut isorintainen, vai onko rinnat kasvaneet esim. raskauden jälkeen?
-Rinnat kasvoivat yläasteen alussa, ovat aina olleet isohkot. Raskauden aikana olivat suurimmillaan, käytin silloin numerokokoisia liivejä. Hieman roikkuvat nyt imetyksen jälkeen.

Vierailija
5/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

Aika montaa näyttää kiinnostavan kyllä, kun tätä palstaa lukee ;) Jos sua ei kiinnosta, niin siirry muualle! Niin helppoa se on.

[/quote]

En minä niitä luekaan, vaan siirryn muualle. Ei otsikosta voi (varsinkaan täällä) päätellä, mitä sisältönä on. Nyt vain kiinnostaa vastaus tähän kysymykseen, joten katselen, tuleeko vastauksia:

Miksi ihmiset rakastavat yksityiskohtaisten listojen kirjoittamista itsestään ja asioistaan?

Vierailija
6/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:46"]178cm ja 68kg. Rinnat olleet aina isot. Raskauden ja imetyksen jälkeen kuppikoko pieneni E:stä D:hen. Mutta ei haittaa yhtään koska rinnat näyttävät nyt kiinteämmiltä.
[/quote]

Hoikka? Itse olen saman pituinen ja painoa reippaasti kymmenen kiloa vähemmän kuin sinä. Sinulla on tuota rasvakudosta ihan riittävästi tisseihin ja muuallekkin niin ei ole ihme jos tissit on isot.

Vierailija
7/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/54kg ja kuppikoko 65F. Aina olleet isot paitsi että eivät edes näytä niin isoilta oikeasti mitä tuosta koosta voisi päätellä. Ei roiku, kynä ei pysy rinnan alla ja ovat muutenkin kiinteät ja nätit:)

Vierailija
8/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ikäisekseni huomattavan isot rinnat jo 12-13-vuotiaana. Tuolloin kuppikoko oli C. Rinnat alkoivat kasvaa kyllä jo kolmannella luokalla, ollessani 9-vuotias. Geeneissä isot rinnat, melkein kaikki sukuni naiset ovat rintavia.

Nykyisin koko 85F.

Vierailija
9/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako ison kuuloisen kuppikoon hämätä. Pienen ympärysmitan mukana pienenee kuppikin, (sekä toisinpäin). Siis, kaikki G-kupin omaavat eivät suinkaan omista saman kokoisia rintoja. Täällä on vastanneita, joiden rinnat eivät ole mitenkään kovin suuret, suht "normaalit", jos niin voi sanoa.

Vierailija
10/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm, 55 kg, 75F. Teinistä saakka olleet isot, "sukurasite" äidin sekä isän puolelta. Näyttävät tekorinnoilta. Olen joskus sovittanut liivejä/bikinin yläosaa joissa toppaukset ja meinannut pyörtyä sen näyn takia! Vähempikin riittäisi, mut näillä mennään.

Vierailija
11/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:12"]

160 cm ja 80 kg. Kuppikokoni on 90DD ja rintani ovat luomut ja yhdet Suomen kauneimmista. Käy lukemassa blogiani! http://chicago187.blogspot.fi

[/quote]

A) Olet aivan vitun ruma, oikea suohirviö!

B) Tähän ketjuun haluttiin hoikat, sä olet läski punkero.

C) Rintasi ovat rumat ja liian roikkuvat.
[/quote]

Mikä sua vaivaa?
[/quote]
Eiköhän Ihmisiä vain vituta ton huomiohuorabloggaaja oman blogin mainostaminen jokaisessa ketjussa. Varsinkin kun on bloggari jolla ei ole mitään syytä olla ylpeä esim blogin tasosta tai ulkonäöstä. Pelkkä sana Chicago saa monen näkemään punaista.

Vierailija
12/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm, 65e rintaliivit :)

Vierailija
13/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vastaa
52kg painan.

Vierailija
14/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, enpä kerro! Ihan tarpeeksi olet jo näitä liivin koko keskusteluja tänne avannut. Tyhmiä, jokainen.

Vierailija
15/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

178cm ja 68kg. Rinnat olleet aina isot. Raskauden ja imetyksen jälkeen kuppikoko pieneni E:stä D:hen. Mutta ei haittaa yhtään koska rinnat näyttävät nyt kiinteämmiltä.

Vierailija
16/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu.

Vierailija
17/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut teini-iästä saakka suuret rinnat ja ne on mulla geeneissä. Tällä hetkellä mitat 164/58/70E. Kuppikoko ei välttämättä kuulosta suurelta, mutta kyllä sitä usein kuulee "silikonitissi"-huuteluja yms varsinkin jos olen ympäristössä, missä on vähänkään humalaista porukkaa. Mulla on ollut tissit kokoa 75G silloin kun painoin vielä 6-8kg enemmän. Silloin olin kylläkin vähän jo pyöreä, nyt sopivan kokoinen!

Vierailija
18/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille. t. Pera 65v

Vierailija
20/35 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskustelun aloittajan pitäisi olla joku pervo vanha ukko? Kyllä muakin kiinnostaa, että kuinka paljon meitä hoikkia isorintaisia naisia on. Täällä av-plastalla kun aina väitetään, että ei VOI olla isot rinnat jos ei ole ylipainoinen :D:D Kateellisiako tämä keskustelu ärsyttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi