Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa - miksi en kestä mieheni exiä?

Vierailija
30.06.2015 |

tiedän olevani täysin kaistapää.... Älkää siis haukkuko, vaan auttakaa...

miehen exät itkettää. Siis oli kyse vain tapailusta tai avoliitosta, niin exät harmittavat. Eniten minua harmittaa se, että miehen kaverit ovat tavanneet tämä exät. Se on jotenkin sietämätön ajatus, että mies on esitellyt toisia naisia kavereilleen ennen minua.... Mies on hyvin antelias ihminen, se satuttaa ajatella, että mies on näitä naisia hemmotellut samoin kuin minua....Kaistapäisen ihmisen tunteita, tiedän... 

Minun kanssani mies meni naimisiin, ei heidän. Tietoisella tasolla tajuan, että minä olin se, joka hänet nappasi.... En pääse ajatuksissani tätä vyyhtiä selventämään - mistä tässä kuviossa on oikein kyse ja miten pääsisin tästä yli ? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:32"]

"Luotan mieheeni täysin, enkä pelkää mitään." Eli mikä sinun ongelmasi on? Vai provoko tämä onkin.

[/quote]

lause jäi kesken: luotan, enkä pelkää mitään, jos mies on baarisa tai pikkujouluissa.

ap

[/quote]Mikä on ongelmasi, jos kerran luotat mieheen?

Vierailija
22/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:32"]

"Luotan mieheeni täysin, enkä pelkää mitään." Eli mikä sinun ongelmasi on? Vai provoko tämä onkin.

[/quote]

lause jäi kesken: luotan, enkä pelkää mitään, jos mies on baarisa tai pikkujouluissa.

ap

[/quote]Mikä on ongelmasi, jos kerran luotat mieheen?

[/quote]

en tiedä. Siksi juuri aloitin tämän ketjun, jotta näkisin metsän puilta. 

Hyvä kysymys sinulta. Ehkä olet ongelman ytimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jopa tehnyt lapsen eksänsä kanssa. Siittänyt sen naisen ja mahaa sivellen odottanut onnellisena lasta syntyväksi. Se jos mikä kuule ahdistaa! Varsinkin, kun itse en voi saada lapsia. Joku ällö eksä on saanut synnyttää mun miehen lapsen. Saan hermoromahduksen kun edes mietin tätä. Ja joka toinen viikko joudun kattomaan omassa kodissani miehen ja sen eksän nussimisen lopputulosta. Joko sun olos helpottui?

Vierailija
24/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tunnen ihan samoin.

Minua ei haittaa mieheni entinen vaimo eikä kaksi viimeistä pidempää suhdetta ennen minua. Mutta minua todellakin häiritsee ne useat kymmenet säädöt/suhdeyritykset tuossa välillä.

Miehelläni on todellakin montakymmentä seurustelusuhdetta takana, ja se todellakin ahdistaa välillä koska minulla on huono kuva pelimiehistä enkä todellakaan ollut pystynyt ajatella tuollaista miestä parisuhteeseen.

No siinä vaiheessa kun selvisi tämä menneisyys, oli jo myöhäistä.

Tämä ei olisi niin kauhea asia jollei mieheni olisi nykyään niin haluton. Kuten sanoi, on saanut elämänsä aikana niin paljon pillua ettei ihan heti ole mielessä. Itselleni kun taas seksi on todella tärkeä osa elämää ja olen hyvinkin seksuaalinen ja halukas, niin tottakai välillä tulee ahdistuksia asian tiimoilta kun en kelpaa - vaikka vika ei olekaan minussa. Ajatus että muitten pillut on kyllä kelvannut muttei mun, käy aina välillä mielessä.

Vierailija
25/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:49"]

Mun mies on jopa tehnyt lapsen eksänsä kanssa. Siittänyt sen naisen ja mahaa sivellen odottanut onnellisena lasta syntyväksi. Se jos mikä kuule ahdistaa! Varsinkin, kun itse en voi saada lapsia. Joku ällö eksä on saanut synnyttää mun miehen lapsen. Saan hermoromahduksen kun edes mietin tätä. Ja joka toinen viikko joudun kattomaan omassa kodissani miehen ja sen eksän nussimisen lopputulosta. Joko sun olos helpottui?

[/quote]

ei - mun miehelläpä on neljä lasta. 

Ap 

Vierailija
26/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama kuin ap:lla, suhteesta meni ensimmäiset pari vuotta exiä inhoten, vaikka en ollut ainuttakaan edes tavannut. Hirvittäviä mustasukkaisuuskohtauksia, varsinkin kun mies on vielä väleissä kaikkien exiensä kanssa, itse en omieni. Jotenkin tiedostin päässäni että ihan omasta itsetunnosta on kyse mutta en vain voinut itelleni mitään, tunteet vaan roihusi jos existä tuli puhe edes ohimennen, tai pompahtivat facebookissa vastaan, täyttä tuskaa.

Sitten päätin ottaa härkää sarvista ja tapasin yhden näistä existä, sen merkittävimmän. Sieltähän paljastui varsin mukava nainen jonka kanssa juttu luisti! Pääsin näkemään miten mieheni käyttäytyy exänsä seurassa ja olotila helpottui välittömästi. Vieläkin nousee välillä karvat pystyyn muista existä mutta ei todellakaan enää niin pahasti kuin suhteen alussa.

Ap, et ole ainut jolla on tuollaisia tunteita, mielestäni ne ovat ihan ok kunhan ei mitään hirvittäviä skitsokohtauksia vetele. Tunne rauhassa, elä rauhassa, kaikkea onnea teille ja teidän tulevaisuudelle!

Vierailija
27/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaivaa miehen entinen avioliitto. En tiedä voinko ikinä mennä naimisiin hänen kanssaan, koska inhottaa ajatus olla "toinen".

Vierailija
28/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. 

Olemme avoimesti kertoneet kaikkea existämme. Ehkä juuri se itse asiassa vaivaakin, että tiedän heistä niin paljon... Ihan suhteen alussa mies vilautteli kaikkia exien nimiä...ja minä hölmö kysyin....tiedän kaikki exät aikajärjestyksessä, suhteen laadun ja loppumisen.

Ja minulla on ollut vain se yksi suhde. 

Enää tätä ei tapahdu... Ehkä tämä kaikki saatu tieto minua painaakin tässä....

[/quote]

En nyt ymmärrä. Eli sinä kyselit kaiken ja kun mies luottavaisena vastasi kysymyksiisi, sinulla ärsyttää?

Ilmeisesti tämä taitaa olla naisten parissa yleisempikin ongelma, hermoilla existä. Kun minä aloin seurustelemaan mieheni kanssa, tutustuin mieheni kaveriin. Kaverilla oli tyttöystävä jonka siskon kanssa mieheni oli seurustellut noin vuotta aikaisemmin muutaman kuukauden pätkän. Tuo mieheni ex-tyttöystävä oli aina ihan vaikeana jos satuimme jossain tapaamaan. Hän kun luuli että minä en tykkäisi hänestä yhtään, koska hänellä ja miehelläni on yhteistä historiaa.

Toinen tapaus oli nainen johon mieheni oli tutustunut ennenkuin me tapasimme. Nainen oli erittäin kiinnostunut miehestäni mutta mies ei loppujen lopuksi hänestä. Sitten kun me tapasimme ja aloimme seurustelemaan, nainen yritti "sabotoida" seurusteluamme kertoilemalla asioita hänestä ja miehestä. Siis asioita mitkä olivat tapahtuneet ennenkuin olin edes nähnyt miestäni!

No haloo. Menneen talven lumia.

Vierailija
29/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:52"]Tiedän tunteen. Tunnen ihan samoin.

Minua ei haittaa mieheni entinen vaimo eikä kaksi viimeistä pidempää suhdetta ennen minua. Mutta minua todellakin häiritsee ne useat kymmenet säädöt/suhdeyritykset tuossa välillä.

Miehelläni on todellakin montakymmentä seurustelusuhdetta takana, ja se todellakin ahdistaa välillä koska minulla on huono kuva pelimiehistä enkä todellakaan ollut pystynyt ajatella tuollaista miestä parisuhteeseen.

No siinä vaiheessa kun selvisi tämä menneisyys, oli jo myöhäistä.

Tämä ei olisi niin kauhea asia jollei mieheni olisi nykyään niin haluton. Kuten sanoi, on saanut elämänsä aikana niin paljon pillua ettei ihan heti ole mielessä. Itselleni kun taas seksi on todella tärkeä osa elämää ja olen hyvinkin seksuaalinen ja halukas, niin tottakai välillä tulee ahdistuksia asian tiimoilta kun en kelpaa - vaikka vika ei olekaan minussa. Ajatus että muitten pillut on kyllä kelvannut muttei mun, käy aina välillä mielessä.
[/quote]
Miksi ihmeessä olet tän miehen kanssa? Et saa edes seksiä ja miehen ajattelu ahdistaa. Pelimieheys on syystäkin negatiivinen meriitti, paitsi samanhenkisille naisille. Eikö olisi parempi erota ja etsiä joku joka ei ahdista?

Vierailija
30/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on sun huonosta itsetunnosta. Kun parannat sen, pääset yli moisista typeryyksistä. Toi on todella säälittävää, ja pahimmassa tapauksessa tuhoaa parisuhteesi.

Olin perhejuhlissa viikonloppuna, ja juttelin siellä hetken exäni kanssa. Vaimo kyyläsi koko ajan kauempaa mustasukkaisena ja varmaan järjesti asiasta kotimatkalla kauheen riidan. Ihan turhasta.

Vierailija
31/31 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan vituta miehen exät. Me on oltu yhdessä 17 vuotta, ja mies on ollut naimisissa ennen muakin, mutta eronnut jo kauan ennen kuin tavattiin. Sen jälkeen hänellä oli jotain tyttöystäviä, mutta who cares. Miksi ne ihmiset mua vituttaisi?

Onko teillä todella noin huono itsetunto joka iikalla?

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 11:31"]

Jokaistahan meistä puolison eksät vituttaa. Puhuuko miehesi niistä paljon. Omani kertoi joka hoitonsa alkuun, joka kerta riita kun suutuin vanhojen panojen muistelusta. Sitten ymmärsin, että huonoa itsetuntoaan niitä selvittää, että olisi ollut menekkiä ennenkin. Minulla oli pitkä avioliitto takana, hänellä ei. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi