Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kosi minua äsken

Vierailija
30.06.2015 |

Niin kuin otsikossa lukee mieheni kosi minua vähän aikaa sitten ja heitin hänet ulos. en halunnut että lapset heräävät meidän riitelyymme..
Vauvamme ei ole muutamaan yöhön siis nukkunut kunnolla ja itse olin väsynyt ja annoin lapsen miehen vahdittavaksi, yhtäkkiä hän tulee ja antaa itkevän vauvan syliini ja sanoo ettei enää jaksa ja nyt olisi minun vaipan vaihto vuoro.
unisena ja vihaisena, sitten alan vaihtamaan vaippaa ja yllätyksekseni vaivasta on kakan seassa rasia.
Mieheni oli tarkoitus yllättää minut ja laittaa sormus vaippaan ja tuoda vauva minulle ja kosia...
Vauva olikin tehnyt kakat vaippaan ja sormus ja rasia ja kaikki oli kakassa ja miestä se vain huvitti..
Kuka voi olla noin idiootti, että edes keksii tuollaista ja keskellä yötä !?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ukkos ei kosi sua toista kertaa. Mä lähtisin melko nopeasti helvettiin tuollaisen lehmän luota!

Vierailija
2/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviotonlapsi. Tiedätkö edes kuka on isä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, jos on paljon kirjoitus virheitä.
väsyneenä ja vihaisena ajatus ei oikein kulje.. Onneksi sain sentään vauvan vihdoin nukkumaan.

Vierailija
4/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska trolli. Kirjaimellisesti.

Vierailija
5/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että suostut sitten kuin kosinta on asiallinen ja asiaankuuluva. Kiva kertoo sukulaisille ja ystäville et kosinta tapahtu paskavaipan kautta..

Vähän ot, mutta tulevaisuudessa itse odotan että mies kosii (vaikka sitten kuolinvuoteella viimestään) romanttisesti ja niin että todellakin on nähnyt vaivaa. Tosin tuskin on pelkoo että ihan noin romanttinen on kun toi sun ukkos.

Vierailija
7/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita, miehes yritti sentään, ja mieleenpainuvalla tavalla... Noinkohan kosii uudestaan...

Vierailija
8/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistuneen kosinnan takia heitit miehen ulos?

Vierailija
9/9 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo oli ainut kosinta elämässäsi, kuulostat kiittämättömältä PASKALTA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi