E-pillerien tilalle jotain muuta!!!, mutta mitä?
Moi, tyttöystäväni joutui lopettamaan pillerien syönnin terveydellisistä syistä (=joku hormooni juttu jonka nimeä en muista :D). Tänään puin kumisukan päälle ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen ja paskaahan se on, vähän niinku söisi sämpylän siten että siinä on vielä elmukelmu päällä. Mielessäni käynyt jopa semmonen että veisin laastia talteen spermapankkiin ja hommaisin kastraation.
Sekään ei kuulosta omassa päässä hyvältä idealta joten kertokaa jotain kokemusta jostain hyväksihavaitusta raskaudenehkäsytavasta!!! Itse kun olen sitä mieltä että kortsu on homoille ja merimiehille! :D
Auttakaa miestä hädässä!!!
Kommentit (24)
Gynekologi tuosta ehkäisyasiasta parhaiten tietää, mutta jos on niin, että ilman kumia pitää ehdottomasti saada, mene vasektomiaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:15"]Gynekologi tuosta ehkäisyasiasta parhaiten tietää, mutta jos on niin, että ilman kumia pitää ehdottomasti saada, mene vasektomiaan.
[/quote]
Mä tosta vasektomiasta mietin että ap vaikuttaa sen verran nuorelta että noinkohan sitä hänelle vielä tekevät..
Liputan kondomin puolesta. Takana pitkä käyttökokemus. Ehdottomasti paras menetelmä.