Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meinaa face profiilissa sateenkaaren värit?

Vierailija
30.06.2015 |

??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homostelua

Vierailija
2/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:53"]

Homostelua

[/quote]

Onpa niitä paljon sitten.. face kirppiksillä siis naisia, joilla tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egon runkkausta. "Katsokaa kaikki, olen suvaitsevainen!"

Vierailija
4/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:53"]

Homostelua

[/quote]

Onpa niitä paljon sitten.. face kirppiksillä siis naisia, joilla tuo.
[/quote]

Kyse on Pride-viikosta. Laita facebookiin "celebrate pride".
Ps. Myös heterot miehet ja naiset, ja vaikka a-seksuaalitkin, voivat puolustaa homojen oikeuksia ja tasa-arvoa muutenkin. Kuka tahansa täysijärkinen ainakin.

Vierailija
5/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride-viikon kunniaksi joko sitä, että kannattaa vähemmistöjen oikeuksia tai että itse kuuluu vähemmistöön, ehkä toki kyynisesti voisi sanoa myös tuon, että katsokaa kaikki, olen suvaitsevainen. Mut täytyy kyllä vähemmistöön kuuluvana sanoa, että on ihan kiva nähdä niitä ihan tavisheteroilla, kun foobikoita tms kuitenkin on vielä niin paljon.

Vierailija
6/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:59"]Egon runkkausta. "Katsokaa kaikki, olen suvaitsevainen!"
[/quote]

Miksi sen pitäisi olla "egon runkkausta" tai miksi tasa-arvoa kannattava ihminen olisi jotenkin "suvaitsevainen"? Mielestäni mm. homojen oikeudet pitäisi olla niin itsestäänselvä asia, ettei sen takia tarvitsisi edes pitää pride-viikkoja tai muuta. Harmi, ettei se kuitenkaan sitä tässä maailmassa vielä ole.

Vierailija
7/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua niiltä homoilta ja lesboilta oikein puuttuu tässä maassa. pitääkö ne nostaa jotenkin jalustalle ku ovat homoja? Ihan vitun turhanpäiväistä vouhottamista ja muka suvaitsemista. Jos teidänkin 16+ poika päättäis alkaa homoksi ja mä nelikymppinen setä alkaisin sen kanssa seurustella ja veteleen sitä perseeseen niin kyllä teilläkin pelleillä alkais mieli muuttumaan.

Vierailija
8/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että kannattaa Putinia.

Vierailija
9/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarkoittaa että on homo tai lesbo ja nyt on Kaapista ulos-viikot. Helppo ja kivuton tapa kailottaa maailmalle seksuaalinen suuntautumisensa.

Vierailija
10/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:06"]

Mitä vittua niiltä homoilta ja lesboilta oikein puuttuu tässä maassa. pitääkö ne nostaa jotenkin jalustalle ku ovat homoja? Ihan vitun turhanpäiväistä vouhottamista ja muka suvaitsemista. Jos teidänkin 16+ poika päättäis alkaa homoksi ja mä nelikymppinen setä alkaisin sen kanssa seurustella ja veteleen sitä perseeseen niin kyllä teilläkin pelleillä alkais mieli muuttumaan.

[/quote]

Voi Jeezuz mikä urpo! On todella tarvetta Pride-kulkueelle tässä maassa.

Vierailija
11/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous tai lesbous ei varmaan tarkota sitä, että ekan +40 veen kanssa hypätään sänkyyn. Rakkaus ei mun mielestä katso sukupuoleen tai ikän tai mihinkään muuhunkaan. Ihmiset vaan vääntää sitä omiin tarkoituksiinsa sopiviksi.

Vierailija
12/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:06"]

[/quote]

Voi Jeezuz mikä urpo! On todella tarvetta Pride-kulkueelle tässä maassa.

[/quote]

Mitä urpoa tuossa on? Kyllä ne homot ihan toisiaan perseeseen nai. Ja eikö 16v oo suomessa suojaikäraja jonka jälkeen voi naida kenen kanssa haluaa. Avaatko vähän tuota urpoksi haukkumista.

Vierailija
13/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:59"]Egon runkkausta. "Katsokaa kaikki, olen suvaitsevainen!"
[/quote]

Miksi sen pitäisi olla "egon runkkausta" tai miksi tasa-arvoa kannattava ihminen olisi jotenkin "suvaitsevainen"? Mielestäni mm. homojen oikeudet pitäisi olla niin itsestäänselvä asia, ettei sen takia tarvitsisi edes pitää pride-viikkoja tai muuta. Harmi, ettei se kuitenkaan sitä tässä maailmassa vielä ole.
[/quote] Sitä se vaan aika isolla osalla porukasta on. Valitettavasti. En ole nähnyt yhdelläkään näihin vähemmistöihin kuuluvalla sateenkaarikuvaa.

Vierailija
14/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:06"]Mitä vittua niiltä homoilta ja lesboilta oikein puuttuu tässä maassa. pitääkö ne nostaa jotenkin jalustalle ku ovat homoja? Ihan vitun turhanpäiväistä vouhottamista ja muka suvaitsemista. Jos teidänkin 16+ poika päättäis alkaa homoksi ja mä nelikymppinen setä alkaisin sen kanssa seurustella ja veteleen sitä perseeseen niin kyllä teilläkin pelleillä alkais mieli muuttumaan.
[/quote]

Jos 16v tyttöäni vetelisi ihan mihin tahansa reikään 40v mies, niin olisin erittäin järkyttynyt siitäkin. Sukupuolella ei ole merkitystä tuollaisessa asiassa.
Luuletko, että kaikki vanhemmat homomiehet olisivat muka kiinnostuneita pikkupojista? Tuskinpa vain.
Ja ei, mielestäni homoja ei pitäisi nostaa jalustalle. Homojen oikeuksien ja homouden pitäisi olla niin itsestäänselviä, normaaleita, luonnollisia ja täysin tavallisia asioita. Ja niinhän ne oikeasti ovatkin, mutta liian suuri osa maailmasta ei nähtävästi ymmärrä sitä. Siksi heidät vielä nostetaan jalustalle, koska muutosta tarvitaan.
Ja vaikka tässä maassa homojen asiat ovat "ihan hyvin", niin monissa muissa ei ole. Homot ansaitsevat TÄYSIN SAMANLAISET oikeudet kuin muutkin.

Vierailija
15/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jos kannattaa heteroutta niin varo vaan, se sun 16-v tyttäres alkaa ottaa munaa 4-kymppisiltä miehiltä.

Vierailija
16/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen tiedät, mutta itse olen ollut siinä käsityksessä, että homojen seksi olisi pääasiassa jotain muuta kuin sitä.

Vierailija
17/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:59"]Egon runkkausta. "Katsokaa kaikki, olen suvaitsevainen!" [/quote] Miksi sen pitäisi olla "egon runkkausta" tai miksi tasa-arvoa kannattava ihminen olisi jotenkin "suvaitsevainen"? Mielestäni mm. homojen oikeudet pitäisi olla niin itsestäänselvä asia, ettei sen takia tarvitsisi edes pitää pride-viikkoja tai muuta. Harmi, ettei se kuitenkaan sitä tässä maailmassa vielä ole. [/quote] Sitä se vaan aika isolla osalla porukasta on. Valitettavasti. En ole nähnyt yhdelläkään näihin vähemmistöihin kuuluvalla sateenkaarikuvaa.

[/quote]

On niitä monillakin. Ja eihän me toisaalta tiedätä kaikista kuka kuuluu ja kuka ei.

Vierailija
18/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:06"]Mitä vittua niiltä homoilta ja lesboilta oikein puuttuu tässä maassa. pitääkö ne nostaa jotenkin jalustalle ku ovat homoja? Ihan vitun turhanpäiväistä vouhottamista ja muka suvaitsemista. Jos teidänkin 16+ poika päättäis alkaa homoksi ja mä nelikymppinen setä alkaisin sen kanssa seurustella ja veteleen sitä perseeseen niin kyllä teilläkin pelleillä alkais mieli muuttumaan. [/quote] Jos 16v tyttöäni vetelisi ihan mihin tahansa reikään 40v mies, niin olisin erittäin järkyttynyt siitäkin. Sukupuolella ei ole merkitystä tuollaisessa asiassa. Luuletko, että kaikki vanhemmat homomiehet olisivat muka kiinnostuneita pikkupojista? Tuskinpa vain. Ja ei, mielestäni homoja ei pitäisi nostaa jalustalle. Homojen oikeuksien ja homouden pitäisi olla niin itsestäänselviä, normaaleita, luonnollisia ja täysin tavallisia asioita. Ja niinhän ne oikeasti ovatkin, mutta liian suuri osa maailmasta ei nähtävästi ymmärrä sitä. Siksi heidät vielä nostetaan jalustalle, koska muutosta tarvitaan. Ja vaikka tässä maassa homojen asiat ovat "ihan hyvin", niin monissa muissa ei ole. Homot ansaitsevat TÄYSIN SAMANLAISET oikeudet kuin muutkin.

[/quote]

Mitkä oikeudet heiltä puuttuu täällä. Oikeus avioliitton? Sehän on kirkon kanta eikä se tule muuttumaan vaikka marssisitte maailman tappiin. Adoptio-oikeus? Senkin ymmärän oikein hyvin ettei homopareille anneta lasta. Mielestäni lapsella on  oikeus isään ja äitiin. Onko jotain muuta minkä vuoksi pitää marssia? Pitääkö homille saada kiintiöitä kouluihin, työpaikoille vai mitä?

Vierailija
19/19 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 01:06"]Mitä vittua niiltä homoilta ja lesboilta oikein puuttuu tässä maassa. pitääkö ne nostaa jotenkin jalustalle ku ovat homoja? Ihan vitun turhanpäiväistä vouhottamista ja muka suvaitsemista. Jos teidänkin 16+ poika päättäis alkaa homoksi ja mä nelikymppinen setä alkaisin sen kanssa seurustella ja veteleen sitä perseeseen niin kyllä teilläkin pelleillä alkais mieli muuttumaan. [/quote] Jos 16v tyttöäni vetelisi ihan mihin tahansa reikään 40v mies, niin olisin erittäin järkyttynyt siitäkin. Sukupuolella ei ole merkitystä tuollaisessa asiassa. Luuletko, että kaikki vanhemmat homomiehet olisivat muka kiinnostuneita pikkupojista? Tuskinpa vain. Ja ei, mielestäni homoja ei pitäisi nostaa jalustalle. Homojen oikeuksien ja homouden pitäisi olla niin itsestäänselviä, normaaleita, luonnollisia ja täysin tavallisia asioita. Ja niinhän ne oikeasti ovatkin, mutta liian suuri osa maailmasta ei nähtävästi ymmärrä sitä. Siksi heidät vielä nostetaan jalustalle, koska muutosta tarvitaan. Ja vaikka tässä maassa homojen asiat ovat "ihan hyvin", niin monissa muissa ei ole. Homot ansaitsevat TÄYSIN SAMANLAISET oikeudet kuin muutkin.

[/quote]

Mitkä oikeudet heiltä puuttuu täällä. Oikeus avioliitton? Sehän on kirkon kanta eikä se tule muuttumaan vaikka marssisitte maailman tappiin. Adoptio-oikeus? Senkin ymmärän oikein hyvin ettei homopareille anneta lasta. Mielestäni lapsella on  oikeus isään ja äitiin. Onko jotain muuta minkä vuoksi pitää marssia? Pitääkö homille saada kiintiöitä kouluihin, työpaikoille vai mitä?

[/quote]

Ehkä he toivovat, että saisivat tuntea olevansa ihmisiä siinä kuin muutkin. Kaltaisesi (onneksi heitä on vuosi vuodelta vähenevässä määrin) tekevät kaikkensa, etteivät he saisi tuntea niin. Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä