Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vl-naiset ovat paljon kauniimpia kuin tavalliset naiset

Vierailija
30.06.2015 |

Kävin suviseuroilla ja täytyy sanoa, että jatkuvaa naiskauneuden tykitystä oli tuo kokemus. Alun perin oli tarkoitus viipyä vain muutama tunti, mutta vierailu viivähti aamusta myöhäiseen iltaan niitä naisia katsellessa. Melkein kaikki tavalliset naiset ovat pilanneet ulkonäkönsä paksulla maalikerroksella naamassa ja lisäksi kaiken maailman killuttimilla/koruilla. Vanhoillislestadiolaisilla naisilla ei ole tätä ongelmaa, vaan he esittävät luonnollisen kauneutensa sellaisena kuin se on. Valitettavasti vain minulla ei ole epäuskoisena mahiksia heidän suhteensa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:18"]

Siis ap tykkää sisäsiittosen näköistä naisista, jonka kehon on jatkuvat synnytykset pilanneet? Jokaisella makunsa....

[/quote]

AP taisi katsella lähinnä niitä 15-vuotiaita, 18-vuotiaistakin on jo puolella vauvamaha, ja yli parikymppisillä on jo useampikin lapsi, unenpuutteen ja stressin pilaama naama ja synnytysten pilaama vartalo.

[/quote]

Mikään muu kuin teinihän ei voi olla hyvännäköinen...

Vierailija
2/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva tai ei uskota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D Asun lestavoittoisella seudulla ja en voi olla kanssasi samaa mieltä. Sisäsiittoisuus näkyy sillä ovat kaikki saman näköisiä

Vierailija
4/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, osittain. Toisaalta on tosi nättiä kun hiukset ovat luonnollisen väriset jne, mutta ihan pieni ehostus näyttäis monella niin hyvältä. Sellainen huolittelu siis: iho tasaiseksi, ripsiin ja kulmiin vähän korostusta, vähän poskipunaa tai valokynää. Vaarana on jäädö harmaavarpuseksi, jos kaikki meikkaus on ehdottoman kiellettyä.
T. Ex vl, joka kävi myös paikalla

Vierailija
5/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän mitä tarkoitat :) kävin siellä, ja näin naisena minäkin tykkään siitä tyylistä. hiukset voi olla upean näköiset, vaikka ovat oman väriset. tai ehkä sen ansiosta monesti. upeita lettikampauksia näkyi, ja ne nähyttävät hyviltä aikuisillakin naisilla. ja meikkamattomuus....yllättävän hyviltä useimmat naiset näyttää ilman meikkiä, vaikka moni sanoo että "näyttää niin kauhealta ettei voi lähteä ulos ilman meikkiää". ja se pukeutuminen....hillitympi linja näyttää kyllä paremmalta useimpien päällä. toki suviseuroissakin näkyi jonkinverran liikaa yrittämistä, esim. merkkilaukkuja, mutta suurin osa oli kivastii pukeutuneita, ilman liikaa yrittämistä. toki nämä on makuasioita.

Vierailija
6/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sun mielestä lasketaan meikiksi, kun väität, että vl-naiset ei meikkaa? Taitaa olla pieni vähemmistö, joka ei käytä mitään meikkituotteeksi laskettavaa.

Ja koruja kyllä käyttävät, mitä nyt lävistykset suomalaisilta vl:ltä puuttuu. Ulkomaan elävillä niitäkin on.

-been there done that-

Vierailija
7/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:44"]

Olen samaa mieltä, osittain. Toisaalta on tosi nättiä kun hiukset ovat luonnollisen väriset jne, mutta ihan pieni ehostus näyttäis monella niin hyvältä. Sellainen huolittelu siis: iho tasaiseksi, ripsiin ja kulmiin vähän korostusta, vähän poskipunaa tai valokynää. Vaarana on jäädö harmaavarpuseksi, jos kaikki meikkaus on ehdottoman kiellettyä. T. Ex vl, joka kävi myös paikalla

[/quote]

tuolla sen tajuaa, kuinka vaikeaa on meikata ja värjätä hiuksia niin, ettei nämä jutut rumenna ihmistä. todella monen tavallisen naisen ulkonäkö on pilalla väärän hiusvärin tms. vuoksi. kyllä vähemmän on enemmän monesti. meikki kaunistaa monia, mutta vain jos sävyt jne on taidokkaasti valittu. ja se kokoinaisuus täytyy olla tasapainossa, tässäkin monet tavalliset naiset epäonnistuu, jos tuota sanaa voi käyttää.

Vierailija
8/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tosi valjun näköisiä naamasta, not nice. Pieni ehostus tekisi jotain

Vierailija
9/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on geenitasolla tehty tykästymään naisten luonnollisiin piirteisiin, ei mihinkään maalilla siveltyyn harhakuvaan. Nykyinen länsimainen meikkaus- ja hiustenvärjäyskulttuuri on sairas.

Vierailija
10/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:51"]

Mitäköhän sun mielestä lasketaan meikiksi, kun väität, että vl-naiset ei meikkaa? Taitaa olla pieni vähemmistö, joka ei käytä mitään meikkituotteeksi laskettavaa.

Ja koruja kyllä käyttävät, mitä nyt lävistykset suomalaisilta vl:ltä puuttuu. Ulkomaan elävillä niitäkin on.

-been there done that-

[/quote]

en nähnyt montaa huulipunaa käyttävää naista, ja muutenkin naisista puuttui se "suttuisuus" jota näkee usein kaupungilla. ja hiuksissa varsinkin huomasi selkeän eron normiäväestöön verrattuna. sekä luonnollisempina väreinä, että siinä, että harvalla oli lyhyet hiukset. sellainen ajaton naisellisuus hiuksissa näkyi tuolla seuroissa.

mä tykkään sellaisesta ihan peruspukeutumisesta, vähän sporttisesta mutta silti naisellisesta. en oikein osaa kuvailla tätä tyyliä, mutta siihen olen pitkään pyrkinyt. nyt tuolla seuroissa näkyi huomattavan paljon juuri tällaista pukeutumista =) olen yrittänyt etsiä kuvia netistä, jotta saisi bongattua ihan konkreettisia asukokonaisuuksia, joista ottaa vinkkejä omaan pukeutumiseen.

Vierailija
11/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet! Niiin komeita kaikki ja viimeisen päälle tyylikkäitä. En kestä. Oisin halunnu ne kaikki.

T. Ei vl, N20

Vierailija
12/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meikkiä muutakin kuin huulipuna. Eikä tarvitse meikata suttuisesti. Meikkivoide, ripsiväri esim?

Vierailija
13/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehethän ihailevat luonnonkauniina naisia joilla on taidokas hillitty meikki :(

Vierailija
14/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu likka meikkaa tunnin ja yrittää tulokseen: luonnollinen, ripsivärit on , ym ym.  Minä taas sipaisen viidessä minsassa huulipunaa , niin minä olen kuulemma meikatun näköinen. Meikkiä on juuri se, mitä siinä ihon pinnassa on luonnollisilla monesti se maalikerros. Ihon värinen maalikerros.  

Minun mielestäni punaisissa huulissa tai punaisessa paidassa ei ole juuri eroa.

Värikäs vaate , tai värikäs luomiväri.  Mitä eroa. Onhan appelsiinikin ihan v*tun värikäs. 

Ja autokin voi olla värikäs ja älypuhelin uusinta mallia.  

Ennen permanenttia mummut kauhisteli.... Jne jne....

Vierailija
15/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap tykkää sisäsiittosen näköistä naisista, jonka kehon on jatkuvat synnytykset pilanneet? Jokaisella makunsa....

Vierailija
16/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimattomat vlnaiset ovat houkuttelevia, sillä he viettelevät eleillä ja asennoilla. Perheissä ei sitten ole sseksiogelmia.

Vierailija
17/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:18"]Siis ap tykkää sisäsiittosen näköistä naisista, jonka kehon on jatkuvat synnytykset pilanneet? Jokaisella makunsa....
[/quote]

Kävit siis itse paikalla?

Vierailija
18/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:18"]

[/quote]

AP taisi katsella lähinnä niitä 15-vuotiaita, 18-vuotiaistakin on jo puolella vauvamaha, ja yli parikymppisillä on jo useampikin lapsi, unenpuutteen ja stressin pilaama naama ja synnytysten pilaama vartalo.

Vierailija
19/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 02:18"]Siis ap tykkää sisäsiittosen näköistä naisista, jonka kehon on jatkuvat synnytykset pilanneet? Jokaisella makunsa....
[/quote]Minä ole entinen vl, kuuden lapsen äiti. Minun kehostani et kykenisi sanomaan, olenko synnyttänyt vai en ;) Lapsia en enää halua (kaksi olisi ollut riittävästi), mutta en siksi, että ne jotenkin pilaisivat ulkonäköäni.

Vierailija
20/25 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEH, syyt ovat monet käydä suviseuroissa ;D