Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkun ja varatun seksuaalisuus

Vierailija
30.06.2015 |

Hmm... tein tämän saman aloituksen aiemmin päivällä, mutta jostain käsittämättömästä syystä se on poistettu. Noh, nyt tämä aloitus on otsikoitu siistimmin, ehkä se auttaa selviytymään sensuurin alati jauhavissa rattaanpyörissä.

Sitten itse kysymykseen.

Kuinka usein harrastat itsetyydytystä verrattuna siihen, kuinka usein olet seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa?

Vastaukseen mieluusti ikä, sukupuoli, sinkku vai suhteessa ja seksuaalinen suuntautumisesi. 

Lisäksi voisi mieluusti kommentoida, että oletko tyytyväinen tilanteeseen vai et, ja mikä mättää jos mättää.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:20"]

Olen sinkku, joten seksiä ei tule tietenkääm harrastettua. Toisinaan masturboin joka päivä, toisinaan voi olla kuukaudenkin tauko. Oikeastaan mulla masturbointi on enemmän stressinlievityskeino. Olen 20-vuotias biseksuaalinen nainen. Jos ap haluat, ettei tätä poisteta, niin laita Seksi-palstalle. Vaikka tämän nimi on Aihe vapaa, niin täällä ei tykätä seksiaiheisista ketjuista.

[/quote]

Toki olet asiallisesti ottaen oikeassa siinä, että tämänkaltainen aloitus sopisi paremmin aihealueen "Seksi" alle. Toisaalta hyvin suuri osa AV:n aloituksista käsittelee tai sivuaa seksiä ja tuntuu olevan hyvin tuurissaan mitkä aloitukset saavat jäädä ja mitkä poistetaan. Sama koskee kyllä kaikkia muitakin aiheita. 
[/quote]
Niin no jos minulta kysytään, niin av:lla pitäisi pystyä puhumaan ihan kaikista aheista, kunhan ei ole asiattomuuksia. Mutta jostain kumman syystä seksiaiheet poistetaan. Onhan täällä erikseen noita muitakin imetys ym. palstoja. Jos tekee ketjun imetyksestä, sitä ei poisteta. En ymmärrä logiikkaa tässä, mutta näin se menee :/ Niin helpompi vain suoraan lattaa Seksipalstalle.
[/quote]
Oho, imetystä ei näköjään ole, mutta raskaus ja vauvakuume esim. on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän