Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkun ja varatun seksuaalisuus

Vierailija
30.06.2015 |

Hmm... tein tämän saman aloituksen aiemmin päivällä, mutta jostain käsittämättömästä syystä se on poistettu. Noh, nyt tämä aloitus on otsikoitu siistimmin, ehkä se auttaa selviytymään sensuurin alati jauhavissa rattaanpyörissä.

Sitten itse kysymykseen.

Kuinka usein harrastat itsetyydytystä verrattuna siihen, kuinka usein olet seksuaalisessa kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa?

Vastaukseen mieluusti ikä, sukupuoli, sinkku vai suhteessa ja seksuaalinen suuntautumisesi. 

Lisäksi voisi mieluusti kommentoida, että oletko tyytyväinen tilanteeseen vai et, ja mikä mättää jos mättää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan itsetyydytystä noin 2-7 kertaa viikossa. Viimeksi olen harrastanut yhdyntää tai mitään seksiin viittaavaa 7kk sitten.

25, nainen, sinkku, hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole tyytyväinen tilanteeseen, tosin harrastan usein itsetyydytystä suhteessakin, mutta ehkä tottunut tilanteeseen?

Vierailija
4/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30, heterosuhteessa

Itsetyydytystä kymmenen kertaa useammin kuin yhdyntää. Olen tyytyväinen, mutta naiseni haluaisi ehkä enemmän seksiä.

Vierailija
5/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:55"]

Ja en ole tyytyväinen tilanteeseen, tosin harrastan usein itsetyydytystä suhteessakin, mutta ehkä tottunut tilanteeseen?

[/quote]

Kai se on aika selviö, ettei seksuaalinen ihminen ole tyytyväinen seksielämäänsä, jos vuorovaikutteista seksiä ei ole ollenkaan. Sinua ei kuitenkaan ilmeisesti yhdenillansuhteen kiinnosta?

Vierailija
6/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, nainen, sinkku, lesbo. Viimeksi harrastanut seksiä 3 päivää sitten, yhden illan juttu. Itsetyydytän n. 4-5 krt/viikko.

Vierailija
7/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin 4-7 kertaa viikossa, seksiä harrastin viimeksi viimevuoden alussa. Parisuhteessa masturboin 1-3 kertaa viikossa ja seksiä haluan vähintään kahdesti viikossa vaikken yhdynnässä orgasmia saakkaan.

Nainen, 28, hetero, sinkku ja olen tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseeni.

Vierailija
8/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytystä päivittäin, miehen kanssa seksuaalista toimintaa kerran viikossa. Yhdyntää ehkä kolmen viikon välein. Olen melko tyytymätön tämänhetkiseen tilanteeseen, mieheni libido on alhainen ja minulla korkea.

M20, homo.

Vierailija
9/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 19, 4-6 kertaa viikossa tyydytän itseni. Luulin että teen sitä usein, mutta näköjään muutkin masturboivat jopa päivittäin. Erosin kuukausi sitten 2,5v suhteesta, seksiä oli päivittäin 1-3 kertaa enkä koskaan masturboinut. Yhden illan jutut ei innosta ollenkaan, en tiedä miten pääsen eteenpäin. Ja en ole todellakaan tyytyväinen, haluaisin miestä, kuitenkaan rohkeus ei riittäisi vielä aloittamaan suhdetta.

Vierailija
10/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, joten seksiä ei tule tietenkääm harrastettua. Toisinaan masturboin joka päivä, toisinaan voi olla kuukaudenkin tauko. Oikeastaan mulla masturbointi on enemmän stressinlievityskeino. Olen 20-vuotias biseksuaalinen nainen. Jos ap haluat, ettei tätä poisteta, niin laita Seksi-palstalle. Vaikka tämän nimi on Aihe vapaa, niin täällä ei tykätä seksiaiheisista ketjuista.

Vierailija
11/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:20"]Olen sinkku, joten seksiä ei tule tietenkääm harrastettua. Toisinaan masturboin joka päivä, toisinaan voi olla kuukaudenkin tauko. Oikeastaan mulla masturbointi on enemmän stressinlievityskeino. Olen 20-vuotias biseksuaalinen nainen. Jos ap haluat, ettei tätä poisteta, niin laita Seksi-palstalle. Vaikka tämän nimi on Aihe vapaa, niin täällä ei tykätä seksiaiheisista ketjuista.
[/quote]
Niin ja olen kai ihan tyytyväinen. Jäin juuri muutama kuukausi sitten sinkuksi ja toisinaan on kamala ikävä eksää. Haluaisin jonkun, jota rakastaa ja jonka syliin käpertyä. Mutta toisaalta ahdistun seurustelusuhteesta hyvin paljon, niin taidan pysyä sinkkuna jonkin aikaa.

Vierailija
12/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:57"]M30, heterosuhteessa

Itsetyydytystä kymmenen kertaa useammin kuin yhdyntää. Olen tyytyväinen, mutta naiseni haluaisi ehkä enemmän seksiä.
[/quote]

Miksi et tyydytä tarpeita naisen kanssa?

Vierailija
13/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytystä ehkä 2 kertaa vuodessa, sinkku, hetero, nainen. Aiemmissa parisuhteissa tyydyttävää seksiä päivittäin, mutta olen tyytyväinen enkä hae mitään yhden illan juttuja, elämässä on niin paljon muutakin ja seksuaalisuus on kyllä helvetin yliarvostettu asia.

Vierailija
14/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 40 v, sinkku hetero. Itsetyydytystä muutaman kerran kuukaudessa, seksiä kumppanin kanssa viimeksi 8 vuotta sitten. Olen tyytyväinen tilanteeseen, en pidä seksistä miehen kanssa erityisemmin. 

Vierailija
15/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku joten ei ole seksiä. Itsetyydytys joskus. Sitä on harvoin siksi kun se ei ole sama asia kuin olla miehen kanssa. Parisuhteessa riittää seksi miehen kanssa.

Hetero nainen 45v.

Vierailija
16/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:57"]M30, heterosuhteessa Itsetyydytystä kymmenen kertaa useammin kuin yhdyntää. Olen tyytyväinen, mutta naiseni haluaisi ehkä enemmän seksiä. [/quote] Miksi et tyydytä tarpeita naisen kanssa?

[/quote]

Molemmille on paikkansa. Oikeastaan kyse on eri tarpeista. On olemassa puhdasta panetusta ja toisaalta läheisyydenkaipuuta & suhteenhoitoa.

Vierailija
18/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26 heterosuhteessa, seksiä 4krt/vko itsetyydytystä ~kerran viikossa, olen tyytyväinen.

Vierailija
19/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:20"]

Olen sinkku, joten seksiä ei tule tietenkääm harrastettua. Toisinaan masturboin joka päivä, toisinaan voi olla kuukaudenkin tauko. Oikeastaan mulla masturbointi on enemmän stressinlievityskeino. Olen 20-vuotias biseksuaalinen nainen. Jos ap haluat, ettei tätä poisteta, niin laita Seksi-palstalle. Vaikka tämän nimi on Aihe vapaa, niin täällä ei tykätä seksiaiheisista ketjuista.

[/quote]

Toki olet asiallisesti ottaen oikeassa siinä, että tämänkaltainen aloitus sopisi paremmin aihealueen "Seksi" alle. Toisaalta hyvin suuri osa AV:n aloituksista käsittelee tai sivuaa seksiä ja tuntuu olevan hyvin tuurissaan mitkä aloitukset saavat jäädä ja mitkä poistetaan. Sama koskee kyllä kaikkia muitakin aiheita. 

Vierailija
20/21 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:20"]

[/quote]

Toki olet asiallisesti ottaen oikeassa siinä, että tämänkaltainen aloitus sopisi paremmin aihealueen "Seksi" alle. Toisaalta hyvin suuri osa AV:n aloituksista käsittelee tai sivuaa seksiä ja tuntuu olevan hyvin tuurissaan mitkä aloitukset saavat jäädä ja mitkä poistetaan. Sama koskee kyllä kaikkia muitakin aiheita. 
[/quote]
Niin no jos minulta kysytään, niin av:lla pitäisi pystyä puhumaan ihan kaikista aheista, kunhan ei ole asiattomuuksia. Mutta jostain kumman syystä seksiaiheet poistetaan. Onhan täällä erikseen noita muitakin imetys ym. palstoja. Jos tekee ketjun imetyksestä, sitä ei poisteta. En ymmärrä logiikkaa tässä, mutta näin se menee :/ Niin helpompi vain suoraan lattaa Seksipalstalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän