GALLUP: mikä teitä vituttaa tällä hetkellä?
Kommentit (39)
Mies otti viinikaapin avaimen kun lähti mummolaan. Nyt juon sen viinoja mitkä ei mulle sovi ollenkaan. Murr. >:3
Vituttaa on ehkä vähän vahva sana, mutta onnistuin polttamaan olkapääni lauantaina ja se on viäkin vähän arka. Luulis tähän ikään mennessä oppineen, että auringossa ei istuta koko ajan samaan suuntaan/aurinkorasvaa voi käyttää muulloinkin kuin aurinkoa ottaessa.
Se, etten voinut mennä treenikselle soittaa rumpuja, kun äijä läxi kavereidensa kanssa iltaa viettää ja ilmoitti minuuttia yli viimeisen hetken.
Mieheni,ei seksiä yli puoleen vuoteen.Työttömyydestä johtuva masennus.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:00"]Mies
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:00"]Vaimo
[/quote]jassoo, joillakuilla taitaa olla riita meneillään...
Ihmiset ja heidän tekonsa
Miten voi olla,että ihmiset ajattelevat vain omistavansa maapallon ja tuhota sitä mielinmäärin,mutta kuitenkin näkevät sen eivätkä tee mitään.Maapallo ei ole ainoastaan ihmisten vaan monien viattomien luontokappaleiden koti!
Virtsis. Kyllästyttää tuo älytön karpalomehun litkiminen. Eilen litkin koko päivän eikä vielä tehonnut, pitää jatkaa vielä pari päivää. Enkä ymmärrä mistä tämä taas tuli, kun en ole tehnyt nyt mitään mikä tämän ois voinut aiheuttaa.
Se etten uskalla kertoa tunteistani.
Se, että aikuiset ihmiset kommentoivat ikävään sävyyn tyttäreni kokoa, niin että lapsi kuulee. Neljä vuotias on nyt alkanut vetää vatsaa sisään ja tutkailemaan ulkomuotoaan. Lapsi ei ole lihava, mutta pitempi ja rotevampi kuin monet muut ikäisensä. Yksikin täti sanoi, että oletpas sinä iso verrattuna meidän tyttöön, taitaa ruoka maistua. Lisäksi mummi nosti tytön keinusta ja sanoi, että oletpas painava, en kyllä uudelleen nosta. Mua vituttaa aikuisten ajattelematon käytös niin paljon etten saa unta :(
Abortinvastustajat. Tein keskeytyksen ilman suurempia omantunnontuskia, aviomies ja äiti tukenani. en tajunnut pitää päätäni kiinni asiasta ja avauduin neljälle ystävälle, nyt niistä on ystäviä enää kaksi :/ meni kertomaan koko työyhteisölle ja huomaan selvästi kenen mielestä olen nyt kylmäverinen murhaaja.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 00:14"]
Se, että aikuiset ihmiset kommentoivat ikävään sävyyn tyttäreni kokoa, niin että lapsi kuulee. Neljä vuotias on nyt alkanut vetää vatsaa sisään ja tutkailemaan ulkomuotoaan. Lapsi ei ole lihava, mutta pitempi ja rotevampi kuin monet muut ikäisensä. Yksikin täti sanoi, että oletpas sinä iso verrattuna meidän tyttöön, taitaa ruoka maistua. Lisäksi mummi nosti tytön keinusta ja sanoi, että oletpas painava, en kyllä uudelleen nosta. Mua vituttaa aikuisten ajattelematon käytös niin paljon etten saa unta :(
[/quote]
Jos sanoo että on iso, niin ei se lihavaa tarkoita. Olen minäkin sanonut joillekin teineille että onpas ne isoja, kun ovat ikäisekseen hurjan pitkiä ja vanhemman näköisiä, en ole tarkoittanut että ovat lihavia. (olen olettanut että monet lapset vaan tykkää kun saa kuulla olevansa vanhemman näköisiä. ) Alle kouluikäisille en ole kyllä sanonut mitään ja sen ikäinen voi ymmärtääkin väärin, mutta luulisi että sinä aikuisena ymmärrät ettei iso ole sama kuin lihava.
Se, että olis pitänyt mennä nukkumaan jo ajat sitten, mutta tässä minä vaan sohvalla lojun ja roikun av:lla
Se, että mua ärsyttää sinällään ihan kiva tuleva viikonloppu kaveriporukalla.