Viini loppu, mitä teen?
Vielkin tekisi mieli. Baariin en jaksa/uskalla polkea.
Kommentit (22)
Avaat toisen pullon. Ensi kerralla alkossa varaudut tähänkin.
Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista.
Kuplia ei tosin ole.
Viskiäkin löytyy, sekä pari likööripulloa.
Ukolla lie vielä muutama olut jemmassa.
Taidankin avata punkun, lomalla kun olen!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"]Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista.
Kuplia ei tosin ole.
[/quote]
Vähänkö sä oot ankee.
Sama ongelma!
Eikun oho, onhan mulla vielä melkein täyspullo. Lasi vain tyhjeni :-)
Matkaa on jonkin verran poljettavaksi. En ole täysin varma, että samalla kyydillä pääsisin takaisin. Minun piti ottaa sivistyneesti lasillinen, mutta hujahti liikaa ja nyt tekee mieli lisää. Miehellä olisi viskiä, mutta en pidä sen mauasta. Yksin kotona. -ap in peril
Minulla on vielä ainakin lasillisen verran. En aio lähteä polkemaan anniskelupaikkaan kun lähin on 13 kilometrin päässä ja matka lähes kokonaan mäkistä metsänreunustamaa yksinäistä maantietä.. Nyt ei mitään merkitystä kun on kesä ja valoista yöt mutta katuvalotkin on vain kahdessa kohtaa kuuden lampun verran :)
Tilanne päättyy niin että juot ne miehen viskit. Kun viina vie niin ihminen on voimaton, kaiken muun uskominen on itsepetosta.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"]
Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista. Kuplia ei tosin ole. Viskiäkin löytyy, sekä pari likööripulloa. Ukolla lie vielä muutama olut jemmassa. Taidankin avata punkun, lomalla kun olen!
[/quote]Miksi ei ole italialaista (pohjois) punaviiniä? Ihan parhaita, etenkin Amaronet - varsinkin se neljänkympin pullo!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"]Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista.
Kuplia ei tosin ole.
[/quote]
Vähänkö sä oot ankee.
[/quote]
Ankea? Onko sulla antaa mulle kankea?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"]Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista. Kuplia ei tosin ole. Viskiäkin löytyy, sekä pari likööripulloa. Ukolla lie vielä muutama olut jemmassa. Taidankin avata punkun, lomalla kun olen! [/quote] Vähänkö sä oot ankee. [/quote] Ankea? Onko sulla antaa mulle kankea?
[/quote]
Vaikea olla kankea, kun ei oo enää lumihankea.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"]Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista. Kuplia ei tosin ole. Viskiäkin löytyy, sekä pari likööripulloa. Ukolla lie vielä muutama olut jemmassa. Taidankin avata punkun, lomalla kun olen! [/quote] Vähänkö sä oot ankee. [/quote] Ankea? Onko sulla antaa mulle kankea?
[/quote]
[/quote]
Ei ole lumihankea, mut silti todella tankea.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"]
Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista. Kuplia ei tosin ole. Viskiäkin löytyy, sekä pari likööripulloa. Ukolla lie vielä muutama olut jemmassa. Taidankin avata punkun, lomalla kun olen!
[/quote]Miksi ei ole italialaista (pohjois) punaviiniä? Ihan parhaita, etenkin Amaronet - varsinkin se neljänkympin pullo!
[/quote]
Oi, ei taida olla! Mutta kiitti vinkistä!
Cameleon avattu. On kelvollista.
Täytyy hakea tilalle huomenna uusi pullo.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:33"]
19: ei todellakaan! Sopivasti happea saaneena viini on hehkeimmillään ja jotkut viinit vaativat tosiaan hiukan pidemmän ajan jotta olisivat parhaimmillaan. Voihan sen juoda samantien kun on avannut pullon mutta pehmeys ja täyteläisyys ja just se samettisuus ei pääse oikeuksiinsa silloin.
[/quote]Eikä maku.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:52"]
[/quote]
[/quote]
Ei ole lumihankea, mut silti todella tankea.
[/quote]
Onko teillä aknea, tai jopa uniapnea?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:52"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:49"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"]Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista. Kuplia ei tosin ole. Viskiäkin löytyy, sekä pari likööripulloa. Ukolla lie vielä muutama olut jemmassa. Taidankin avata punkun, lomalla kun olen! [/quote] Vähänkö sä oot ankee. [/quote] Ankea? Onko sulla antaa mulle kankea? [/quote] Vaikea olla kankea, kun ei oo enää lumihankea. [/quote] Ei ole lumihankea, mut silti todella tankea. [/quote] Onko teillä aknea, tai jopa uniapnea?
[/quote]Ja minä nauran näille :O
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:38"] Voi ei! Meillä olisi. Punaista chileläistä, espanjalaista ja Argentiinalaistakin. Valkoisessa löytyy vain kuivaa ja puolikuivaa ranskalaista, Chileläistä ja Australialaista. Kuplia ei tosin ole. Viskiäkin löytyy, sekä pari likööripulloa. Ukolla lie vielä muutama olut jemmassa. Taidankin avata punkun, lomalla kun olen! [/quote]Miksi ei ole italialaista (pohjois) punaviiniä? Ihan parhaita, etenkin Amaronet - varsinkin se neljänkympin pullo! [/quote] Oi, ei taida olla! Mutta kiitti vinkistä! Cameleon avattu. On kelvollista. Täytyy hakea tilalle huomenna uusi pullo.
[/quote]Kannattaa kokeilla, on ihanan samettinen suutuntuma. Mutta anna hengittää avattuna pari tuntia niin on parhaimmillaan :)
Oletko niin humalassa, ettet pysy pyörällä pystyssä? Tällaiset tapaukset pitää oppia ennakoimaan, viini ei saa loppua. Onko huomenna työpäivä?