Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olivia ja Divaani-lehdet lopetetaan

Vierailija
29.06.2015 |

hyvä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde?

Vierailija
2/23 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, että ihmiset menettävät työpaikkansa! Jes! Hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää siinä on?

Vierailija
4/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt viimeinen Divaani-lehti kädessä, mutta olen maksanut sen vuoden loppuun asti. Onko muita? Miten saa rahat takaisin?

Vierailija
5/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:57"]Apua, nyt viimeinen Divaani-lehti kädessä, mutta olen maksanut sen vuoden loppuun asti. Onko muita? Miten saa rahat takaisin?
[/quote]

Oliviassa ainakin oli tieto että lähettävät kirjeen kaikille ja kertovat paljonko rahaa jäi sisään ja ohjeet. Tai voi soittaa asiakaspalveluun. Mua harmittaa Olivian lopetus, ei oikein mitään muuta lehteä missä hyviä juttuja. Image vähän paikkaa. Ei netistä voi selata lehteä riippumatossa tai sohvalla loikoillen tai ainakin se on hankalaa.

Vierailija
6/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen selaillut kaikkia kirjastoon tulevia lehtiä. Molemmat olivat hyvin elitistisiä ja kapean kohderyhmän lehtiä. Suomessa ilmestyy liikaa lehtiä. Kohta tosin ollaan varmaan siinä tilanteessa, että Suomessa ei ilmesty juuri muita lehtiä kuin Anna, Me Naiset, 7 Päivää , Iltasanomat, Iltalehti ja Tekniikan maailma.

Vierailija
7/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi damn :/ Olen aina ostanut noita Suomessa käydessä.

Vierailija
8/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naistenlehdet on samanlaisia: meikkejä, riepuja joita kukaan täysjärkinen ei käytä, (tai ei voi sään puolesta pitää kun ehkä 2 päivää) ja jonku  julkkiksen joutava haastattelu. Teininä jaksoi lukea mutta ei tosiaankaan enää kolmekymppisenä. Joka lehdessä noista meikeistä aina samat merkit, koskaan ei mitään luonnonkosmetikkaa tms. Joka lehti on toisen kopio!

Vierailija
9/23 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 23:10"]Ei ne enää kannata kun ei kukaan enää lue painettuja lehtiä. Samat jutut on netissä ja sieltä saa lukea ne ilmaiseksi eikä tarvii tilata tai ostaa lehteä. Painettujen lehtien aika on Suomessa ohi.
[/quote]

Ei osta?minä olen just ostanu eevan, hymyn, kauneuzterveyden, trendin ja ellen. Sekä tänään tuon olivian. Tilasin eevan sekä fitin. Vuoden verran tuli anna. Nyt vuorottelen ostamalla sitä ja menaisia 2,95 hinnalla. Välillä ostan kotivinkin tai jonkun terveyslehden. Tykkään rentoutua lukemalla lehteä illalla kotona ja chillaillessa mökillä. Olen kai poikkeus.

Vierailija
10/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää lukee lehtiä, kun bloggareiden täydellistä elämää ihastellaan kilpaa ja fanitetaan :D

Vierailija
12/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivia on niin surkea Punavuori-elitistien yksisilmäinen maailmanhalailulehti, että joutaakin mennä. Samaa toivon Trendillekin, joka joskus oli sentään ihan luettava läpyskä.

Vierailija
13/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minneköhän Nelliinan blogit siirtyy? Toivottavasti ei bellablogeihin vaikka Elsa varmasti yrittääkin ne sinne saada.

Vierailija
14/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, minusta Olivia oli naistenlehdeksi ihan hyvä. Muut ovat pelkkää muotihuttua kannesta kanteen, Oliviassa oli ihan mielenkiintoisiakin juttuja seassa.

Vierailija
15/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin tykännyt Olivia lehdestä kovasti! Harmi, että se loppuu.

Vierailija
16/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 09:59"]

Tjaa, minusta Olivia oli naistenlehdeksi ihan hyvä. Muut ovat pelkkää muotihuttua kannesta kanteen, Oliviassa oli ihan mielenkiintoisiakin juttuja seassa.

[/quote]

Tarkoitin siis että muut vastaavat, nuorille naisille suunnatut lehdet ovat lähes kokonaan muotilehtiä. Oliviassa oli muotia ja sitten muutakin seassa.

Vierailija
17/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, koska joku kustannustalo alkaisi julkaista netissä näitä. Itse sanon aina lehtimyyjille, että paperiroskaa en nurkkiiini halua, mutta jos saisi sähköisenä, niin voisinpa vaikka tilatakin ihan maksullisen lehden. Vähän vähemmän sen tulisi toki maksaa kuin painetun lehden, kun jää painamis- ja postituskulut pois.

Vierailija
18/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strictly Stylen Hanna muistaakseni kommentoi jokin aika sitten että netissä jatkossakin, vain painetut lehdet lakkautetaan. Ei siis vaikuta blogeihin.

Vierailija
19/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, Olivia on paras lehti!

Vierailija
20/23 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 10:01"]Ihmettelen, koska joku kustannustalo alkaisi julkaista netissä näitä. Itse sanon aina lehtimyyjille, että paperiroskaa en nurkkiiini halua, mutta jos saisi sähköisenä, niin voisinpa vaikka tilatakin ihan maksullisen lehden. Vähän vähemmän sen tulisi toki maksaa kuin painetun lehden, kun jää painamis- ja postituskulut pois.
[/quote]nuohan menee nettiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä