kirjattu kirje , tietääkö kukaan....
.....Mikä on lähettäjänä GB ?? Että kannattako kiirehtiä vai ei :)
Kommentit (10)
Ei ne jakelussa aina lähettäjästä muuta kirjoita kuin alkuperämaan (Great Britain) ja pari viikkoa säilyttävät postissa.
Lähinnä mietin, onko joku ikävä asia.... haaste tms. Kun en nyt haluaisi lisäongelmia. Jos jotain sellaista olisi.
Käy postissa kysymässä että saatko nähdä mistä kirje on. Ei sun ole pakko sitä vastaanottaa. Jos epäilet haastetta niin ilmeisesti kuitenkin tiedät mistä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:33"]
Lähinnä mietin, onko joku ikävä asia.... haaste tms. Kun en nyt haluaisi lisäongelmia. Jos jotain sellaista olisi.
[/quote]Ajattelitko, että se ikävä asia häviää, jos et hae kirjettä?
Oletko tilannut ulkomailta mitään? Ainakin Kiinasta tilattavat tuotteet tulee usein kirjattuina kirjeinä.
Tiedän että se on haettava ja että se ei häviä. Haen kyllä. Kunhan uteliaisuuttani kyselen. Yleensä lähettäjä - kentässä lukee ihan selvästi nimi.
Mulla lukee GB jos olen tilannut paketin/kirjatun kirjeen briteistä.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:12"]
Tiedän että se on haettava ja että se ei häviä. Haen kyllä. Kunhan uteliaisuuttani kyselen. Yleensä lähettäjä - kentässä lukee ihan selvästi nimi.
[/quote]
Minä olen tilaillut jonkin verran ulkomailta, eikä kyllä lapuissa lue mistä on tullut, korkeintaan maa tai minkä maan postin kautta on tullut. Kiinan paketti voi olla merkitty "sveitsi", "singapore", jne. Ei ne rupea raapustamaan niitä firmojen nimiä, jos niitä onkaan/ovat kiinaksi jne. niihin lappuihin?
Kiitos! Ehkä se on joku lasten tilaaman juttuun liittyvä. Tosiaan en yritä pakoilla mitään, mutta toki huolestuin.
No mistähän me voitais tietää. Oot tilannut jotain, kenties enkuista?