Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Dormix lääkkeestä.

Vierailija
15.02.2022 |

Lääkäri määräsi unettomuuteen. Mielestäni ei ole varsinaista unettomuutta. Herään noin 1-2 tuntia ennen kellonsoittoa ja loppuajan nukun koiranunta.
Kuulemma allergialääke joka väsyttää. Joskus aikoinaan otin yhden puolikkaan Ataraxin yöksi (kutinaan määrätty) ja olin aivan pellit seis melkein koko seuraavan päivän. Aamupäivästä en muista mitään ja torkuin työpöydän ääressä. Lääkärin mukaan tämä Dormix vastaava kuin Atarax.
Olisiko jollain kokemuksia tästä Dormixista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, uusi lääkäri ei suostunut enää antamaan nukahtamislääkereseptiä minulle vaan vaihtoi Dormixiin. Eikä muuten kertonut että kyseessä on allergialääke :D olen ikäni kärsinyt ajoittaisesta unettomuudesta ja pieni kuuri esim. Stilnoctia on toiminut aina hyvin, tarvin ehkä kerran parissa vuodessa pienen paketin. Mutta uuden lääkärin mielestä se oli huono ja Dormix olisi hyvä. No, Dormixin yleinen haittavaikutus on UNETTOMUUS ja minulla se tosiaan vain pahensi sitä.

Ataraxia söin joskus nuorena allergiaan ja muistan sen väsyttäneen, eli samanlaista vaikutusta ei ollut Dormixilla ainakaan minulla.

Vierailija
2/2 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei toiminut alkuunkaan, kuin kalkkitabletteja olisi syönyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi