MasterChef Suomi Official
Katsooko joku muu tätä ohjelmaa?
Mua ärsyttää, kun nämä ihmiset ei voi puhua suomea, vaan joka välissä on vaan scallopseja ja dinnerii ja surf n turffii jne. Ja anteeksi nyt vaan, mutta vähän ällöttää kun tää yksi kokeista on niin sottanen, hikipisarat tippuu sinne tänne ruokaan. Yöh.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku miksei uusin jakso ole katsottavissa katsomossa tai cmoressa?
Katsomossa luki että tulee viikon tauko ohjelmaan. En tiiä liittyykö Jääkiekon Maailman mestaruuskilpailuihin vai muuhun mutta otteluita tulee joskus tuohon samaan aikaan.
Kiekkoon taitaa liittyä että kaikki tän viikon tämmöset ohjelmat on siirretty ens viikkoon. Samoin kävi myös eiliselle Surkein kuski-ohjelmalle.
Jenny vertasi omaa suklaakakkuaan, mascarponevaahtoa ja marjamelbaa tuohon Santun uppopaistettuun palloon. Jennyn onni ettei tässä ekalla kierroksella putoa kukaan, se ois ollut kyllä Jennyn vuoro tällä tekeleellä tässä vaiheessa kisaa.
Toivottavasti jennifer häipyy tänään...
Tosi häiritsevä sättääjä ohjelmassa...
ja kohta se on diilin osallistuja....
Näiden pitäis muistaa että kyseessä on kilpailu, viime hetkillä ei kannata lainata kilpakumppanille valmiita välineitä, kun kaveri on unohtanut laittaa omansa valmistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Näiden pitäis muistaa että kyseessä on kilpailu, viime hetkillä ei kannata lainata kilpakumppanille valmiita välineitä, kun kaveri on unohtanut laittaa omansa valmistumaan.
No niinpä! Ella olisi päässyt jatkoon jos ei olisi lainannut sitä frittikeitintä. Harmittaa, olisin toivonut että Ella olisi päässyy finaiin. Jenny se vaan porskuttaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raakamakkaran sisään oli piilotettu kananmuna. Hyvältä näytti. Jotkut on takavuosina laittanut keitettyjä kananmunia lihamurekkeen sisälle.
Meillä on tehty pääsiäisenä lammasmureke jossa sisällä on keitettyjä munia, mutta miten saisi niissäkin keltuaiset valumaan? Näytti paremmalta noin, meinaan. Ei varmaan kokonaisessa murekkeessa voi onnistua?
Eikös se onnistuisi ihan siten, ettei keitä kananmunia ihan koviksi? Jättää tarkoituksella sen keltuaisen löysäksi. Täytyy kokeilla. Veikkaan, että ois hyvää.
Olisko tuo viikon tauko vain siitä johtuen ettei haluta näyttää Cmorella viikkoa etukäteen loppuratkaisua? Muistaakseni Ruutu.fi teki saman jutun Selviytyjien finaalijakson kanssa viime kaudella.
Vähän ihmeellistä on tuo Jennyn mukana roikkuminen, vaikka minusta hän on mokaillut suunnilleen Teemu I.
Ella, vaikka on vegaani?, on pärjännyt ihan kelpo lailla.
Omaa naurettavuuttani, mutta minua häiritsee suunnattomasti se iso näppy Jennyn naamassa.
Eihän se hänen vikansa ole eikä vaikuta häneen ihmisenä tai kokkina mitenkään.
Vaikka Santtu teki maukkaan setin tuomareiden mielestä, ei se minusta kummoinen taidonnäyte ollut.
Valmista makkaramassaa keitetyn kananmunan ympärillä ja frittaus.
Varmastikin oikein maukasta, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Olisko tuo viikon tauko vain siitä johtuen ettei haluta näyttää Cmorella viikkoa etukäteen loppuratkaisua? Muistaakseni Ruutu.fi teki saman jutun Selviytyjien finaalijakson kanssa viime kaudella.
Ei. Vain finaali näytetään samaan aikaan netissä ja telkkarissa. Ensi viikolla ei tule jaksoa tv:stä, mutta nettiin tulee seuraava jakso ensi tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmeellistä on tuo Jennyn mukana roikkuminen, vaikka minusta hän on mokaillut suunnilleen Teemu I.
Omaa naurettavuuttani, mutta minua häiritsee suunnattomasti se iso näppy Jennyn naamassa.
Vaikka Santtu teki maukkaan setin tuomareiden mielestä, ei se minusta kummoinen taidonnäyte ollut.
Kyllä, olet naurettava kun sun tarvitsee edes mainita asiasta. Se on luomi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla sääntö, että ei saa pyytää toiselta apua. Pyynnöstä ei voi kieltäytyä vaikuttamalta kus ipäältä. Väärin meni Jenny jatkoon. Ellan paikka se oli.
Mun mielestä tässä kaudessa on ollut parasta kilpailijoiden yhteishenki ja se, että kaveria autetaan tiukassa paikassa eikä kilpailla naama irvessä toisiaan vastaan vaan ylitetään itsensä kokkina.
Ihan yhtälailla se Jennyki on tuolla auttanut Ellaa kisan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä kaudessa on ollut parasta kilpailijoiden yhteishenki ja se, että kaveria autetaan tiukassa paikassa eikä kilpailla naama irvessä toisiaan vastaan vaan ylitetään itsensä kokkina.
Mites Jenny on Ellaa auttanut?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sitä sentään omaa jatkopaikkaansa tarvitse muiden edestä uhrata. Jenny mokasi tehtävässä, joten ei olisi saanut valmiiksi mitään tuomareille. Ella pelasti pinteestä ja menetti oman jatkopaikkansa sen vuoksi. Olis vaan antanut Jennyn yrittää selvitä ilman frittikeitintä.
Nyt oli todella merkittävästä avusta kyse.
Jenny on nätti ja se mammoja kaihertaa.
Jenny koheltaa ihan aiheetta tuolla enää. Lisäksi aiheuttanut varmaan koko kilpailun suurimman ruokahävikin, mokoma säheltäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jenny on nätti ja se mammoja kaihertaa.
Onhan se nuorinkin nainen nätti, eikä kaiherra yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Se on todella vaikea kypsentää niin, että liha on kypsää ja rapsakkaa, kananmunan valkuainen kypsä, mutta keltuainen löysä ja valuva. Kokeilepa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena tuskin osaa suomea, joutuu turvautumaan englantiin vähän väliä.
Höpöhöpö, muutaman vuoden asunut ulkomailla niin "unohtaa" kielen...niin moni muukin.
Monessa ravintolan keittiössä puhutaan nykyään englantia. Olin itsekin tällaisessa keittiössä töissä 4v. Voisin kuvitella että näin myös Savoyssa.
Katsomossa luki että tulee viikon tauko ohjelmaan. En tiiä liittyykö Jääkiekon Maailman mestaruuskilpailuihin vai muuhun mutta otteluita tulee joskus tuohon samaan aikaan.