Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MasterChef Suomi Official

Vierailija
15.02.2022 |

Katsooko joku muu tätä ohjelmaa? 

Mua ärsyttää, kun nämä ihmiset ei voi puhua suomea, vaan joka välissä on vaan scallopseja ja dinnerii ja surf n turffii jne. Ja anteeksi nyt vaan, mutta vähän ällöttää kun tää yksi kokeista on niin sottanen, hikipisarat tippuu sinne tänne ruokaan. Yöh.

Kommentit (711)

Vierailija
221/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjelkoon että ei Teemu voita,sen jälkeen olis kyllä kokkiohjelmat Teemulla kyllästettyä höyryämistä.Sopis johonkin komediaan mutta ei kyllä kokkoohjelmaan,jossa pitäis saada selvää mitä puhuu.

Vierailija
222/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se salaatti oli kaunis mutta oliko se salaatti vai jotain muuta?

Joo ei ollut salaatti kyllä salaatissa on salaattia. Siis lehviä! Eikä mitään salaattimaista ollut muutenkaan vaan jotain parsaa ja sipulia ja piiperrystä ja sitten mansikkaa. Ja kyllä on raaka mansikka mansikan tuhlausta. Näissä menee mun raja kun aletaan piiperämään ei lähde nälkä tollaisesta pois. Ja sitten kehutaan vaikkka parempia oli monia. Ja sitten joku tuon takia putoaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että toiset kiinnittävät huomiota kokkaajiin ja heidän olemuksiinsa. Minä kiinnitän huomioni vain aikaansaannoksiin ja lopputulokseen. Tekijän nenän koko on sivuseikka. Ainoa asia joka kiinnittäisi huomion, on nyrkin päällä olevat pitkät hihat, niitä en soisi näkeväni keittiöpuuhissa. Mutta en ole nyt tässä ohjelmasssa nähnytkään.

Minä kiinnitin huomion, että maistellaan lusikalla ja sitten laitetaan se sama lusikka siihen annokseen taas. Tuosta en tykkää, kun muutkin sitä annosta vielä maistelevat. 

Tässäpä taas asia mitä mä en tajua ollenkaan, siis että kauhistellaan tuollaista. Ylipöpökammoista. 

Samoin kun on ollut kauhea parku jos jollain käy veitsi suussa. 

Miksi tehdä noin, jos sen voi välttää helposti?  Parit syljet pois siitä annoksesta sitten. En koskaan tee kotona noin saatikka sitten tekisin jossain kokkausohjelmassa. 

Vierailija
224/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ollut salaatti kyllä salaatissa on salaattia. Siis lehviä! Eikä mitään salaattimaista ollut muutenkaan vaan jotain parsaa ja sipulia ja piiperrystä ja sitten mansikkaa. Ja kyllä on raaka mansikka mansikan tuhlausta. Näissä menee mun raja kun aletaan piiperämään ei lähde nälkä tollaisesta pois. Ja sitten kehutaan vaikkka parempia oli monia. Ja sitten joku tuon takia putoaa pois.

Onko perunasalaatti salaattia? Siinähän ei käytetä mitään lehviä? Itseasiassa monessakaan salaatissa ei käytetä lehviä ja silti ne on salaattia. 

Vierailija
225/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaatissa salaatti kuten italian salaatissa, perunasalaatissa (siinä suomalaisessa versiossa siis), pastasalaatissa jne. Ehkei sentään välttämättä.

Vierailija
226/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko perunasalaatti salaattia? Siinähän ei käytetä mitään lehviä? Itseasiassa monessakaan salaatissa ei käytetä lehviä ja silti ne on salaattia. 

Jep.  Muuten perunasalaatista on olemassa myös ns vihreä perunasalaatti -versio, johon tulee salaattiakin. On todella hyvää, kunhan laittaa hyvät soosit ts. ei missään tapaukessa majoneesipohjaista. 

Vierailija
227/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja varjelkoon että ei Teemu voita,sen jälkeen olis kyllä kokkiohjelmat Teemulla kyllästettyä höyryämistä.Sopis johonkin komediaan mutta ei kyllä kokkoohjelmaan,jossa pitäis saada selvää mitä puhuu.

sinä sama täällä päivästä toiseen höyryät teemusta huomaa että on sama tyyppi kun et osaa pilkuttaa tai pisteyttää tai käyttää välejä. älä sitten katso jos on niin ärsyttävää sinunlaisille on koko suomi leipoo.

Vierailija
228/711 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.3.2022 Ollin arvelema yrtti ei ollut lehtimangoldi, joutui painetehtävään: ei kerrottu mikä yrtti se oli, tietääkö joku ?

Viinisuolaheinä. Samaa oli mulla kesällä kasvimaalla.

Viinisuolaheinä näyttää kyllä tosi paljon punamangoldilta (ja lehtimangoldilta). Ruokakaupoissahan myydään juuri tuota punamangoldia, sekä yksinään että mixeinä rucolan ja baby-pinaatin kanssa. Siksikin helppo erehtyä. Mitenhän ne muuten erottaa, onko jotain jippoa? Maussa kai eroa, mutta onko ulkonäössä myös?

Vierailija
229/711 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää kilpailijat selittää KOKO ajan tekemisiään.

Ja Helena karjuu

Vierailija
230/711 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu ärsyttää. Erikoiset hampaat.

Vierailija
231/711 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Marina putosi, tykkäsin hänestä kovasti.

Vierailija
232/711 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso ennenkuin tuomlouskuleuka epäsiisteine olemuksineen lähtee,sielä on paljon muitakin miksi ihmeessä se on aina äänessä.

Ihmeellistä miten pahansuopaa voikaan ajatukset toisista olla. Teemu on tuolla lähes ainoa TVseen sopiva persoona, karismaattinen ja hauska

Tarkoitat Ilmeisesti Teemu V:tä. Teemu I:ssä sen sijaan on karsimaa yhtä paljon kuin kuivuneessa koiranpaskassa.

Vierailija
233/711 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkeaa kun Marina putosi! Aina vanhinnsr putoaa eka kuten BB:ssä Tuula Tupukin. Se toinen mies ei tehnyt edes hyviä tuulihattuja niin olisi sietänyt pudota. Teemu I ihanan runollinen ja tarinallinen, lauloi virttä kaikille tilaa riittää.. kaikille paikkoja on ja kertoi kuinka retikka tarttee vihreää, koska luonnossakin mansikka kasvaa vihreillä niityillä 🙈

Vierailija
234/711 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää kun Marina putosi, hänellä oli paljon tietoa ja selvästi kokemusta. Mutta ei varmaan ollut tarpeeksi trendikäs, ainahan ne 25-40 v. "hipsterit" pärjäävät pisimmälle. Tavallinen tv-katsoja haluaisi kyllä seurata vanhempiakin kokkaajia.

Vierailija
235/711 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Mariana taas oli ihan oikea tippumaan, vaikka hänestä tykkäsin. 

Oli hyvän oloinen tyyppi ja kivasti otti palautetta vastaan, mutta tajusi itsekin, että on enempi sellainen "emäntä" , kokkaa isolle porukalle talkoo ruokaa ( vaikkakin normaalia parempaa). 

Ja voitti itsensä, mikä on tärkeintä. 

Vierailija
236/711 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu ärsyttää. Erikoiset hampaat.

Ei ärsytä yhtään eikä enkä muuten ole edes niitä hampaita katsonut, kun olen keskittynyt puhumiseen. Ei siis ole mielenkään tullut tsekata jotain hampaita. 

Vierailija
237/711 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu I muihinkin ohjelmiin!!!!

Vierailija
238/711 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Marinasta ei ole tehty mitään taustapätkää niinkuin muista kilpailijoista? Missä kertovat vähän enemmän itsestään, perheestään/ystävistään.

Kaikista näytetään, vähitellen. Näissä on vaan sitten valitettavasti paljastavaa se, kun tietää, että sellainen henkilö ei vielä ainakaan tipu, josta ei ole esittelyä näytetty :/

Vierailija
239/711 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että toiset kiinnittävät huomiota kokkaajiin ja heidän olemuksiinsa. Minä kiinnitän huomioni vain aikaansaannoksiin ja lopputulokseen. Tekijän nenän koko on sivuseikka. Ainoa asia joka kiinnittäisi huomion, on nyrkin päällä olevat pitkät hihat, niitä en soisi näkeväni keittiöpuuhissa. Mutta en ole nyt tässä ohjelmasssa nähnytkään.

Niinpä. Aloin nyt vasta lukea tätä ketjua alusta ja monta sivua ihmettelin, kukahan niistä mahtaa olla se Teemu, kun itse en ole kiinnittänyt täällä mainittuihin asioihin huomiota. Jo sain mieleeni kasvot, mutta ei minua ollut ko. tyyppi mitenkään ärsyttänyt, yksi kilpailija muiden joukossa.

Vierailija
240/711 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että Olli voitti pääsyn parvelle ja välttyy haastetehtävältä. Muut käsittelee jotain lohta ja ahventa, kun taas hän uskalsi ottaa harvinaisemman kalan käsittelyyn.

Ketju on lukittu.