Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MasterChef Suomi Official

Vierailija
15.02.2022 |

Katsooko joku muu tätä ohjelmaa? 

Mua ärsyttää, kun nämä ihmiset ei voi puhua suomea, vaan joka välissä on vaan scallopseja ja dinnerii ja surf n turffii jne. Ja anteeksi nyt vaan, mutta vähän ällöttää kun tää yksi kokeista on niin sottanen, hikipisarat tippuu sinne tänne ruokaan. Yöh.

Kommentit (711)

Vierailija
201/711 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kuvattu tämä kausi ja leikattu. Olisipa Koko Suomi leipoo myös.

Vierailija
202/711 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.3.2022 Ollin arvelema yrtti ei ollut lehtimangoldi, joutui painetehtävään: ei kerrottu mikä yrtti se oli, tietääkö joku ?

Viinisuolaheinä. Samaa oli mulla kesällä kasvimaalla.

Mun mielestä niitä yrttejä kuvattiin jaksossa TODELLA HUONOSTI. Katsojalle annettiin hätäinen yleiskuva ja sitten 0,1 s./yrtti kamera-aikaa. Oli hieman ärsyttävää, kun ei päässyt itse pidempään arvioimaan kilpailijoiden ammatillisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/711 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä niitä yrttejä kuvattiin jaksossa TODELLA HUONOSTI. Katsojalle annettiin hätäinen yleiskuva ja sitten 0,1 s./yrtti kamera-aikaa. Oli hieman ärsyttävää, kun ei päässyt itse pidempään arvioimaan kilpailijoiden ammatillisuutta.

Moni niistä pöydän yrteistä oli melko nuupahtaneita.. Onneksi kisaan saivat elinvoimaisemman näköiset ruukut ruokavarastosta.

Vierailija
204/711 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puheliaasta Teemusta tuli joka viikko ohjelmaa katsoessani mieleen joku, mutten saanut päähäni kuka. Joku samantyyppinen henkilö, joka on ollut mukana jossain toisessa tositv-formaatissa. Hänellä oli samankaltainen puhetapa ja olemus.

Nyt vihdoin sain päähäni, ketä Teemu hiukan muistuttaa. Reality-konkari Tomi G., joka on ollut muinoin Idolsin koelauluissa (Petteri Punakuono), Big Brotherissa sekä Napakympissä. Masterchef-Teemu on kuitenkin näistä kahdesta pätevämpi kaveri.

Vierailija
205/711 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä haastava painetehtävä, 3 erilaista annosta mansikasta. Itsellä ois lyönyt ihan tyhjää että mitäs sitä tekis.

Vierailija
206/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ennenkuin tuomlouskuleuka epäsiisteine olemuksineen lähtee,sielä on paljon muitakin miksi ihmeessä se on aina äänessä.

Vierailija
207/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä show meneillään koko ajan tolla homssu-teemulla. Todella rasittavaa kuunnella tommosta

Vierailija
208/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä show meneillään koko ajan tolla homssu-teemulla. Todella rasittavaa kuunnella tommosta

Minä taas tykkään. Mukava kuunnella hänen sepostuksiaan. 

Vierailija
209/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennyssä naurattaa mutrusuu-mesolankaposki-naamanvirittely (salkkari-aino toinen tusinanaama tätä tyyliä).

Minusta Jennylla on kiva suu, persoonallinen ja ei onneksi mitään fillereitä. 

Vierailija
210/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennyssä naurattaa mutrusuu-mesolankaposki-naamanvirittely (salkkari-aino toinen tusinanaama tätä tyyliä).

Minusta Jennylla on kiva suu, persoonallinen ja ei onneksi mitään fillereitä. 

En usko, että Jenny on luomu.

Vierailija
211/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso ennenkuin tuomlouskuleuka epäsiisteine olemuksineen lähtee,sielä on paljon muitakin miksi ihmeessä se on aina äänessä.

Ihmeellistä miten pahansuopaa voikaan ajatukset toisista olla. Teemu on tuolla lähes ainoa TVseen sopiva persoona, karismaattinen ja hauska

Vierailija
212/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kausi on kyl tavan Teemu ja Jenny show. Turhan paljon ruutuaikaa

Vierailija
213/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että toiset kiinnittävät huomiota kokkaajiin ja heidän olemuksiinsa. Minä kiinnitän huomioni vain aikaansaannoksiin ja lopputulokseen. Tekijän nenän koko on sivuseikka. Ainoa asia joka kiinnittäisi huomion, on nyrkin päällä olevat pitkät hihat, niitä en soisi näkeväni keittiöpuuhissa. Mutta en ole nyt tässä ohjelmasssa nähnytkään.

Vierailija
214/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkajaksossa oli monta herkkuruokaa. Oli epäonnistumisiakin, kuuluu telkkariin. Enpä ollut ennen kuullut mansikkakaviaarista taikka edes mansikkarisotosta. Miksi ei noitakin voisi kokeilla?

Se salaatti oli kaunis mutta oliko se salaatti vai jotain muuta?

Ellan hymy oli leveä kun pääsi turvaan. Siitä tuli kyllä hyvälle mielelle. Muutkin tsemppivät Ellaa.

Vierailija
215/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pidän hiukset kiinni vaikka teen ihan kotona ruokaa,välillä jopa verkkoa.En halua että joku poimii lautasellaan pitkän mustan hiuksen.Ei olisi kyllä mitenkään pahitteeksi jos kokki kilpailussa vaadittaisiin hiukset edes kiinni.En kyllä pitäisi sitä mitenkään outona.

Mutta , sitten tietää että ruoka on vielä syötävää, kun hius ei ole mädäntynyt.

Vierailija
216/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että toiset kiinnittävät huomiota kokkaajiin ja heidän olemuksiinsa. Minä kiinnitän huomioni vain aikaansaannoksiin ja lopputulokseen. Tekijän nenän koko on sivuseikka. Ainoa asia joka kiinnittäisi huomion, on nyrkin päällä olevat pitkät hihat, niitä en soisi näkeväni keittiöpuuhissa. Mutta en ole nyt tässä ohjelmasssa nähnytkään.

Minä kiinnitin huomion, että maistellaan lusikalla ja sitten laitetaan se sama lusikka siihen annokseen taas. Tuosta en tykkää, kun muutkin sitä annosta vielä maistelevat. 

Vierailija
217/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kiinnitin huomion, että maistellaan lusikalla ja sitten laitetaan se sama lusikka siihen annokseen taas. Tuosta en tykkää, kun muutkin sitä annosta vielä maistelevat. 

Siis siinä kokkausvaiheessa. Pitäisin erillistä maistelusikkaa, johon otan annoksia siitä keitoksesta. 

Vierailija
218/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Teemuhan tuntuu kivalta, itseasiassa kaikki kilpailijat ovat ihan sympaattisia. Kenenkään en soisi epäonnistuvan ja putoavan. Taitavilta vaikuttavat.

Vierailija
219/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on hyvä ja tuomarit todella hyviä. Henri Alen on kannustava ja löytää aina jotain hyvää ja Kape on oma ihana itsensä. Onneksi ylimielisestä Sumarista päästiin eronn, en voinut sietää koko akkaa.

Vierailija
220/711 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä taas asia mitä mä en tajua ollenkaan, siis että kauhistellaan tuollaista. Ylipöpökammoista. 

Samoin kun on ollut kauhea parku jos jollain käy veitsi suussa. 

Ketju on lukittu.