Vaimon onnettomat palaneet kokkaukset. Mitä voin tehdä?
Vaimo on täysin toivoton ruuanlaittaja vaikka intoa riittää niin vaimon mielestä ruoka on kypsää kun se on palanut tai todella ruskea ja sama homma leipomusten kanssa. Ei saa tehtyä edes maailman helpoimpia esimerkiksi makaronilaatikkoa ja pannaria. Lässähtävät, kermat ja juustot paakkuuntuneena ja palaneena tietenkin. Olen hienovaraisesti yrittänyt vihjailla että voitaisiin kokata yhdessä tai jättäisi koko touhun minulle mutta ei. Terveisin 4 vuotta palaneita pöperöitä syönyt mies
Kommentit (24)
Neljä vuotta? Olisi kannattanut sanoa viimeistään neljän viikon jälkeen. Jos tämä ei ole provo, niin puolisosi kuvittelee sinun pitävän hänen kokkauksistaan ja arvostavan niitä. Mitä enemmän aikaa kuluu niin sitä vaikeampaa tilannetta on muuttaa.
Jätät syömättä ja kokkaat itse. Jos vaimo ei halua edes maistaa ja mieluummin nauttii klimppisestä käristyksestä, hänellä on tähän oikeus.
Osta kymmenen palo/savuhälytintä eri paikkoihin.
Olette molemmat yksinkertaisia. Toinen ei opi ja toinen tyytyy syömään hiiltynyttä muonaa. Moni pariskunta maksimoisi yhteisen hyödyn, mutten edes ehdota sitä tässä, koska tavoitteesi on niin läpinäkyvä. Olkoon siis äiti jatkossakin maailman paras kokki. 🥰