Mitä ihastunut mies ajattelee?
Kommentit (37)
Käyn mielessäni läpi, että miten pyydän kahville, mutta yleensä sitä seuraa sitten epätoivo, kun ajan ajatella, ettei hän kuitenkaan ole kiinnostunut.
Moneltakohan se lätkämatsi tulee huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Mietin hänen juttujaan, keskustelujamme, hymyä, peppua, naurua, asioita joista viestitelty, tissejä, mitä haluaisin hänelle/hänen kanssaan tehdä ym. Ajatukset täyttyy siitä ihastuksesta aika lailla. Harmi että vaimokin asian huomasi. Aika ongelmat siitä lopulta syntyi. Nyt toivon, etten enää ikinä ihastu keneenkään.
Vahvannetusta olen samaa mieltä, ei minua pikku ihastukset saa kenestäkään muusta haaveilemaan kuin omasta kullasta. Jospa vielä sellaisen löytäisi. Sellaisen, joka ei jatkuvasti etsi parempaa. Ja vähän enemmän kuin etsii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutumistyyliä. Kauniita silmiä. Yhdessä olemisen vaivattomuutta.
Pukeutumistyyliä?
Mieheni sanoi, että tyyli oli juuri yksi asia mikä minussa vetosi. Eli kai ne sitäkin voi katsoa.
Entinen deittailija kirjoitti:
Mitä aloittaja toivoisi ihastuneen miehen ajattelevan?
Ei ole mitään toiveita tällä hetkellä, enkä mieti ketään tiettyä miestä. Haluaisin vain kuulla, miltä ihastuminen tuntuu miehistä. Tästä puhutaan niin vähän.
- ap
Rakkaus on kuin kuuma sauna, jossa on samaan aikaan tuskallista ja nautinnollista.
Itse en mieti juurikaan tissejä, peppua, tai seksiä. Se tulee sit aikanaan kun suhde etenee.
Lähinnä sitä nauttii siitä ihastumisen tunteesta, miettii sitä naista, sen hymyä, silmiä, naurua, luonnetta, käytyjä keskusteluita, miettii miettiiköhän se mua yhtä paljon kuin itse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Mitä aloittaja toivoisi ihastuneen miehen ajattelevan?
Ei ole mitään toiveita tällä hetkellä, enkä mieti ketään tiettyä miestä. Haluaisin vain kuulla, miltä ihastuminen tuntuu miehistä. Tästä puhutaan niin vähän.
- ap
Eiköhän se tunni ihan samalta kuin naisestakin. Eli sitä on kuin mielenhäiriössä. :-)
Kirjoitin "up" ja tuli että kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen?
Mä mietin, että miksi hänellä on vaikea vastata mun viesteihin.
Itse ajattelen yleensä jo tässä iässä (35), että miten sen ihastumisen tunteen saa mahdollisimman nopeasti loppumaan. Yleensä se kestää hetken ja sitten elämä jatkuu taas normaalisti.
Ei kai päässä mitään liiku mutta housuissa liikkuu
Mietin miten ihanaa olisi halailla ihastuksen kanssa. Ihan ensimmäiseksi pitäisi toki päästä juttusille.
Mietin myös, ettei ihastukseni kuitenkaan haluaisi kanssani mitään.
Itse jään usein ihastelemaan vaivihkaa kauempaa. Koiranpentukatse ja sellainen "aww, onpas siinä söpö pupu" ajatuksella. Tykkään sellaisista söpöistä ja lutusista naisista. Tässä hiljan oli viran puolesta eräs viranomaispalaveri ja siinä työn puolesta eri viranomaisia. Iskin heti silmäni erääseen kuntasektorin hallinnon tyyppiin. Ilmeisesti aika hiljan valmistunut, alle 30-vuotias. Juuri sellainen söpö neiti, joista pidän.
Toivottavasti tulisi vastaavia palavereita lisääkin vielä...
M36
Varmaan pohtii osaako toi muija fysiikan lait tai ymmärtääkö se ihmisen elämän tarkoitusta saati eläimen. ja osaakohan se vaihtaa öljyt autoon ja laittaa ruokaa pestä pyykit siivota leipoa pedata sängyt sun muuta mitä mies ei tee