Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten kaverin isä perseet olalla - vituttaa!

Vierailija
29.06.2015 |

Kihisen raivosta täällä, yhä. Eilen lapset (3v ja 5v) olivat kavereidensa luona leikkimässä. Kaveritkin ovat siis veljeksiä. Kun hain sitten lapset parin tunnin päästä kotiin niin sielläpä perheen iskä oli kivassa kesälomakännissä pihalla lasten kanssa, pelasivat jotain futista tai jotain. Perheen äitikin oli kotona ja selvinpäin, aika kiusaantuneen oloisena onneksi. (Perhe on ihan "normaali", eivät mitään juoppoja sossutapauksia vaan työssäkäyviä ihmisiä kesälomalla). Tunnelma ei siis ollut mitenkään pelottava tai uhkaava, mutta kyllä vituttaa! Olen itse nähnyt pienenä ihan riittävästi "kivaa kesälomakänniä" ja päättänyt että mun lasten ei tarvi koskaan jännittää että onko isä tai äiti kännissä. No enpä tajunnut että kavereilla voi näin olla. Olin niin raivoissani kotimatkan ja illalla kotona, että lapsetkin ihmetteli. Mitä mieltä, pitäiskö tästä mainita niille että en todellakaan tuo lapsiani teille jos on riski et joku on kännissä? Kyseessä on (ehkä) yksittäistapaus...

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 19:13"]AP älä välitä, suurin osa täällä on sossutapauksia, joille on ihan normaalia olla humalassa suurin osa ajasta. Raittius on heille luonnotonta ja ties mitä nipotusta, joten tietenkin he puolustavat raivoisasti muita juoppoja (ja tupakan polttajia).
[/quote]

Siinäkö on sun vaihtoehdot? Ei tippaakaan tai kännissä suurimman osan aikaa? Nytkö tuon perheen isä on leimattu holistiksi joka ei osaa pitää hauskaa kuin kännissä? Mehän emme voi tietää jos hän on varautunut vain hiekkapillu-ap:n lähellä ja muuten on leikkisä ja huumorintajuinen ihminen joka pelaa lastensa kanssa

Vierailija
42/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:19"]

Me saatiin palautetta lapsen 7-v. synttäreiden jälkeen, että mies oli juonut siellä olutta kesken synttäreiden. Yksi av-mamma tuli ihan lankoja pitkin. Tosiasia oli se, että mies avasi sellaisen pienen enenrgiajuomatölkin itselleen lasten ollessa juhlapöydässä, ja kaikki lapset oli heti että "Kaljaa...!!" Ja vaikka selitettiin, että ei ole kaljaa, niin viesti siitä meni jollekin kotiin asti. 

[/quote]

No olisit vaan ollut onnellinen! Paljon enemmän tässä maassa on välinpitämättömyyttä ja alkoholistien lapset ihan laiminlyötyjä. Meidän jokaisen vanhemman tulis iloita, et kerrankin näinpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:51"]Ottamatta kantaa onko ap nipo vai ei, niin mietin vaan millainen kesä tuttavaperheen lapsilla on jos iskä osaa rentoutua vain kännissä. Hurraa!
[/quote]

Ap:n kommentin perusteella päättelet ettei mies osaa koskaan missään tilanteessa rentoutua selvin päin?

Vierailija
44/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, millaista porukkaa täällä vastailee?! Ei olis ok. Miksi se mies ei olis voinut pidättäytyä juomasta tuota aikaa, kun on lapsia katsomassa (omia tai vieraita, ei väliä) Lapset tajuaa tosi herkästi sen eron selvän ja känniläisen välillä ja se on hämmentävää. En tykkäis itsekään.

Vierailija
45/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet lapsetkin huomaa eron, vaistoavat ja aikuisen humalatila aiheuttaa turvattomuutta ihan selvää.

Ymmärrän aloittajan huolen täysin. Kyllä sivistyneessä perheessä ei olla humalassa ei omien eikä vieraidenkaan lasten aikana.

Itse olen mummoäitien ikäinen mummo, ei tulisi mieleenkään minun eikä papan nauttia alkoholia kun on lapsenlapsia hoidossa.

Vielä kun tietää miten paljon a-ongelmaisia työssäkäyviäkin on..ne hissukatkin voi muuttua raivopäisiksi tarpeeksi nautittuaan ja tiedä mikä on siellä vanhempien suhde, voi heilua vaikka nyrkki. Ei voi tietää perheen tilannetta, niin paljon ihmiset piilottelee asioita.

Jokaisella lapsella on oikeus lasittomaan lapsuuteen, oli sitten kotona tai naapurissa. Harmillista ettei aikuiset välitä.

Vierailija
46/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Lapsilla oli hauskaa ja sua ärsyttää. Eriasia jos molemmat vanhemmat ois ollu tuiterissa mutta kun ei ollut. Mua olis lähinnä huvittanut ja olisin ollut iloinen siitä, että he eivät ole mitään kukkahattuja vaan rentoja. Jos se mies ei ollut edes väkivaltainen tai heitellyt lapsia ilmaan tai keksinyt muuta typerää niin so what??
Löysää sitä nutturaa.

Vierailija
47/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö iloisesta hiprakasta ei ole mitään haittaa kun kyseessä ei ole mikään juoppo tai ei käyttäydy uhkaavasti. Jos olis kovin humalassa ollut niin tuskin olis palloa pystynyt pelaamaan. Plus että äiti oli selvinpäin joten lapsilla ei ollut vaaraa.

Vierailija
48/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä juttelit lapsillesi?

Vierailija
49/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on wt-porukkaa taas liikkeellä. "Kyllä se on hyvä että lapset tajuaa kännin jo pienestä pitäen". Mä olen kyllä samaa mieltä kuin 14 et isä vetäköön känninsä illalla eikä silloin kun on lapsia mukana. Lapset huomaa herkästi eron aikuisissa. Ei mun nuttura oo kireellä mutta aikuiset vois miettiä hetken.

Vierailija
50/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi perustaa lakipykälä sille että alkoholia nauttivat lapsiperheet menettäisivät jokaisesta kerasta lapsen lastensuojeluviranomaisille. Eli poliisille soitto aina kun näkee alkoholia ostettavan tai nautittavan takapihalla. 

Vierailija
51/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meidänkin naapurin mies juo aina joka päivä olutta. 5 lasta 5kk-11v ikäisiä. Soittaa kovaa ulkona musiikkia, raptorin oi beibi ja pojat on poikii

Vierailija
52/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:51"]

Ottamatta kantaa onko ap nipo vai ei, niin mietin vaan millainen kesä tuttavaperheen lapsilla on jos iskä osaa rentoutua vain kännissä. Hurraa!

[/quote]

Alapeukkujen perusteella on ilmeisesti hienoa, kun vanhemmat on kännissä lasten seurassa. Taitaa olla wt jengin ainoa ilon aihe elämässä viinan otto. 

Vierailija
53/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:20"]

Ottamatta kantaa onko ap nipo vai ei, niin mietin vaan millainen kesä tuttavaperheen lapsilla on jos iskä osaa rentoutua vain kännissä. Hurraa!

[/quote]

Alapeukkujen perusteella on ilmeisesti hienoa, kun vanhemmat on kännissä lasten seurassa. Taitaa olla wt jengin ainoa ilon aihe elämässä viinan otto. 

[/quote]

Niin on. Ja sitähän sinä et estä. Vietä oma lomasi miten lystäät ei meitä kiinnosta vitun nipottajan kesäloma. Saat vaikka runkata itseäsi santapaperilla. En todellakaan soita lasuja paikalle. Ei voisi kiinnostaa nipon ongelmat oman kesäloman aikana.

Vierailija
54/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tänne alkoi töiden päättymisajan jälkeen tulla järkikommenttejakin. Työttömät wt-sossuttajat täällä aluks vaan huuteli että "Joo joo kyllä lasten on hyvä nähä jo nuorena kuinka pidetään hauskaa".
Näin se huono-osaisuus menee sukupolvelta toiselle.

Vierailija
55/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:20"]

[/quote]

[/quote]

Niin on. Ja sitähän sinä et estä. Vietä oma lomasi miten lystäät ei meitä kiinnosta vitun nipottajan kesäloma. Saat vaikka runkata itseäsi santapaperilla. En todellakaan soita lasuja paikalle. Ei voisi kiinnostaa nipon ongelmat oman kesäloman aikana.
[/quote]
Eikä paljon lastenkaan fiilikset vaan kaljaa koneeseen, nyt ollaan lomalla!

Vierailija
56/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:50"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 21:20"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:51"] Ottamatta kantaa onko ap nipo vai ei, niin mietin vaan millainen kesä tuttavaperheen lapsilla on jos iskä osaa rentoutua vain kännissä. Hurraa! [/quote] Alapeukkujen perusteella on ilmeisesti hienoa, kun vanhemmat on kännissä lasten seurassa. Taitaa olla wt jengin ainoa ilon aihe elämässä viinan otto.  [/quote] Niin on. Ja sitähän sinä et estä. Vietä oma lomasi miten lystäät ei meitä kiinnosta vitun nipottajan kesäloma. Saat vaikka runkata itseäsi santapaperilla. En todellakaan soita lasuja paikalle. Ei voisi kiinnostaa nipon ongelmat oman kesäloman aikana. [/quote] Eikä paljon lastenkaan fiilikset vaan kaljaa koneeseen, nyt ollaan lomalla!

[/quote]

Työssä käyvällä on raskaat huvit. Lapset eivät päätä tämän perheen elämänmenosta mitään. Minä säätelen ruokailun, ja milloin käydään nukkumaan. Lapset eivät myöskään puutu oluen juomiseeni mitenkään. 

Voivat itse myöhemmin päättää kun ovat töissä siitä mihin raha käytetään. 

Minulle jää vuokran jälkeen 100e. Juon viikonloppuna kunnon kännit vitutukseen, kun ei ole parempaa työpaikkaa josta rahaa jäisi säästöön. Nyt voin vain juoda loput rahoista vitutukseen. 

Turha edes mainita mutta lapsien mielestä isä on viikonloppuisin kiva kun ei murjota ja aina nuku, kun tulee kotiin töistä. Isä hymyilee ja on rennompi kaljan ansiosta. Jaksan jopa kävellä käsillä ja hyppiä takaperinvoltteja nurmikolla. Nuorenen vuosissa, kun vähän relaan enkä jatkuvasti mieti miten eteenpäin paskatyöpalkalla. 

Voisinhan minä syödä roskaruokaakin ja tarjota lapsille siitä mitä vuokran jälkeen jää, mutta ajattelin olla onellinen myös lasten silmissä enkä aina vain murjottaa ja olla väsynyt.

Duunari Faija kaljaa juo

Vierailija
57/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:30"]Mitä helvettiä sä viet tuon ikäisiä kavereille leikkimään keskenään. Olisit mennyt vahtimaan! Jos joku toisi meille2 tuon ikäistä vierasta pentua, vetäisin minäkin kännit.
[/quote]
Tätä mä ihmettelen, et siis eikö muka muiden lapset kyläile toistensa luona? Muiden kun mun ja ap:n :D Kun mä en koe että on outoa kun tuon ikäiset on kavereilla leikkimässä ilman aikuisia...

Vierailija
58/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:30"]Mitä helvettiä sä viet tuon ikäisiä kavereille leikkimään keskenään. Olisit mennyt vahtimaan! Jos joku toisi meille2 tuon ikäistä vierasta pentua, vetäisin minäkin kännit.
[/quote]
Tätä mä ihmettelen, et siis eikö muka muiden lapset kyläile toistensa luona? Muiden kun mun ja ap:n :D Kun mä en koe että on outoa kun tuon ikäiset on kavereilla leikkimässä ilman aikuisia...
[/quote]
Siis ilman omia vanhempiaan, kyllähän siellä jonkun aikuisen pitää olla! (65 korjaa)

Vierailija
59/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:34"]

Jokaisella lapsella on oikeus lasittomaan lapsuuteen, oli sitten kotona tai naapurissa. Harmillista ettei aikuiset välitä.

[/quote]

Se on vähän niin että lapsi ei siitä päätä. Ettekä te muutkaan aikuiset. Hoitakaa omat kakaranne ja pihanne kuntoon ennen kuin puututte muiden elämään.

Vierailija
60/77 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 20:34"]

[/quote]

Se on vähän niin että lapsi ei siitä päätä. Ettekä te muutkaan aikuiset. Hoitakaa omat kakaranne ja pihanne kuntoon ennen kuin puututte muiden elämään.
[/quote]
Mä en edes tiedä miten kommentoida tähän, niin väärin tuo ajattelumalli on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan