YleX Aamun Ile lopettaa
Olikin vaan ajan kysymys milloin Ilekin lähtee YleX:ltä. Matin lähdön jälkeen ei ole tarvinnut Aamua kuunnella. Ile on tosi rasittava yksin, hän tarvitsee kaveriksi rauhallisen juontajan, joka pitää homman kasassa. Matti oli sellainen.
.
Saa nähdä jatkaako Ile Ylen palveluksessa vai siirtyykö muualle. Novan aamuissa Kuukan penkillä olisi mun puolesta tilaa, vaikken Ilestä niin välitäkään. Matti ja Tuomas kahdestaan aamuohjelmassa, aaah :)
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:05"]Kyllä nuo aamun juontajat ovat menneet aika selkeästi tuossa 35-vuotiaina vaihtoon: Peltsi, Matti, Ile, Maria... Ja osa siirtynyt muihin hommiin Ylellä.
[/quote]
Mutta matti ja tuomas lähtivät ihan itse. Jospa muihin hommiin siirtyvät ylenevät parempiin hommiin talon sisällä. Kai heilläkin ylenemismahdollisuudet luulisi olevan
Ilmeisesti paikalla on Saara itse tai joku muu sieltä kanavalta. Onko teillä hyvä henki siellä, vai pannaanko ihmiset lähtemään kun heistä tulee aikuisia? Muuttuuko ilmapiiri niin, että se valinta on vain tehtävä itse tai sitten pannaan valitsemaan, vaikkei huvitakaan?
Näettekö edessä menestyksekkään tulevaisuuden vai alamäen??
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:59"]Matin lähdettyä aamushow kuoli. Typeryksiä ovat, kun tekevät kenenkään pyytämättä "nuorennusleikkauksia". KUn meitä keski-ikäisiä kuuntelijoitakin olisi vaikka kuinka paljon, olemme tottuneet kuluttamaan musiikkia. Ei tarvitse soittaa humppaa ja ohjata Novalle. Listamusiikkia soittavia "nuorisokanavia" on 13 tusinassa, niin olisi edes yksi YleX voinut tajuta tuottaa laadukasta aamushow' ta ilman mainoksia, tuo Ile ja Matti parina kun sopivat yhtä hyvin 20-vuotiaalle kuin 45-vuotiaallekin. Nyt sitten kaikilla kanavilla kiljutaan ja tekonauretaan samaa alapäähuumoripaskaa. TODELLA typerä veto Yleltä. Jätin aamun kuuntelun sen myötä, kun se Sarvas tuli sinne kiljumaan tyhjäpäisiä juttujaan. Nyt kun Ilekin lähtee, niin kanavalla ei ole enää mitään toivoa. Typerrrrykset. Älkää tehkö niitä nuorennusleikkauksia, kun niitä ei kukaan pyydä! rva 45 [/quote] Matti lähti ihan iyse!!
[/quote]
Jaa-a, miksihän? Missä mätti? Tuottajassa, oletan.
[/quote]
Eikös tuottajana ollut samainen tuomas jonka kanssa lähti?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:59"]Matin lähdettyä aamushow kuoli. Typeryksiä ovat, kun tekevät kenenkään pyytämättä "nuorennusleikkauksia". KUn meitä keski-ikäisiä kuuntelijoitakin olisi vaikka kuinka paljon, olemme tottuneet kuluttamaan musiikkia. Ei tarvitse soittaa humppaa ja ohjata Novalle. Listamusiikkia soittavia "nuorisokanavia" on 13 tusinassa, niin olisi edes yksi YleX voinut tajuta tuottaa laadukasta aamushow' ta ilman mainoksia, tuo Ile ja Matti parina kun sopivat yhtä hyvin 20-vuotiaalle kuin 45-vuotiaallekin. Nyt sitten kaikilla kanavilla kiljutaan ja tekonauretaan samaa alapäähuumoripaskaa. TODELLA typerä veto Yleltä. Jätin aamun kuuntelun sen myötä, kun se Sarvas tuli sinne kiljumaan tyhjäpäisiä juttujaan. Nyt kun Ilekin lähtee, niin kanavalla ei ole enää mitään toivoa. Typerrrrykset. Älkää tehkö niitä nuorennusleikkauksia, kun niitä ei kukaan pyydä! rva 45 [/quote] Matti lähti ihan iyse!!
[/quote]
Jaa-a, miksihän? Missä mätti? Tuottajassa, oletan.
[/quote]
Mätti niin paljon, että vetävät yhdessä aamuohjelmaa Novalla.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:10"]Ilmeisesti paikalla on Saara itse tai joku muu sieltä kanavalta. Onko teillä hyvä henki siellä, vai pannaanko ihmiset lähtemään kun heistä tulee aikuisia? Muuttuuko ilmapiiri niin, että se valinta on vain tehtävä itse tai sitten pannaan valitsemaan, vaikkei huvitakaan?
Näettekö edessä menestyksekkään tulevaisuuden vai alamäen??
[/quote]
Minä olen saaraan "tutustunut" jo bloginsa kautta. Aito tyttö :)
Terv. Lukija
Ettekö helvetti ymmärrä että juontajia ei potkita minnekään, he YLENEVÄT parempiin hommiin
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:14"]
Ettekö helvetti ymmärrä että juontajia ei potkita minnekään, he YLENEVÄT parempiin hommiin
[/quote]
Kerro lisää, kun asiasta tiedät. Mille kanavalle siirryit? Mihin hommaan siirryit?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:14"]
[/quote]
Kerro lisää, kun asiasta tiedät. Mille kanavalle siirryit? Mihin hommaan siirryit?
[/quote]
Miksi entiset juontajat ovat sitten ohjelmien tuottajina?
Vikin tukkaan mun kanssa muuttavat, peukku ylös
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:14"] Ettekö helvetti ymmärrä että juontajia ei potkita minnekään, he YLENEVÄT parempiin hommiin [/quote] Kerro lisää, kun asiasta tiedät. Mille kanavalle siirryit? Mihin hommaan siirryit? [/quote] Miksi entiset juontajat ovat sitten ohjelmien tuottajina?
[/quote]
Ja Olli Junes on Yle Puheella jonain pomona.
Mitä ihmeen pöljiä? Jos radiojuontaja ylenee niin, että siirtyy pois juontohommista, niin mihin hän silloin ylenee? Millaisiin työtehtäviin? Tuottajaksiko? Ja miksi he yleensä siirtyvät pois teiltä sieltä Yleltä, eikö se firma tarjoa ylenemismahdollisuuksia omien seiniensä sisällä?
Kerro ihmeessä minulle pöljälle. Ja kerro miksi ette tarjoa suosikkijuontajille niin kovaa palkkaa, että eivät lähtisi minnekään. Teidän suosionne on vaarassa, ainakin jos kuuntelijoilta kysytte.
rva 45
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:30"]Mitä ihmeen pöljiä? Jos radiojuontaja ylenee niin, että siirtyy pois juontohommista, niin mihin hän silloin ylenee? Millaisiin työtehtäviin? Tuottajaksiko? Ja miksi he yleensä siirtyvät pois teiltä sieltä Yleltä, eikö se firma tarjoa ylenemismahdollisuuksia omien seiniensä sisällä?
Kerro ihmeessä minulle pöljälle. Ja kerro miksi ette tarjoa suosikkijuontajille niin kovaa palkkaa, että eivät lähtisi minnekään. Teidän suosionne on vaarassa, ainakin jos kuuntelijoilta kysytte.
rva 45
[/quote]
Onpa kummallinen tapa keskustella, aivan kuin osoittaisit sanasi jollekin Yleläiselle, vaikka tämä on Sanoma-konsernin palsta, eikä Ylen.
YleX:n kuuntelijana olen huomannut, että juontajat ylenevät mm. tuottajiksi (kuten Jenny Lehtinen, Toni Laaksonen, Tuomas Rajala), tai muihin päällystötason tehtäviin (Tomi Saarinen ohjelmapäällikkönä), muille Ylen radiokanaville jne. Osa siirtyy telkkariin (kuten Maria Hintikka), jonkinlainen ylennys kai sekin. Luulen, että Ilekin rupee tekee tv-hommia,johan se on ollu mm. UMK:ssa juontajana. Osa saa tietty parempaa duunia jostain muualta, kuten Jussi Mäntysaari, joka on nykyään Spotifylla.
.
Eiköhän suurin osa juontajista päätä aivan itse lopettavansa hommansa, ilman mitään Ylen "nuorennusleikkauksia.
Ei oo tullut ko. kanavaa kuunneltua sen jälkeen, kun Juuuson ja Peltsin maailman paras aamushow päättyi.
Lähetyksessä asia muotoiltiin näin: "Palataan asiaan, tavalla tai toisella". Tuskin Ile palaa entiseen pestiinsä, mutta ehkä hänelle on käyttöä muualla Ylessä.
Selvisikö lähetyksestä minne Ile lähtee?
Saara sopi Cristal Snow'n pariksi sunnuntai-iltoihin, aamuisin ei jaksa kuunnella jatkuvaa huutamista ja kovaäänistä (teko)naurua.
Odottakaahan vaan niin Anna Abröörikin on pian töissä YleX'llä, kiitos suhteittensa.
Maria Hintikka on kyllä niiiiiin kökkö!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:05"]
Iltapäivään ei jäänyt kuunneltavaa, kun Aino ja Jenny lopettivat. Miksi nekin haihtuvat jonnekin? Onko koko työporukalla niin huino henki, etteivät viihdy töissä, vai niin huono tuotanto, etteivät ymmärrä pitää hyvistä tyypeistä kiinni?[/quote]
Aino sai lapsen ja Jenny on nykyään Jälkän tuottaja.