Kokemuksia Dyson-imureista?
Suunnitelmissa olisi ostaa tällainen imuri: https://stockmann.com/fi/kodinkoneet/siivous-sisailma-ompelukoneet/polyn-ja-rikkaimurit/polyn-ja-rikkaimurit/dyson-dc33c-origin-mattress-pussiton-polynimuri?.
Onko kenelläkään kokemusta tästä tai muista Dysonin imureista? Ovatko hintansa arvoiset? :)
Kiitos!
Kommentit (20)
Äänekäs mutta tehokas. Tai en tiedä ovatko uudemmat hiljaisempia, mutta ainakin aikaisemmin olivat tosi äänekkäitä.
Ääntä piisaa, mutta niin kyllä imuakin. Meillä on allergy-malli. Tyhjennän säiliön yleensä aina parvekkeella, mutta joskus myös vessanpöntön päällä, koska sitä pölyä aina leviää vähän.
Meillä on ollut dyson useamman vuoden, hinta oli todella härski silloin kun sen ostimme, mutta pois en vaihtaisi.
todella painava romu raahattavaksi ympäri huoneistoa. Tyhjennys oikeasti ahdistaa, sillä siitä pääseen järjetön määrä pölyä huoneilmaan. todella huono keksintö. Hyvä imuteho ehkä, mutta kaikki muu pielessä.
Uudemmat ovat tosiaan hiljaisempia, kuulemma ennen olivat äänekkäämpiä. On tehokas ja todella kestävä verrattuna aiempiin imureihin (meillä imuroidaan päivittäin). Dysonissa moottori ei väsy vähitellen vastaavalla tavalla kuin muissa imureissa. Tosin nuo pölypussittomat mallit ovat yleistymässä muissakin merkeissä.
Olen käyttänyt vain Dysonin pölynimuria, rikkaimurista ei ole kokemuksia.
Sai varsin keskinkertaiset pisteet testissä. Electroluxin toista sataa halvempi pölypussiton malli pärjäsi paremmin.
Mulla on animalpro ja oon kyllä ollut ihan tyytyväinen, on ollut jo melkein 4v. Tehokas ja äänekäs. Laadukkaanoloiset osat. Turbiinisuulakkeella lähtee hyvin kissankarvat sohvasta. Mulle sopii hyvin toi pölypussittomuus, koska pölyä tulee paljon ja muuten saisi olla koko ajan ostamassa pölypusseja. eikä se pahemmin pölyä kun tyhjää sen niin, että se on sisällä muovipussissa.
Silti jälkeenpäin vähän kaduttaa, etten harkinnut Elektroluxia, koska sitä on kehuttu kovasti ja se olisi ollut paljon halvempi. Mutta ehkä sit seuraava imuri.
Imuletku lähtee liian alhaalta, on kömpelö. Kaduttaa että ostin.
Kiitos vastauksistanne!
Mikä tuo kympin ja yhdentoista mainitsema Electroluxin vastaava on? :)
Noissa testeissä ei varmaan tule esille se, kuinka kauan tuote kestää hyvänä. Se myös kiinnostaisi.
AP
Ollu perusmalli vuoden päivät, tykkään. Tehokas, ja äänekkyys riippuu siitä, mihin on tottunut. 10 vuotta vanha p*ska piti mielestäni paljon pahempaa meteliä :D
Vanha ketju,,, mutta osui silmiin kun olen ostamassa varsi-imuria.
Ostin juuri vähän aika sitten uuden Dyson cinetic big balla animal imurin ja on todellakin paras imuri ikinä!
Ja meillä niitä imureita on ollut, noin 2v välein ostetaan uusia, mutta tämä on todella hyvä, ja täysin huoltovapaa!! Ei mitään pestäviä suodattimia ollenkaan.
Tehokas, ja oletin että on todella äänekäs kun kaikki aina haukkuu sitä, mutta ei, ei ole,. Meillä oli edellinen imuri super hiljainen ja ajattelin että tarvii kuulosuojaimia, mutta ei ole niin äänekäs kuin voisi olettaa.
Hyvä ostos, pieni ja näppärä ja todellakin imee matoista kaiken pölyn ja karvan mikä normaali imurilla jää tekemättä.
Minäkin olen nyt ajatellut ostaa ihka ensimmäisen dysonin. Kokemusta löytyy electrolux ultracaptic imurista. Ihan hyvä imuteho siinä on mutta muoviosat ei kestä. Ollaan jouduttu ostamaan parikin uutta suulaketta ja kahvaa kun ovat napstahtaneet poikki. Ja varaosat on kalliita kun siihen ei saa yleisvaraosia vaan ne pitää olla niitä saamarin ovaalin muotosia!
Minulla on ollut Dyson Cinetic Big Ball Animal Pro imuri yli neljä vuotta. Nyt siitä on alkanut hajota osia. Suulake ensin, sitten myös varsi murtui liitoskohdasta. Onko muilla vastaavia kokemuksia, ettei osat kestä? Käyttö on normaalia perus oma-kotitalon imurointi noin kerran viikossa.
Kovaääninen. Korjaaja sanoi, että todella työläs korjattava.
Dyson on runkkaukseen ehkä paras näistä. Just mahtuu löysänä sisään ja täydellä teholla imee nesteet nopeasti itteensä.
Mulla on yläkerrassa käytössä 17v vanha Dyson, ja alakerrassa 15v vanha Dyson. Taloudessa kolme kissaa. Molemmat imurit toimivat yhä hyvin.
Kummipojan ensimmäiseen omaan kotiin ostettiin juuri yhdessä Dyson- imuri.
Hei, minullakin kesti hyvin pitkään vanhemmat Dyson imurit, mutta ei nyt tämä Dyson Cinetic Big Ball Animal Pro malli. Imurin suulake ja varsi murtuivat liitoksien kohdalta peruskäytössä. Onko muilla kestänyt tämä Dysonin malli?
Vaivalloinen, jos/kun säiliön joutuu käytännössä tyhjentämään joka kerta. Samalla tulee vähän pölyä ilmaan - ei hyvä. Ehdottomasti äänekkäin imuri.
Plussana on kyllä tosi tehokas.