olen psykiatrisessa osastohoidossa.
Kommentit (36)
Oon ollu aiemmin useamman kerran.Perhettä on.Mut lähetettiin/pakotettiin polilta sairaalaan
ap
Onks teillä kaikilla siellä tietsikka käytössä? Eiks ne oteta pois kun menee osastolle?
Onko osastollasi nyt ketään maanikkoa ja ilmeisesti et ole suljetulla koska netti.
Otatko kaikki lääkkeet, mitä annetaan?
Tsemppiä. Olen se joka kysyi missä. Itse olen ollut osastolla yli 20 kertaa ja aina vapaaehtoisesti.
Hoitojaksojen pituus vaihdellu.Pisin ollu kuukauden.
AP
Omituisimmat käyttäytymistavat siellä, mitä olet havainnut?
Oletko hoitomyönteinen ja haluat parantua? Joskus tuntuu, että sairas ihminen on koukussa siihen sairauteen ja haluaa huomiota ja on tahallaan esillä, eikä ymmärrä että perhe häpeää hänen käytöstään.
Ja sellainen Napoleon-kompleksi vaivaa, eli luulee olevansa jotenkin mahtava ja oikeassa vaikka on vain sairas.
Nykyisin lähes kaikilla potilailla on se älyluuri käytössä myös sairaalassa. Tarvittaessa puhelimen/netin käyttöä voidaan rajoittaa, sovitaan yksilöllisesti potilaan voinnin mukaan. Näin ainakin meidän sairaalassa.
Terv. Erään psyk. sairaalan (suljetun osaston) sh.
jos olet julkulassa niin onneksi olkoon, ainakin pari vuotta sittenoli rento osasto, m1-lähetteellä menin.
Ei oo kunnon maanikkoja.itellä hypomania ja masennus.Otan lääkkeet vaikka oonkin hieman neuroottinen niiden suhteen.En pelkä ä täällä ketään.Leppoisaa menoa on.En oo julkulassa.
ap
Ootko koskaan päässy masennuskautena osastohoitoon?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 10:51"]Kakssuuntainen on.Sekamuotoinen jakso menossa.Olo vaihtele päivän mittaan.Tosi rankkaa.
ap
[/quote]
Sama on minulla. Viimeksi reilu vuosi sitten kuukausi sairaalassa. Paljon voimia ja toivottavasti olo saadaan tasoitettua pian.
Miten sinne pääsee. Mäki haluisin..
Ei oo kun kolme lasta.Miten niin?
ap
En viitti sanoo missä.Mielialahäiriöosasto.