olen psykiatrisessa osastohoidossa.
Kommentit (36)
Säälittääkö sua ne jotka on joutunut sinne syyttä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:35"]
Masennuskausina pääsee mutta hoidot selvästi lyhyempiä. ap
[/quote]
Tiiätkö mitkä ovat kriteereinä näissä tilanteissa tai osaatko kuvailla omaa tilannettasi, kun sut on otettu masennuskautena sairaalahoitoon?
Tuskin täällä kukaan on syyttä ja kuten sanoin mut melkein pakotettiin tänne.
ap
Miten kakaissuntainen ilmenee elämässäsi eli mikä mitä olet tehnyt on ollut sairautta ja mikä ei? Jotain esimerkkejä.
Kait että on itsetuhoinen tai yrittänyt itsemurhaa on ainakin ne kriteerit millä pääsee.
ap
"Viisaus ja hulluus käy käsi kädessä"
Ap, oletan ,että olet keskimääräistä viisaampi?!
vai oletko taiteilija jollakin saralla?
Kun ollu mania en pysty muistamaan tapahtumia enkä jäsentämään niitä päässäni.Oon nukkunut tosi vähän,siivonnu ja leiponu aamuyöstä.On harhoja ja ajatukset rientää tuhatta ja sataa.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 18:43"]Kun ollu mania en pysty muistamaan tapahtumia enkä jäsentämään niitä päässäni.Oon nukkunut tosi vähän,siivonnu ja leiponu aamuyöstä.On harhoja ja ajatukset rientää tuhatta ja sataa.
[/quote]
Itsellä on samat koska syrjäytyneenä ei ole merkitystä sillä onko hereillä päivällä vai yöllä kun ei ole velvollisuuksia. Ei ole kyllä mitään ajatuksenrientoa. Olen varmaan maaninen lääkärin mukaan.
Saa olla kännykät,tietokoneet,padit ja mitkä lie.Oon suljetulla osastolla.Tottakai haluaisin parantua mutta tämä kakssuuntanen on loppuelämän sairaus.
ap
Kakssuuntainen on.Sekamuotoinen jakso menossa.Olo vaihtele päivän mittaan.Tosi rankkaa.
ap
Oletko ollut aiemmin?
Miten pitkiä nuo hoitojaksot ovat?
Hakeuduitko itse hoitoon vai menitkö M1 lähetteellä?
Oletko perheellinen?
Masennuskausina pääsee mutta hoidot selvästi lyhyempiä.
ap